Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #1741 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg må bajse Hat noen låst katteluken igjen? Fikser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #1742 Del Skrevet 22. januar 2012 Og Catherine, du skullejo skremme vampen bort, ikke forføre henne fullstendig! Biffen ble forøvrig ganske vidunderlig :opplyse: Jeg er nemlig litt stolt jeg, har vært et prosjekt å lære å steke biff riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1743 Del Skrevet 22. januar 2012 *knis* Jeg elsker at du er så bestemt, det gjør det ekstra tydelig at du er en sånn ekte mann liksom! Uff, nå virker jeg kanskje altfor interessert altfor tidlig. Men du kan ihvertfall ikke forvente å få noen sms med det første. Ingen sms?! Må.Ha.Deg.NÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1744 Del Skrevet 22. januar 2012 Og Catherine, du skullejo skremme vampen bort, ikke forføre henne fullstendig! Biffen ble forøvrig ganske vidunderlig :opplyse: Jeg er nemlig litt stolt jeg, har vært et prosjekt å lære å steke biff riktig Word! Forført og borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. januar 2012 #1745 Del Skrevet 22. januar 2012 Hat noen låst katteluken igjen? Fikser jeg! Aaaaah - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1746 Del Skrevet 22. januar 2012 Bond! Nå har du og kursiven din vært ute og fjernet genialiteten min igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1747 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Regner med at det at jeg har holdt meg borte en stund har gjort Vampen ekstra gira. Bond! Nå har du og kursiven din vært ute og fjernet genialiteten min igjen! Og aggressiv tydeligvis. Hvor har kursiven vært på ferde nå? Endret 22. januar 2012 av Cathrine88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #1748 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Vel, jeg må nok oppføre meg som modde en sjelden gang. Beklageligvis! Har forresten akkurat sett American Psycho og er litt forelsket i Christian Bale, han bare er så kjekk. Karakteren i filmen er nok for evil, men syntes filmen var ganske snill i forhold til boka, brrr. Endret 22. januar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1749 Del Skrevet 22. januar 2012 Filmen er veldig mye snillere enn boka ja, husker at jeg ble virkelig kvalm av den. Christian Bale var den perfekte Patrick Bateman, men jeg foretrekker han nok i filmer der han ikke ser fullt så polert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #1750 Del Skrevet 22. januar 2012 Jepp, har likt ham lenge.. Han er liksom ikke typisk kjekk, men har en tilstedeværelse som er imponerende. Boken er den eneste boke jeg har ikke klart å lese ferdig.. Leser alltid før jeg legger meg, og det begynte å gå utover nattesøvnen. Jeg er nok litt for visuell i hodet mitt og har litt for livlig fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. januar 2012 #1751 Del Skrevet 22. januar 2012 Filmen er veldig mye snillere enn boka ja, husker at jeg ble virkelig kvalm av den. Christian Bale var den perfekte Patrick Bateman, men jeg foretrekker han nok i filmer der han ikke ser fullt så polert ut. Prøv om du ikke har sett den, der er han "lite polert". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1752 Del Skrevet 22. januar 2012 Prøv om du ikke har sett den, der er han "lite polert". Jeg har sett den, og synes vel kanskje han ser bedre ut som Batman. :gjeiper: Jeg liker polert, bare ikke så polert at man ser ut som en utstillingsdukke. Fantastisk skuespiller, det er (heldigvis) ikke mange som går så langt at de fullstendig ødelegger helsen sin for å passe inn i en rolle. De Niro gjorde det vel forsåvidt i Raging bull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. januar 2012 #1753 Del Skrevet 22. januar 2012 Prøv om du ikke har sett den, der er han "lite polert". Skulle akkurat til å foreslå den. Bale spilte inn den rett etter American Psycho. "The producers of the film claim that Christian Bale dropped from about 173 pounds in weight down to about 110 pounds in weight to make this film. They also claim that Bale actually wanted to drop down to 100 pounds, but that they would not let him go below 120 out of fear that his health could be in too much danger if he did. His diet consisted of one can of tuna and an apple per day. His 63-pound weight loss is said to be a record for any actor for a movie role. He regained the weight in time for his role in Batman Begins." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #1754 Del Skrevet 22. januar 2012 Husker det, var i grunn ganske imponerende at han klarte å få på seg muskler i tide for batman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 23. januar 2012 #1755 Del Skrevet 23. januar 2012 Regner med at det at jeg har holdt meg borte en stund har gjort Vampen ekstra gira. Og aggressiv tydeligvis. Hvor har kursiven vært på ferde nå? Jeg må jo bevise at jeg er en verdig jeger Rapunzel-min! Og nå har du vært borte ganske lenge, så nå er jeg ihvertfall gira! Helloooooo there darling! Vel, jeg må nok oppføre meg som modde en sjelden gang. Beklageligvis! Har forresten akkurat sett American Psycho og er litt forelsket i Christian Bale, han bare er så kjekk. Karakteren i filmen er nok for evil, men syntes filmen var ganske snill i forhold til boka, brrr. Sukk, greit da.. men det er så demotiverende å stadig få genialitet visket bort. Jeg fant jo endelig et sted jeg kunne bruke ordet brainfart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. januar 2012 #1756 Del Skrevet 23. januar 2012 Er klikken min her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 23. januar 2012 #1757 Del Skrevet 23. januar 2012 Er klikken min her? Vel, gudene vet! Jeg er ikke helt sikker på hvem som tilhører i hvilken klikk! Men du er her, da er du sansynligvis med i klikken vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 23. januar 2012 #1758 Del Skrevet 23. januar 2012 Er klikken min her? Vi får danne en klikk vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. januar 2012 #1759 Del Skrevet 23. januar 2012 Vel, gudene vet! Jeg er ikke helt sikker på hvem som tilhører i hvilken klikk! Men du er her, da er du sansynligvis med i klikken vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 23. januar 2012 #1760 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg må jo bevise at jeg er en verdig jeger Rapunzel-min! Og nå har du vært borte ganske lenge, så nå er jeg ihvertfall gira! Helloooooo there darling! Jeg har brukt tiden vi har tilbragt borte fra hverandre til å overanalysere hvorfor du ikke har tatt kontakt. Og har selvsagt opprettet 4 tråder som AB der jeg ba om hjelp til å tolke oppførselen din, så dette lover bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå