Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1721 Del Skrevet 22. januar 2012 Rosadjevelen kan jeg takle.. Ferskenfarget derimot! Da vet jeg hva jeg skal true med neste gang du trenger en spark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #1722 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg trenger ikke noe spark! Eller, burdeburde sikkert, men har bestemt at i 2012 skal jeg ha noen helger helt fri. Synes det er helt ypperlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1723 Del Skrevet 22. januar 2012 Det var da som bare! Jeg som nettopp hadde bestilt deg en rosa spark med ferskenfarget fuskepels på setet. Får sende den til Busten i stedet. Lurt å ta noen frihelger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #1724 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Ååånei! Treeenger maaaaange spark jeg! Kanskje ha leopardmønster et eller annet sted, da snakker vi luksus! Busty kan få låne den aaaaav og til! frihelger er helt nødvendige, ellers kan det bli litt stygt Endret 22. januar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #1725 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Egentlig, tror jeg trenger den/t sparken/t nå... Burdeburde begynne å lage mat snart.. Til og med godsaker på menyen i dag. Siden jeg synes det er fryktelig teit å skrive om mat på fb får jeg vel bare skryte her hvor god biff og ovnspoteter med yrter og soppstuing og asparages det blir Så nå er det bare å lage alt det. Og jeg liker jo å lage mat, så det burde ikke være et problem.. Meeeeeeeen....hmh. Endret 22. januar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1726 Del Skrevet 22. januar 2012 Les, bitch, les! Ikke tving meg til å sende rosadjevelen og 14 rabiate fangirls hjem til deg. Have mercy woman, det går en grense mellom trusler og rene drapsforsøk! Jaja, det var ihvertfall effektivt nok til at jeg har kommet meg gjennom 50 sider samfunnsøkonomi.. Bare 950 sider to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1727 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har forresten en ubrukelig hjerne. Den er en svamp på ymse info jeg ikke trenger. Hvor lang en tiger er? Null problem. Teite sitater fra alt og ingenting? "Ikkje skal ein gå halt så lenge begge føter er jamlange!". Rare ord? Snerk. Men når den møter ting som jeg BURDE kunne, da vil den ikke mer. Det er som den går til streik hver gang den møter ting den oppfatter som kjedelig, ubetydelig eller jevnt over bedritent. Uheldigvis for min akademiske karriere, så er det plenty av ting som faller i den sekken. Samfunnsøkonomi er en av de tingene. Ord som inflasjon, BNP, konjektur, arbeidsledighet og signalrente gjør at jeg bokstavelig talt kan føle hjernen min visne og dø i skallen. Ikke fordi det er så jævlig vanskelig, men fordi jeg har ikke ord som kan beskrive hvor lite jeg BRYR MEG! Jeg får ikke med meg et ord jeg leser, fordi hjernen min er opptatt med å brøle VIL IKKE, VIL IKKE, VIL IKKE! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆH! Og når jeg da -må- lese det, så blir jeg regelrett mannevond. Jeg skal seriøst arrangere bokbål i hagen i nær fremtid. Såh, nå skal jeg i gang med enda et tema som hjernen min er akutt motstander av, nemlig dypdykk i bibelen. Jeg får egentlig mark bare av det faktum at det ser ut til å være et mønster i at forfatterene av bibelpensum har navn som er så trauste og kjedelig at jeg sovner FØR jeg har åpent boka. Jeg trenger store doser sympati og trøst! Men før den tid skal jeg gi meg selv en lesepause med te, hårkur, ansiktsmaske og negllakk, og håpe på at alle de ekle samfunnsøkonimiske ordene siver ut av hjernen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1728 Del Skrevet 22. januar 2012 Egentlig, tror jeg trenger den/t sparken/t nå... Burdeburde begynne å lage mat snart.. Til og med godsaker på menyen i dag. Siden jeg synes det er fryktelig teit å skrive om mat på fb får jeg vel bare skryte her hvor god biff og ovnspoteter med yrter og soppstuing og asparages det blir Så nå er det bare å lage alt det. Og jeg liker jo å lage mat, så det burde ikke være et problem.. Meeeeeeeen....hmh. Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1729 Del Skrevet 22. januar 2012 Lengden på en tiger er unyttig informasjon sier du? Ser ut som om jeg må finne et nytt samtaleemne å briljere med i absolutt alle sosiale settinger da. Sender masse sympati til Vampen og en spark med leopardhåndtak til Bond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1730 Del Skrevet 22. januar 2012 Lengden på en tiger er unyttig informasjon sier du? Ser ut som om jeg må finne et nytt samtaleemne å briljere med i absolutt alle sosiale settinger da. Sender masse sympati til Vampen og en spark med leopardhåndtak til Bond. Vel, vi kan alltids la sauene ta seg av "det viktige" fjaset, så kan vi imponere hverandre med å diskutere lengden på en tiger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1731 Del Skrevet 22. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 22. januar 2012 #1732 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har forresten en ubrukelig hjerne. (klipp for å unngå langt sitat) Jeg tenkte dette ville være en passende link å slienge inn akkurat her http://theoatmeal.com/comics/brain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1733 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg tenkte dette ville være en passende link å slienge inn akkurat her http://theoatmeal.com/comics/brain Hjernen min sier at den elsker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1734 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg trenger et spark, helst ikke en, i ræva igjen! Det passer dårlig at det ble en spontan oppblomstring av dumhet her inne akkurat nå, jeg har jo ikke tid til å være her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1735 Del Skrevet 22. januar 2012 Rapunzel88, fletta di er mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1736 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg øver meg på å fnise, blafre med øyenvippene som en mannlig tegnefilmkanin i drag, gre fletta og prate med forførende stemme - vent, rolig forførende stemme samtidig. Dette er jammen ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. januar 2012 #1737 Del Skrevet 22. januar 2012 Ikke glem at du må stå på tå prinsesse! Og jeg venter fortsatt på at du skal gi deg laaaaaangsomt over, slik at jeg får bekreftet mitt ego som alfamale og jeger av ypperste klasse! Come here baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. januar 2012 #1738 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg må bajse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1739 Del Skrevet 22. januar 2012 Ikke glem at du må stå på tå prinsesse! Og jeg venter fortsatt på at du skal gi deg laaaaaangsomt over, slik at jeg får bekreftet mitt ego som alfamale og jeger av ypperste klasse! Come here baby! *knis* Jeg elsker at du er så bestemt, det gjør det ekstra tydelig at du er en sånn ekte mann liksom! Uff, nå virker jeg kanskje altfor interessert altfor tidlig. Men du kan ihvertfall ikke forvente å få noen sms med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. januar 2012 #1740 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg må bajse Har Bond glemt å ta deg med ut tre ganger i dag, dakar liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå