Gå til innhold

Off topic

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men da er jo buksene allerede av! :klaske:

:lur:

Må de ikke på, før de kan tas av? :klo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Hmm.. Vel, bustys avatar viset jo rn mann med noe ganske nærmt ferskenfafget. Så buksene hadde bare blitt en liten bonus :nigo:

Rød.. Fargen er rød... :popcorn:

Skrevet

Langt ifra..

De buksene lyser SV`er og følgelig stikk imot alt jeg anser som sunn fornuft :popcorn:

Som Bond allerede har påpekt, buksene matcher avataren din. Det ser ut til at du er en liten SV'er selv Busty! :nigo:

Skrevet

Rød.. Fargen er rød... :popcorn:

Grundig utvaska i så fall. I hvert fall på mitt skjerm :gjeiper:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Det ser ut til at du er en liten SV'er selv Busty! :nigo:

Vurderer å be Bond redigere innlegget ditt for krenkelse :sukk:

Skrevet

Tror aldri jeg har hatt noe ønske om et ferskenfarget plagg. :klo: Eller en bukse fra Ellos - så der tar du grundig feil Busten.

Hyggelig å høre at noen fikk noe ut av kvelden i går forresten. Jeg sovnet på sofaen med laptopen på fanget og våknet i senga etter 15 timer. Vanligvis våkner jeg bare noen ser på meg, så samboeren er utrolig stolt av at han klarte å bære meg gjennom huset uten at jeg våknet. Han gjorde et stort poeng ut av at han kunne ha gjort hva som helst med meg. Forferdelig - tenk om han hadde kledd på meg rosa klær eller noe! :snurt:

Dette er definitivt siste gang jeg går en uke nesten uten søvn.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Grundig utvaska i så fall. I hvert fall på mitt skjerm :gjeiper:

Jeg sa jo at du måtte slutte med kokvask & skyllemiddel når du vasket skjermen din....

:popcorn:

Skrevet

Tror aldri jeg har hatt noe ønske om et ferskenfarget plagg. :klo: Eller en bukse fra Ellos - så der tar du grundig feil Busten.

Hyggelig å høre at noen fikk noe ut av kvelden i går forresten. Jeg sovnet på sofaen med laptopen på fanget og våknet i senga etter 15 timer. Vanligvis våkner jeg bare noen ser på meg, så samboeren er utrolig stolt av at han klarte å bære meg gjennom huset uten at jeg våknet. Han gjorde et stort poeng ut av at han kunne ha gjort hva som helst med meg. Forferdelig - tenk om han hadde kledd på meg rosa klær eller noe! :snurt:

Eller ferskenfarget! :hakeslepp:

Men 15 timer er ganske imponerende, sjeldent jeg kan få til slikt. Men har virkelig prøvd å unngå å mangle så mye søvn også..

Men hvorfor så lite søvn, om jeg kan spørre?

Skrevet

Jeg sa jo at du måtte slutte med kokvask & skyllemiddel når du vasket skjermen din....

:popcorn:

SÅRRIIIIIII!

Gnidde den virkelig, trødde jeg kunne få den å skinne skikkelig! :grine:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Nevnte deg kun som en mulighet.

Men da er det Katten. :popcorn:

Han gjorde et stort poeng ut av at han kunne ha gjort hva som helst med meg. Forferdelig - tenk om han hadde kledd på meg rosa klær eller noe! :snurt:

Har du ikke sett bildene av deg selv som Fersken-Smurfen på fotobøtta altså? :popcorn:

Skrevet

Var det VM i konebæring i går tro? :klo:

Og rosa...:haar: Tvangsrosifisering i bevisstløs tilstand er skilsmissegrunnlag!

Gjest Bustenskjold
Skrevet

SÅRRIIIIIII!

Gnidde den virkelig, trødde jeg kunne få den å skinne skikkelig! :grine:

Holder glatt med 30 grader, mildt vaskemiddel og laveste sentrifugehastighet :popcorn:

Skrevet

Eller ferskenfarget! :hakeslepp:

Men 15 timer er ganske imponerende, sjeldent jeg kan få til slikt. Men har virkelig prøvd å unngå å mangle så mye søvn også..

Men hvorfor så lite søvn, om jeg kan spørre?

Ja, fersken ville selvsagt også vært ille!

Jeg er et ekstremt b-menneske og er vant til å både legge meg og stå opp seint. Når jeg da faktisk må stå opp tidlig en uke er det fortsatt umulig å sovne tidlig, så da blir det lite eller ingen søvn.

Nevnte deg kun som en mulighet.

Men da er det Katten. :popcorn:

Katten er helt sikkert utrolig mye søtere enn meg i ferskenfarger, så det er kanskje like greit.

Har du ikke sett bildene av deg selv som Fersken-Smurfen på fotobøtta altså? :popcorn:

Faen! Det burde du ikke nevnt, jeg som var så lykkelig i min uvitenhet. :tristbla:

Var det VM i konebæring i går tro? :klo:

Og rosa...:haar: Tvangsrosifisering i bevisstløs tilstand er skilsmissegrunnlag!

Det kan absolutt høres sånn ut. :hakeslepp:

Dersom djevelen finnes, er jeg sikker på at han er kledd i Crocs og rosa klær.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Katten er helt sikkert utrolig mye søtere enn meg i ferskenfarger, så det er kanskje like greit.

Ordene "Katten" og "søt" i samme setning?

Trenger jeg i det hele tatt påpeke hvor feil det høres ut? :popcorn:

Faen! Det burde du ikke nevnt, jeg som var så lykkelig i min uvitenhet. :tristbla:

Gleden er fullstendig på min side :popcorn:

Dersom djevelen finnes, er jeg sikker på at han er kledd i Crocs og rosa klær.

Dersom? Han finnes. Han har bare kledd seg ut og kaller seg Audun Lysbakken :popcorn:

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at han også har klovnebryn og beige tights! :opplyser: Djevelen altså, ikke Busty. Eller kanskje begge? :klo:

Skrevet (endret)

Katten er da kjempesøt i ferskenfarger.

Meh, jeg er ikke smart nok til å sette inn bilder. :(

Crocs, rosa klær, klovnebryn, beige tights, orange foundation og samme musikksmak som Busten. :haar:

Endret av Cathrine88
Skrevet

Må de ikke på, før de kan tas av? :klo:

Neida, de kan være permanent av. :opplyser:

Skrevet

Ok, begynner å bli interresant igjen. Beige tights og crocs på busty?

Forresten, forkortelse busty er så.. Uskikkelig :sjarmor:

Tenker litt sånn Dolly Parton jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...