Gå til innhold

Off topic

Fremhevede innlegg

Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg har sendt deg en pm, men det er en ting jeg vil at du skal tenke på. Bla bakover i denne tråden. Hvor mange timer og sider har vi brukt på å skrive med deg her? Det er ganske mange. Betyr det at du som person ikke er bra nok til å fange oppmerksomheten vår? Jeg synes du har klart det ganske bra.

Ellers signerer jeg bare Nimorna, om du sliter med noe, så må du få hjelp. Ikke fordi vi ikke vil hjelpe, men fordi vi ikke har kompetanse eller mulighet til å gjøre noe.

takk (: <3

Videoannonse
Annonse
Gjest SummerJudith
Skrevet

My candy van brings all the kids to my yard, and I'm like instantly hard. Damn right, I'm really fucking hard. I'd like to rape them but I might get charged!

wtf? o.o

Gjest Bustenskjold
Skrevet

I et forsøk på å få denne tråden tilbake on track...sparker jeg Busty som trådens DJ med umiddelbar virkning.

Can not :popcorn:

Du ga meg livstidskontrakt i et øyeblikk av rødvinsrus og ekstremt dårlig dømmekraft :popcorn:

Såååå.... Her kommer en goooooood gammel julesang i ny språkdrakt :

:popcorn: :popcorn:

Skrevet

Can not :popcorn:

Du ga meg livstidskontrakt i et øyeblikk av rødvinsrus og ekstremt dårlig dømmekraft :popcorn:

Såååå.... Her kommer en goooooood gammel julesang i ny språkdrakt :

:popcorn: :popcorn:

Så full er jeg relativt sikker på at jeg aldri har vært! Det finnes ikke nok alkohol i verden Busty!

Så, for å fortsette å sparke deg:

http://www.youtube.com/watch?v=xi1ArEPKlu0

Skrevet

Ok, skal vi snakke om moro og musikk.. Gamle greier, men får meg til å le like høyt hver gang!

Ken Leee!!!!

:rodmer:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg vil også poste sanger! (egentlig bare fordi jeg nettopp fant denne=

Skrevet

Jeg trenger hjelp! Ut på byen, skinnyjeans og topp eller kjole? Pumps eller støvler? Rettet hår eller bølgete hår?

Så mange avgjørelser! :bond:

Skrevet

Hockeysveis er et must. Og BALL-genser! :jepp:

Skrevet

Jeg ville valgt skinnyjeans og topp, pumps og bølgete hår. Men kommer jo an på hva du skal gjøre. Jeg elsker å danse som en gal uten å måtte bekymre meg for at kjolen glir opp. :)

Skrevet

Hockeysveis er et must. Og BALL-genser! :jepp:

Døh, skjerpings! Jeg drar ikke kunder da vøtt! :snurt:

Skrevet

Jeg ville valgt skinnyjeans og topp, pumps og bølgete hår. Men kommer jo an på hva du skal gjøre. Jeg elsker å danse som en gal uten å måtte bekymre meg for at kjolen glir opp. :)

Hva jeg skal? Var ikke vi enig om at jeg skal sjekke deg opp? :sjarmor:

Jeg danser forresten sjelden. Det byr på for mange muligheter for uønsket kroppskontakt med raringer. :lur:

Skrevet

Døh, skjerpings! Jeg drar ikke kunder da vøtt! :snurt:

Steike, jeg er dum. :sjenert:

Du har rett, det mangler jo selvfølgelig noe vesentlig:

Skulderputer!

Skrevet

Hva jeg skal? Var ikke vi enig om at jeg skal sjekke deg opp? :sjarmor:

Jeg danser forresten sjelden. Det byr på for mange muligheter for uønsket kroppskontakt med raringer. :lur:

Det tror jeg du klarer enten du velger skinnyjeans eller kjole. :lur:

Det byr også på mange muligheter for å slå eller sparke ned innpåslitne raringer under påskudd av å prøve ut avanserte moves. :jepp:

Skrevet

Oooh, muøighetene er mange. Men jeg stemmer for en god dose alkohol først! Da går det fort å bestemme og legge på makeup! :Hehe:

Skrevet

Det byr også på mange muligheter for å slå eller sparke ned innpåslitne raringer under påskudd av å prøve ut avanserte moves. :jepp:

Da velger du traktorsko med ståltå.

Skrevet

Da velger du traktorsko med ståltå.

Og store, tunge armbånd og ringer med masse skarpe kanter. :jepp:

Skrevet

Steike, jeg er dum. :sjenert:

Du har rett, det mangler jo selvfølgelig noe vesentlig:

Skulderputer!

Huttemeituuuu, jeg tror det er like greit at du går for Katten, jeg tror han rocker skulderputer og hockey bedre enn meg! :haar:

Skrevet

Prrrrrr, nå kosesnakker du bare med meg! :rodmer:

Jeg pleier å få muligheten til å prøve ut moves allikevel. Det er alltid en luring eller to som tror overraskelsespenetrering is the way to go! :lur:

Skrevet

Oooh, muøighetene er mange. Men jeg stemmer for en god dose alkohol først! Da går det fort å bestemme og legge på makeup! :Hehe:

Åh nei du, du lurer ikke meg! Jeg har lært på den harde måten at rekkefølgen er dipliner først, og så vin! Det er så oppskrytt å være blind ei uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...