Gå til innhold

Off topic

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm. Mulig jeg er allerede tapt sak til menneskeheten, men devaluering og utenlandsgjeld kunne være ganske bra.. :sjenert:

Med bra foreleser så klart. En dårlig en kan ødelegge selv de morsomste temaene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg gir det litt slingringsmonn. Noen kan utnyttes for deres underholdningsverdi.

Skrevet

Hm. Mulig jeg er allerede tapt sak til menneskeheten, men devaluering og utenlandsgjeld kunne være ganske bra.. :sjenert:

Med bra foreleser så klart. En dårlig en kan ødelegge selv de morsomste temaene.

Foreleseren er en utflytter fra bartebyen, en gammel 68'er med stort engasjement for samer, sivil ulydighet og allergi mot rammer. Han er glimrende, dessuten roser han meg hele tiden. Devaluering suger allikevel.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Katter gjør hva de vil, når de vil. De hører aldri etter hva du sier til dem. De er uberegnlige. Når du vil leke, vil de sove. Når du vil sove, vil de leke. De er humørsyke. Selv om du er glad i dem, driver de deg til vanvidd.

Og likevel holder dere oss i live.

Kattene vinner.

for å si det sånn du burde høre på jeg sier (: ellers ja ..spesielt når jeg er i veldig rart humør i dag n_n

Skrevet

Jeg gir det litt slingringsmonn. Noen kan utnyttes for deres underholdningsverdi.

Jeg tror allikevel, basert på rommet jeg befinner meg i, at du må skru opp tallet.

Skrevet

Foreleseren er en utflytter fra bartebyen, en gammel 68'er med stort engasjement for samer, sivil ulydighet og allergi mot rammer. Han er glimrende, dessuten roser han meg hele tiden. Devaluering suger allikevel.

Vel, det jo ha vært ennå verre sånt sett. Men det hjelper nok lite.

Har hatt forelesere som snaaaaakkkeeeer såååååå treeeeegt ooooog kjeeeeedeeeeeliiiiig aaat jeeegggg soooovvnnneeeeeeerrrr før de er ferdige med en setning.

Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Jeg hører som regel på hva du sier, søtnos, men jeg ender alltid opp sånn her: :balltre:

Endret av Katten.
Gjest SummerJudith
Skrevet

Denne forelesningen myrder hjernen min! :grine:

du er borte hele tia jo -.-

Skrevet

Allja: det er en særdeles pussig signatur du har fått deg. :blink:

Skrevet

oj. Jeg tror vampen at du har skapt noe.. rart. Eller mulig ironi og sarkasmeledningene mine er litt tette i dag.

Gjest SummerJudith
Skrevet

deres feil :/ dere har gjort meg fra en gla person til en emo og vampyr på dag :C

Skrevet

deres feil :/ dere har gjort meg fra en gla person til en emo og vampyr på dag :C

Hvilket er en ganske grei indikasjon på at jeg bør fortsette å holde meg unna denne tråden.

Skrevet

oj. Jeg tror vampen at du har skapt noe.. rart. Eller mulig ironi og sarkasmeledningene mine er litt tette i dag.

My personal Frankenstein? Litt skeptisk kjenner jeg.. :blink:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Hvilket er en ganske grei indikasjon på at jeg bør fortsette å holde meg unna denne tråden.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

Down woman, down!

Gjest Katten.
Skrevet

Dette ble skummelt.

Tror jeg også må melde meg ut.

Gjest SummerJudith
Skrevet

D: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg liker ikke den signaturen din, Aaleyah - er det grunn til bekymring eller bør jeg bare avskrive den som tull, i likhet med det meste av det som har blitt sagt i løpet av de siste sidene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...