Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Bustenskjold

Er det virkelig bare jeg som synes det å snakke sånn til en 17-åring er feil på absolutt alle plan? :klo:

Mnah, ikke noe jeg ville gjort i en erotisk setting.

Men det er nå vel rimelig åpenbart at det er reinspikka kødd her i denne tråden, og det tror jeg hun selv er inneforstått med også.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsiktig så du ikke får flis i finger`n... :popcorn:

Forsiktig så du ikke legger på deg, det er ikke low-fat det derre poppkornet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Forsiktig så du ikke legger på deg, det er ikke low-fat det derre poppkornet!

Virtuelt popcorn :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnah, ikke noe jeg ville gjort i en erotisk setting.

Men det er nå vel rimelig åpenbart at det er reinspikka kødd her i denne tråden, og det tror jeg hun selv er inneforstått med også.

:popcorn:

Du har lest det hun har skrevet og fortsatt tror du det er åpenbart og at hun er inneforstått med det? :klo:

Jaja, jeg måtte bare nevne det. Fortsett med popcornspisingen. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bustenskjold

Du har lest det hun har skrevet og fortsatt tror du det er åpenbart og at hun er inneforstått med det? :klo:

Jaja, jeg måtte bare nevne det. Fortsett med popcornspisingen. :)

Utifra det hun skriver, jepp..

Jeg må jo også bemerke at du har hatt rikelig med tid til å reagere på det, den praten har jo foregått i et par-tre dager nå uten at du har reagert før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra det hun skriver, jepp..

Jeg må jo også bemerke at du har hatt rikelig med tid til å reagere på det, den praten har jo foregått i et par-tre dager nå uten at du har reagert før..

Da må jeg bare beklage for å ha undervurdert henne. Godt mulig at beskytterinstinktet mitt er i høygir. Det er i så fall ikke noe nytt. ;)

Har ikke lest hele greia før i dag og kommentaren var ikke rettet spesielt til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Da må jeg bare beklage for å ha undervurdert henne. Godt mulig at beskytterinstinktet mitt er i høygir. Det er i så fall ikke noe nytt. ;)

Har ikke lest hele greia før i dag og kommentaren var ikke rettet spesielt til deg.

Vel, jeg anser henne som oppegående nok til å ta det som det det er, skitpreik.

Mulig jeg tar feil, men ordlyden hele veien fra henne selv, katten og Vampen er så gjennomsyret av bullshit og humor at jeg har problemer med å tro at hun tar det blodseriøst.

Mulig jeg har overvurdert henne, men hun virker da definitivt kvikk nok i replikken :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virtuelt popcorn :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Atkins?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere på død og liv skal bli seriøse, så føler jeg for å understreke at jeg ikke har planer om å fange 17 åringer, og jeg ligger ikke med hele forumet. :ninja: Bare halve.

Når det er sagt, det er en forhistorie her, og jeg håper virkelig at alle skjønner at det er spøk. ;) Det begynte som et forsøk på å avslutte avsporinger i andre tråder, og omvendt psykologi. Hvor vellykket det var er en annen diskusjon. Og hun er 17, ikke 11. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen km med pensum å komme meg tilbake til, men Busty! Du kan vente deg! Historieforfalskning og musikalske drapsforsøk har ikke gått meg hus forbi. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere på død og liv skal bli seriøse, så føler jeg for å understreke at jeg ikke har planer om å fange 17 åringer, og jeg ligger ikke med hele forumet. :ninja: Bare halve.

Når det er sagt, det er en forhistorie her, og jeg håper virkelig at alle skjønner at det er spøk. ;) Det begynte som et forsøk på å avslutte avsporinger i andre tråder, og omvendt psykologi. Hvor vellykket det var er en annen diskusjon. Og hun er 17, ikke 11. ;)

Selvfølgelig skjønner jeg at det er en spøk, jeg er da ikke fullstendig gal, bare delvis. Det var bare de desperate forsøkene hennes på å få dere til å like henne og synes at hun er interessant som gjorde meg litt...bekymret. ;)

Kanskje jeg bare får skaffe meg en valp å passe på i stedet. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bustenskjold

Atkins?

Maarud :popcorn:

Jeg har noen km med pensum å komme meg tilbake til, men Busty! Du kan vente deg! Historieforfalskning og musikalske drapsforsøk har ikke gått meg hus forbi. :kjefte:

Historieforfalskning? :popcorn:

Musikk? :popcorn:

Drapsforsøk? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger pleie, se her, balsam for sjelen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skjønner jeg at det er en spøk, jeg er da ikke fullstendig gal, bare delvis. Det var bare de desperate forsøkene hennes på å få dere til å like henne og synes at hun er interessant som gjorde meg litt...bekymret. ;)

Kanskje jeg bare får skaffe meg en valp å passe på i stedet. :fnise:

Selvom jeg er prinsipiell motstander av å sette galskap i perspektiv, så skal jeg gjøre et unntak. Dette begynte i en helt annen type debatt for en tid tilbake. Etter det har hun med jevne mellomrom hatt behov for å gå uoppfordret inn i diverse tråder, både de jeg er aktiv i og ikke, for å diskutere meg. Gjerne da hvor sur, fæl og slem jeg er. Jeg liker oppmerksomhet, men det blir fort litt mye av det gode. Så jeg har ikke hatt inntrykk av at hun har vært veldig opptatt av verken å like oss, eller meg, eller motsatt. Nå kan jeg selvfølgelig ha feilvurdert vår dyriske og ekstreme magnetisme, men jeg tror og håper som sagt at alle forstår at det er en spøk. ;)

Så, det har altså ikke vært et forsøk på å tulle med hodet til en blodfan, det har heller vært et forsøk på å skremme bort litt hater/stalker tendenser. Men, altså, dyrisk magnetisme og ekstrem sjarm er vanskelig å kalkulerer med. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med meg selv over: Havet er den rettmessige plasseringen for fiskebollebokser (la de synke til havets bunn!!). Du finner ikke noen mer traumatisk mat noested, enn oppi de ekle boksene.

Fyllet i skumbjørner til middag? HAllo??

:spy: :spy: :spy: :spy:

(Men jeg må si jeg holder meg godt, skiftet hårfarge har jeg å)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...