Lutetium 71 Skrevet 18. januar 2012 #1481 Del Skrevet 18. januar 2012 Ekte menn bruker ostehøvel... :lur: Fiskars? Hvis ikke er det vel så bra med bordkniv! (eller den butte enden på en gulvlist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 18. januar 2012 #1482 Del Skrevet 18. januar 2012 Bustekjekken har du mer Steklovata? Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 18. januar 2012 #1483 Del Skrevet 18. januar 2012 Fiskars? Hvis ikke er det vel så bra med bordkniv! (eller den butte enden på en gulvlist) Smerte er et spørsmål om innstilling Hva med bråtebrann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. januar 2012 #1484 Del Skrevet 18. januar 2012 Smerte er et spørsmål om innstilling Gore-innstillingen? :gjeiper: Hva med bråtebrann? Det går an! Eller en mer moderne variant: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Butane_torch.jpg/220px-Butane_torch.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 18. januar 2012 #1485 Del Skrevet 18. januar 2012 Lute... Jeg veit ikke med deg, men jeg liker damer.. Så kutt ut flørtinga okei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 18. januar 2012 #1486 Del Skrevet 18. januar 2012 Den teksten jeg merket. Altså hva den nye siden ved deg går ut på? les en side tilbake i tråden så skjønner du det c: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 18. januar 2012 #1487 Del Skrevet 18. januar 2012 Låne hammer & dor? :gjeiper: En shemale-Vamp? Dæven, du overgår selv mine mest perverse fantasier... :popcorn: gjerne :D hvis du lurer var det ikke en sånn tanke, det var bare for å få frem til at vampen er dame og jeg er ikke lesbisk ikke noe mer enn det :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 18. januar 2012 #1488 Del Skrevet 18. januar 2012 gjerne :D hvis du lurer var det ikke en sånn tanke, det var bare for å få frem til at vampen er dame og jeg er ikke lesbisk ikke noe mer enn det :3 Aha, så du vil ha "det beste fra begge verdener"? En Vamp med svulmende bryster og like svulmende bul foran på buksa? Kinkeeeeh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 18. januar 2012 #1489 Del Skrevet 18. januar 2012 Hmm, ny vending, nå er det da lutetium og bustenskjold som flørter. Interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 18. januar 2012 #1490 Del Skrevet 18. januar 2012 Hmm, ny vending, nå er det da lutetium og bustenskjold som flørter. Interessant! Lute flørter... Jeg prøver fortvilet å holde ham på avstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 18. januar 2012 #1491 Del Skrevet 18. januar 2012 Har du snakket med fastlegen din om disse fantasiene? Først en shemalevamp, nå et kattemenneske? Hikk & hei, jeg trodde jeg var småkinky, men du slår jaggu alt jeg har sett & hørt Benektelse er første tegn på bekreftelse. Capslock bekrefter bare enda mer bekreftelse. (1. Bustenskjoldlov § 176, andre, tredje, femte, syvende og hundreogførtifjerde avsnitt) ehh, den tanken kom opp fordi det var et eller annet noen sa om katten jeg husker ikke hva det var :L og den med vampen var det jeg sa ista. hva mener du jeg skal gjøre da???? o.o ikke si jeg ikke er det? hvis jeg hadde gjort det hadde folk ialfall trodd jeg var lesbisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 18. januar 2012 #1492 Del Skrevet 18. januar 2012 Aha, så du vil ha "det beste fra begge verdener"? En Vamp med svulmende bryster og like svulmende bul foran på buksa? Kinkeeeeh.... hææææææææææææææææææææææ?????? æsjjj det var bare kvalmt D: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 18. januar 2012 #1493 Del Skrevet 18. januar 2012 ehh, den tanken kom opp fordi det var et eller annet noen sa om katten jeg husker ikke hva det var :L og den med vampen var det jeg sa ista. hva mener du jeg skal gjøre da???? o.o ikke si jeg ikke er det? hvis jeg hadde gjort det hadde folk ialfall trodd jeg var lesbisk Nope. Jo hardere du benekter og lar deg provosere av påstanden, desto mer vokser troen blant andre på at din benektelse egentlig er en bekreftelse Men no worries, Vampen & Katta kommer til å lage en "kinkyqueen" ut av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 18. januar 2012 #1494 Del Skrevet 18. januar 2012 Nope. Jo hardere du benekter og lar deg provosere av påstanden, desto mer vokser troen blant andre på at din benektelse egentlig er en bekreftelse Men no worries, Vampen & Katta kommer til å lage en "kinkyqueen" ut av deg eh nei, hvis noen hadde trodd du var homo hadde du bare latt de tro det eller hadde du sagt imot? jeg vedder på det siste (: og det er ikke sant jeg er IKKE lesbisk -.- og hva i huleste mener du med kinkuqueen? o.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 18. januar 2012 #1495 Del Skrevet 18. januar 2012 hææææææææææææææææææææææ?????? æsjjj det var bare kvalmt D: Vel, noe uvanlig... Har du snakket med fastlegen din om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. januar 2012 #1496 Del Skrevet 18. januar 2012 hahahaha jeg liker deg, buste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 18. januar 2012 #1497 Del Skrevet 18. januar 2012 og hva i huleste mener du med kinkuqueen? o.o Lakk & lær & høye hæler & pisk & hammer & spiker & batterilader & strapon & stavmixer &.... I grunnen er det bare fantasien som setter grenser.. Men i motsetning til katta bakker jeg ut, jeg er nok ikke fullt så kinky som deg & han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 18. januar 2012 #1498 Del Skrevet 18. januar 2012 Er det virkelig bare jeg som synes det å snakke sånn til en 17-åring er feil på absolutt alle plan? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. januar 2012 #1499 Del Skrevet 18. januar 2012 les en side tilbake i tråden så skjønner du det c: Jeg vil gjerne ha ett resyme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. januar 2012 #1500 Del Skrevet 18. januar 2012 Lute flørter... Jeg prøver fortvilet å holde ham på avstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå