Gå til innhold

Off topic

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Skal vi bedrive litt dypfjasing forresten? Siden det er et nytt år og greier?

Jeg kan begynne, hva kommer dere til å huske best fra 2011?

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Ostepopånde og sure sneiper!

Takk.. men prøvde å tenke på det motsatte av Willoch, og endte opp med Audun Lysbakken...

Da datt`n sammen som en potetsekk gitt :gjeiper:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Skal vi bedrive litt dypfjasing forresten? Siden det er et nytt år og greier?

Jeg kan begynne, hva kommer dere til å huske best fra 2011?

06.. :kjefte:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Har du tenkt for mye på Lysbakken?

Nope... bare når det er hensiktsmessig :lur:

Gjest Vampen
Skrevet

Nope... bare når det er hensiktsmessig :lur:

Jeg kan faktisk ikke huske en gang jeg har funnet det hensiktsmessig å tenke på Lysbakken.

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg kan forresten svare selv også, det jeg kommer til å huske best fra 2011 er uten tvil opprøret i Libya. Det har kostet blod, tårer, angst, penger og nervekrøll ut av denne verden.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Jeg kan faktisk ikke huske en gang jeg har funnet det hensiktsmessig å tenke på Lysbakken.

Uhyre effektivt for å dempe skitne tanker og følgen av disse under upassende omstendigheter på kort tid :lur:

Ikke at det er ofte jeg har behov for det da :lur:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Jeg kan forresten svare selv også, det jeg kommer til å huske best fra 2011 er uten tvil opprøret i Libya. Det har kostet blod, tårer, angst, penger og nervekrøll ut av denne verden.

Ja.. + Oslo/Utøya... :tristbla:

Gjest Vampen
Skrevet

Uhyre effektivt for å dempe skitne tanker og følgen av disse under upassende omstendigheter på kort tid :lur:

Ikke at det er ofte jeg har behov for det da :lur:

Der har vi det. Som kvinne kan jeg ta følgende uten særlig stress. Med mindre det er så ille at man begynner å skli bortover selvfølgelig.

Gjest Vampen
Skrevet

Ja.. + Oslo/Utøya... :tristbla:

Ja, helt klart. Og jeg kommer ikke til å glemme at jeg hørte om det i arabisk media før norsk media kom med noe vettugt. Litt surrealistisk at gubb måtte oversette nyhetene om noe som skjedde i Norge.

Vi kjente heldigvis ingen som ble berørt av 22. juli, men vi kjente mange som ble berørt i Libya. Så det blir nok de 2 store minnene fra 2011.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Der har vi det. Som kvinne kan jeg ta følgende uten særlig stress. Med mindre det er så ille at man begynner å skli bortover selvfølgelig.

Nemlig... Verre når cockzilla brøler & vil ut :lur:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Ja, helt klart. Og jeg kommer ikke til å glemme at jeg hørte om det i arabisk media før norsk media kom med noe vettugt. Litt surrealistisk at gubb måtte oversette nyhetene om noe som skjedde i Norge.

Og det til tross for at statskanalen hadde kopteret oppe før purken?

Gidder du høre med araber`n hvor jeg kan betale lisenspenger til Al-Jazeraa? :lur:

Vi kjente heldigvis ingen som ble berørt av 22. juli, men vi kjente mange som ble berørt i Libya. Så det blir nok de 2 store minnene fra 2011.

Uff, kjente ingen fra Utøya/ Oslo selv..

Men en venninne som er sykepleier i Oslo ga meg en liten støkk inntil hu ga livstegn fra seg..

Gjest Vampen
Skrevet

Nemlig... Verre når cockzilla brøler & vil ut :lur:

Hihihiiiiimf! :fnise:

Pleier den å knuse japanske byer også?

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Hihihiiiiimf! :fnise:

Pleier den å knuse japanske byer også?

Kun bordellene :lur:

Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Og det til tross for at statskanalen hadde kopteret oppe før purken?

Gidder du høre med araber`n hvor jeg kan betale lisenspenger til Al-Jazeraa? :lur:

Uff, kjente ingen fra Utøya/ Oslo selv..

Men en venninne som er sykepleier i Oslo ga meg en liten støkk inntil hu ga livstegn fra seg..

AJ har vel ræva full av oljepenger, så de trenger neppe lisens!:sjarmor: Men ja, de er ekstremt raske, det skal de ha. Husaraberen kom flaksende inn i stua og fortalte at det, i følge AJ, hadde gått av en bombe i Oslo. Jeg trodde nesten ikke på det, for til tross for febrilsk leting i norske medier fant vi ikke noe som helst. AJ var også svaret under opprøret i Libya. Mens norske journalister flasket over grensa til Egypt så fort det ble litt bråk, så hadde AJ folk i både øst og vest fra start til slutt. De mistet en kameramann i prosessen, men de tar formidling av nyheter dønn seriøst. Litt ironisk at de har opphav i en del av verden som kjennetegnes av pressesensur.

Gjest Vampen
Skrevet

Kun bordellene :lur:

Hvis den finner seg andre mål, så kanskje 12 ikke blir 06? :nigo:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

AJ har vel ræva full av oljepenger, så de trenger neppe lisens!:sjarmor: Men ja, de er ekstremt raske, det skal de ha. Husaraberen kom flaksende inn i stua og fortalte at det, i følge AJ, hadde gått av en bombe i Oslo. Jeg trodde nesten ikke på det, for til tross for febrilsk leting i norske medier fant vi ikke noe som helst. AJ var også svaret under opprøret i Libya. Mens norske journalister flasket over grensa til Egypt så fort det ble litt bråk, så hadde AJ folk i både øst og vest fra start til slutt. De mistet en kameramann i prosessen, men de tar formidling av nyheter dønn seriøst. Litt ironisk at de har opphav i en del av verden som kjennetegnes av pressesensur.

Hmm, nå har jeg riktignok brukt CNN som nyhetskilde de siste årene, har aldri sett den "kvaliteten" lisensforkjemperne argumenterer med for å beskytte statskanalen..

Men du? Nå er vi åfftåpikk vel?

Serriøse joh :sjenert:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Hvis den finner seg andre mål, så kanskje 12 ikke blir 06? :nigo:

Undercover musejakt på kåge vet De :lur:

Satser på å finne meg ei som potensielt kunne likt trynet med, dvs at førerhunden hennes liker trynet mitt :lur:

Gjest Vampen
Skrevet

Hmm, nå har jeg riktignok brukt CNN som nyhetskilde de siste årene, har aldri sett den "kvaliteten" lisensforkjemperne argumenterer med for å beskytte statskanalen..

Men du? Nå er vi åfftåpikk vel?

Serriøse joh :sjenert:

I fremtiden anbefaler jeg en tur innom AJ i ny og ne. :)

Doh, tråden heter jo åfftåpikk! Hadde vi vært åntåpikk hadde vi vært åfftåpikk.. Her, vent, nå ble jeg forvirra. :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...