Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #101 Del Skrevet 31. desember 2011 Trenger ikke å slå på lyset en gang. Har 6 sans når det er arabere til stede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #102 Del Skrevet 31. desember 2011 Nesj de legger ikke merke til det Bare ikke slå på lyset mens de er i gang :gjeiper: Prøver du å påstå at han kommer til å ta feil av meg og ei hårete mannerumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #103 Del Skrevet 31. desember 2011 Prøver du å påstå at han kommer til å ta feil av meg og ei hårete mannerumpe? Steike så modig man blir med alkohylere innabords huh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #104 Del Skrevet 31. desember 2011 Steike så modig man blir med alkohylere innabords huh? Pass deg, ellers havner du på veggen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #105 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg henger allerede på veggen til Vampen. Som Katten sier, HELIKOPTER, WEEEEEEEEE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #106 Del Skrevet 31. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #107 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg henger allerede på veggen til Vampen. Som Katten sier, HELIKOPTER, WEEEEEEEEE! Vegghengt kopter? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #108 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg henger allerede på veggen til Vampen. Som Katten sier, HELIKOPTER, WEEEEEEEEE! Hvis det første husaraberen ser når han står opp er et persisk helikopter tror jeg muligens jeg blir sendt i snekkerbua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #109 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvis det første husaraberen ser når han står opp er et persisk helikopter tror jeg muligens jeg blir sendt i snekkerbua. Spikke tredildoer til kåges husflidsshop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #110 Del Skrevet 31. desember 2011 Spikke tredildoer til kåges husflidsshop? Hva skal vi med tredildoer når vi har deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #111 Del Skrevet 31. desember 2011 Hva skal vi med tredildoer når vi har deg? Du sa det sjæl : katteskinnet som er offisiel forumgigolo.. Jeg er bare lurepikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #112 Del Skrevet 31. desember 2011 Nå vi ferdig med pliktløpet av kvelden, som innebærer middag, dessert og å holde ut med en til tider svært lite sjarmerende bestefar. Så, da var det på tide å komme seg ut og bli litt bedugget. Så, da benytter jeg anledningen til å si: Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #113 Del Skrevet 31. desember 2011 Du sa det sjæl : katteskinnet som er offisiel forumgigolo.. Jeg er bare lurepikk Nei, han er orgiekongen, jeg tror det er Yme, med hans to peniser og søte smil, som er forumsgigoloen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #114 Del Skrevet 31. desember 2011 Nei, han er orgiekongen, jeg tror det er Yme, med hans to peniser og søte smil, som er forumsgigoloen. De får styre på, så lenge jeg får være offisiell lurepikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #115 Del Skrevet 31. desember 2011 Hiver inn en nyttårshilsen her og, og ønskelåta kommer på P4 spesielt dedikert til PH & Vampy HønkPønk : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2011 #116 Del Skrevet 31. desember 2011 Ah, det diggeste med dager som dette er faen meg å komme hjem og vrenge av seg høye hæler, strømper og kjole! Jeg kan puste igjen! Er det noen fjasere her i natt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 31. desember 2011 #117 Del Skrevet 31. desember 2011 Ah, det diggeste med dager som dette er faen meg å komme hjem og vrenge av seg høye hæler, strømper og kjole! Jeg kan puste igjen! Er det noen fjasere her i natt da? Heeey dånt tørn mi ånn... Busten digger strømper & høye hæler.. Si noe tørnåff med en eneste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2011 #118 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Kåre Willoch! Endret 1. januar 2012 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #119 Del Skrevet 1. januar 2012 Kåre Willoch! Ney.. med den skallen minner`n meg om en kjempedildo.. Hvilket ikke tenner meg i utgangspunktet, men dog leder tankene over på noe som..... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2012 #120 Del Skrevet 1. januar 2012 Ostepopånde og sure sneiper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå