Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1161 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Ah, det var det alldeles ikke! Men blame the Vamp, why don`t you! NOEN av dere må i hvert fall få den pløsete, illeluktende saken ut av det prisbelønte blomsterbedet mitt! Hysj nå, ikke røp alle yrkeshemmelighetene våre. Men, jeg tipper at ikke alle kan skryte av å ha fått jomfruturen sin med ei pepsi flaske. Betyr det at det ikke er behov for Lutetiums tjenester lenger? Endret 16. januar 2012 av Nimorna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1162 Del Skrevet 16. januar 2012 NOEN av dere må i hvert fall få den pløsete, illeluktende saken ut av det prisbelønte blomsterbedet mitt! Katten. All Katten. Jeg er opptatt med å pusse og plastre det såra egoet mitt, etter at du dumpet meg på brutalt vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1163 Del Skrevet 16. januar 2012 Betyr det at det ikke er behov for Lutetiums tjenester lenger? Luten trenger uansett å få seg noe, så av medlidenhet skal han selvfølgelig få dobbeltsjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1164 Del Skrevet 16. januar 2012 Mitt magiske Hello Kitty-plaster tar seg av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1165 Del Skrevet 16. januar 2012 Det var Vampen sin tur til å rydde opp! Hvorfor ikke? Kommer du til å trygle om enda mer skitne drømmer? hvis jeg skal være ærlig så var de skitne drømmene dine veldig dårlige, klarer du ikke bedre enn det der? hahahahahaahah det var bare ekkelt du klarer ikke beskrive bra eller noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1166 Del Skrevet 16. januar 2012 Katten. All Katten. Jeg er opptatt med å pusse og plastre det såra egoet mitt, etter at du dumpet meg på brutalt vis. Unnskyld, jeg skulle virkelig ønske det kunne finnes en løsning men jeg er redd for hva Aaleyah kommer til å finne på dersom jeg skulle leve ut mine innerste lyster med deg. Avhengighet er en skummel ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1167 Del Skrevet 16. januar 2012 Takk Luten. Det var så altfor meget. Men, endelig dukket en av dere opp, gjør deg klar, vi trenger noen til å poppe hinna til Aaleyah. dream on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1168 Del Skrevet 16. januar 2012 Slapp av vesla, jeg vet nøyaktig hva du mener. Det er ikke din skyld, jeg burde gå med en advarsel om at jeg er vanedannende. DET ER IKKE SÅNN JEG MENER!!!! jeg mener noe annet men vanskelig å forklare men det er ikke sånn du tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1169 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil ikke røpe for mye, men jeg tror dere kommer til å se noen bekymede tråder fra Aalyah som involverer underliv og luft i tiden fremover. hva i huleste mener du med det? O__o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1170 Del Skrevet 16. januar 2012 DET ER IKKE SÅNN JEG MENER!!!! jeg mener noe annet men vanskelig å forklare men det er ikke sånn du tror Mener du at det er feil antall pigger på kaktusene til Katten? Feil farge på kamelene? Vanskelig å forstå om du ikke prøver å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1171 Del Skrevet 16. januar 2012 Hysj nå, ikke røp alle yrkeshemmelighetene våre. Men, jeg tipper at ikke alle kan skryte av å ha fått jomfruturen sin med ei pepsi flaske. du må nok ha drømt for det siste jeg gjør er å få den bort med colaflaske, men mest sannsynlig sånn du ble kvitt din (: HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1172 Del Skrevet 16. januar 2012 Mitt magiske Hello Kitty-plaster tar seg av det. så du liker hello kitty du ja? n_n hadde aldri trod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1173 Del Skrevet 16. januar 2012 du må nok ha drømt for det siste jeg gjør er å få den bort med colaflaske, men mest sannsynlig sånn du ble kvitt din (: HAHA Selvfølgelig var det ikke ei colaflaske de brukte på deg; det var ei pepsiflaske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1174 Del Skrevet 16. januar 2012 Mener du at det er feil antall pigger på kaktusene til Katten? Feil farge på kamelene? Vanskelig å forstå om du ikke prøver å forklare det har ingenting med katten å gjøre tror han ble litt lei seg for at jeg ikke likte drømmen hans... føler meg litt slem :/ samvittigfheten kommer føler jeg c: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1175 Del Skrevet 16. januar 2012 hvis jeg skal være ærlig så var de skitne drømmene dine veldig dårlige, klarer du ikke bedre enn det der? hahahahahaahah det var bare ekkelt du klarer ikke beskrive bra eller noe som helst Det var nok en av mine mildere tanker. Mine drømmer takler du nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1176 Del Skrevet 16. januar 2012 Selvfølgelig var det ikke ei colaflaske de brukte på deg; det var ei pepsiflaske! de er i samme slekt c: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1177 Del Skrevet 16. januar 2012 det har ingenting med katten å gjøre tror han ble litt lei seg for at jeg ikke likte drømmen hans... føler meg litt slem :/ samvittigfheten kommer føler jeg c: Ah, men da er du på rett vei da jo Katten liker slemme piker, han. Folk har forskjellige fantasier, og om du ikke likte den drømmen har han garantert andre på lager som kan falle i smak. Bare fortell ham hva du liker, om det så er dokoster og lekeslim, så står han til tjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1178 Del Skrevet 16. januar 2012 Det var nok en av mine mildere tanker. Mine drømmer takler du nok ikke. å? hvorfor ikke? dreper du folk i dem eller? o.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1179 Del Skrevet 16. januar 2012 Mitt magiske Hello Kitty-plaster tar seg av det. Mnååh, djentelmæn! Ingen forstår egoet mitt som du gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1180 Del Skrevet 16. januar 2012 hvis jeg skal være ærlig så var de skitne drømmene dine veldig dårlige, klarer du ikke bedre enn det der? hahahahahaahah det var bare ekkelt du klarer ikke beskrive bra eller noe som helst Det er ikke alle som er like flinke til å uttrykke seg som deg Aaleyah, ingen grunn til å bli ufin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå