Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1141 Del Skrevet 16. januar 2012 Ding-ding, EGO-DRAP! :kjefte: Helvete heller, når Aaleyah begynner å koste meg kunder har det gått for langt! Det er bra :D jeg vil ødelegge dine foretninger MOHAHAHAHAHHAHAHAH :DDDD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1142 Del Skrevet 16. januar 2012 HEEHHEHE om jeg hadde gjort sånt med dere med den musikken der hadde jeg SOVNA bokstavlig talt, jeg trenger ingen tid i det hele tatt for gidder ikke gjøre sånt med personer med så dårlig musikksmak Ikke prøv deg! Hele nabolaget hørte dere da du, Vampen og Katten holdt på med den halvannenliters colaflasken og den oppblåsbare gummibåten. Jeg grøsser ved tanken på hva dere gjorde med den, og HVOR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1143 Del Skrevet 16. januar 2012 Jammen, jeg vil ikke være territoriet hennes! Det føles som om hun har pissa på meg og presset meg inn i et enveiskjørt arrangert ekteskap fra helvete! HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHA for ever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1144 Del Skrevet 16. januar 2012 jeg kan innrømme jeg er avhengig av deg men ikke på en sånn måte dere tror (: men jeg har IKKE sånne drømmer om dere og siden jeg ikke har det kommer jeg ikke til å inrømme det heller, og dere har IKKE alt jeg trengrr Du er avhengig av meg? Jeg har jaggu snakket mer sannhet enn jeg skjønner selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1145 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikke prøv deg! Hele nabolaget hørte dere da du, Vampen og Katten holdt på med den halvannenliters colaflasken og den oppblåsbare gummibåten. Jeg grøsser ved tanken på hva dere gjorde med den, og HVOR. wtf? det var bare creapy o.o hvor egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1146 Del Skrevet 16. januar 2012 Kan alle slutte å være så jævla forelska i meg? Jeg er bare en person, det er grenser for hvor mange jeg takler på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. januar 2012 #1147 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3VwfGmsb93g Bjøro for life! (Dedikerer denne til Vampis! ) Endret 16. januar 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1148 Del Skrevet 16. januar 2012 Du er avhengig av meg? Jeg har jaggu snakket mer sannhet enn jeg skjønner selv! åhh ikke avhengig da c: vanskelig å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1149 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) wtf? det var bare creapy o.o hvor egentlig? Jeg vet da ikke helt sikkert hvor dere gjorde av den gummibåten under akten, men jeg har mine teorier. Når jeg ser Katten og Vampen slepe inn en oppblåsbar gummibåt samt ei elektrisk pumpe, og du etter 5 minutter veksler mellom å be dem om nåde og å pumpe inn mer luft, da trekker jeg mine konklusjoner. Men jeg må si at det var ikke mye omtenksomt av dere å dumpe den slimete, rekestinkende halvveis oppblåste gummibåten i blomsterbedet mitt etter at dere hadde gjort dere ferdig med den! Endret 16. januar 2012 av Nimorna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1150 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil òg. En skulle tro trommespilleren slo på trommehinnene mine. Gitarriffene kiler over hele kroppen. Bassen er i blodstrømmen, følger min beruselse. Takten er i ett med mitt hjerte. Det brenner igjen. Klørne skraper på innsiden av brystkassen min. Røyken velter ut av munnen min, i samme tempo som min tunge pust. Smaken av blod leker med tungen min. Pupillene mine minsker. Ørene legger seg bak. Tennene biter leppen. Jeg vil se deg. Holde deg fast med øynene mine. Du vil holde blikket, ute av stand til å se bort. Øynene er vinduet til sjelen, og akkurat nå ser du min andre sjel. Den brennende. Den sultne. Du vet hva jeg tenker på. Jeg vil gå mot deg. Ikke rak og med hodet hevet, som vanlig, men med hodet senket. Hurtige skritt istedet for de kontrollerte rolige. Fingrene mine krøket sammen, lengtende etter å gripe i deg. Damp fra munnen, som henger åpen i et infernalsk smil. Jeg vil se frykten i øynene dine, blandet med higende nysgjerrighet. Jeg vil gå inn i deg. Dytte deg bak. Jeg vil gripe rundt deg, senke neglene i huden din og la dem leke over kroppen din. Jeg vil bite meg inn i nakkemuskelen din, før jeg lar tungen gjøre det godt igjen. Jeg vil rive av deg klærne. Se deg naken for meg, ikke bare fysisk. Jeg vil smake hver en centimeter på kroppen din. Jeg vil bite lekent på hvert ømt punkt. Jeg vil bruke kroppen din som et instrument mot deg. Spille på deg til du synger med. Jeg vil kontrollere deg med tungen min. Smake hvordan du liker det. Få deg til å bevege deg som min marionett-dukke, bare med litt ekstra trykk. Jeg vil gi deg en himmelsk nytelse kun med tungen og et par fingre. Jeg vil bestemme når du skal få utløp. Jeg vil torturere deg med nytelse. Jeg vil få deg til å be. Jeg vil få deg til å innse at alt er i min makt. Jeg vil få deg til å gi deg hen. Jeg vil få deg til å nyte det. Jeg vil få deg til å hate meg. Jeg vil få deg til å komme. Jeg vil knulle deg. Jeg vil bruke deg. Jeg vil etterlate deg som et spørsmålstegn. Ute av stand til å gå. Ute av stand til å røre deg. Undrende på hva som egentlig hendte deg. Undrende på om du vil oppleve det igjen. Jeg vil klore meg fri. håper ikke du har skrevet den selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1151 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vet da ikke helt sikkert hvor dere gjorde av den gummibåten under akten, men jeg har mine teorier. Når jeg ser Katten og Vampen slepe inn en oppblåsbar gummibåt samt ei elektrisk pumpe, og du etter 5 minutter veksler mellom å be dem om nåde og å pumpe inn mer luft, da trekker jeg mine konklusjoner. Men jeg må si at det var ikke mye omtenksomt av dere å dumpe den slimete, rekestinkende halvveis oppblåste gummibåten i blomsterbedet mitt etter at dere hadde gjort dere ferdig med den! Det var Vampen sin tur til å rydde opp! håper ikke du har skrevet den selv.. Hvorfor ikke? Kommer du til å trygle om enda mer skitne drømmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1152 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vet da ikke helt sikkert hvor dere gjorde av den gummibåten under akten, men jeg har mine teorier. Når jeg ser Katten og Vampen slepe inn en oppblåsbar gummibåt samt ei elektrisk pumpe, og du etter 5 minutter veksler mellom å be dem om nåde og å pumpe inn mer luft, da trekker jeg mine konklusjoner. Men jeg må si at det var ikke mye omtenksomt av dere å dumpe den slimete, rekestinkende halvveis oppblåste gummibåten i blomsterbedet mitt etter at dere hadde gjort dere ferdig med den! Sikker på at det var en båt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1153 Del Skrevet 16. januar 2012 Bjøro for life! (Dedikerer denne til Vampis! ) Takk Luten. Det var så altfor meget. Men, endelig dukket en av dere opp, gjør deg klar, vi trenger noen til å poppe hinna til Aaleyah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1154 Del Skrevet 16. januar 2012 åhh ikke avhengig da c: vanskelig å forklare Slapp av vesla, jeg vet nøyaktig hva du mener. Det er ikke din skyld, jeg burde gå med en advarsel om at jeg er vanedannende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1155 Del Skrevet 16. januar 2012 Noen fordeler er det jo? Den hijaben hennes kan jo brukes både som tau, maske, gag ball og sikkert mye mer. I bunn og grunn har hun leketøyet med seg hvor enn hun går! Jeg foretrekker allikevel leketøy som er litt mer avanserte. Dette er ikke noe moro, det er bare avhengighet og sutring, og ingen acton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1156 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikke prøv deg! Hele nabolaget hørte dere da du, Vampen og Katten holdt på med den halvannenliters colaflasken og den oppblåsbare gummibåten. Jeg grøsser ved tanken på hva dere gjorde med den, og HVOR. Jeg kan love deg at jeg har ingen intim kjennskap til colaflasken. Mer enn det sier jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1157 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg vet da ikke helt sikkert hvor dere gjorde av den gummibåten under akten, men jeg har mine teorier. Når jeg ser Katten og Vampen slepe inn en oppblåsbar gummibåt samt ei elektrisk pumpe, og du etter 5 minutter veksler mellom å be dem om nåde og å pumpe inn mer luft, da trekker jeg mine konklusjoner. Men jeg må si at det var ikke mye omtenksomt av dere å dumpe den slimete, rekestinkende halvveis oppblåste gummibåten i blomsterbedet mitt etter at dere hadde gjort dere ferdig med den! Jeg vil ikke røpe for mye, men jeg tror dere kommer til å se noen bekymede tråder fra Aalyah som involverer underliv og luft i tiden fremover. Endret 16. januar 2012 av Vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1158 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg kan love deg at jeg har ingen intim kjennskap til colaflasken. Mer enn det sier jeg ikke. Ah, my bad. Jeg var nok litt for rask der; det var Pepsi Max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1159 Del Skrevet 16. januar 2012 Det var Vampen sin tur til å rydde opp! Hvorfor ikke? Kommer du til å trygle om enda mer skitne drømmer? Ah, det var det alldeles ikke! Men blame the Vamp, why don`t you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1160 Del Skrevet 16. januar 2012 Ah, my bad. Jeg var nok litt for rask der; det var Pepsi Max. Hysj nå, ikke røp alle yrkeshemmelighetene våre. Men, jeg tipper at ikke alle kan skryte av å ha fått jomfruturen sin med ei pepsi flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå