Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

kan du få inn i hue ditt at jeg ikke drømmer om dere i det hele tatt???

Det går bra, vennen, du trenger ikke innrømme det ovenfor alle disse fremmede menneskene.

jaha :P mann og dame tvillinger ikke dårlig. jeg sskal gjøre lekser fordi jeg ikke har fått gjort en jævla DRITT!!!!!!!!!!!!!! så ikke tenk på det jeg tror du tenker på

Lekser er oppskrytt. Heldigvis tjener jeg penger samtidig som jeg preiker her.

Hvaaa?

Her sitter jeg og gleder meg til en marshmallowfylt katteorgie med katten og diverse andre brukere, og så tar du fra meg alle håp og drømmer... :tristbla:

Litt tvilling-action har da aldri skadet noen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen av delene for dere er ikke seriøse OG jeg har ingen fantasier om dere selvom dere tydeligvis ønsker det c:

Ikke slåss mot oss vesla, bare gi deg hen. Du vet at vi er og har alt du vil ha, alt du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare se for deg hva vi kan gjøre med deg til denne musikken vesla.. du sliter med å se forskjell på oss nå? bare vent, du kommer ikke til å vite hvor den ene slutter og den andre begynner. Alt du kommer til å vite er at du ikke får nok av noen av oss.

Den kjipe delen er selvfølgelig at du ikke kan beholde noen av oss. Så bruk tiden godt, den lille du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen! Visste det var noe jeg hadde glemt!

Hva om jeg lager wannabe-marshmellows av navlelo, precum og kukost?

Og jeg er så far beyond som man får det!

Javel, du kan jo prøve, men pass på å få konsistensen riktig! Og fargen altså! Ellers blir jo folk misfornøyde, og det kan vi ikke ha!

Denne branding-kampanjen har da vi hatt gående lenge nå! Men som mod synes jeg du kan løfte den til nye høyder. Hører jeg en sticky i all underforum?

Njaa.. må først utvikle en plan og strategi tenker jeg.

Hvaaa?

Her sitter jeg og gleder meg til en marshmallowfylt katteorgie med katten og diverse andre brukere, og så tar du fra meg alle håp og drømmer... :tristbla:

Diverse? Ok, her må det klargjøres. Hvem skal du egentlig ha i tillegg til katten og vampen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, du kan jo prøve, men pass på å få konsistensen riktig! Og fargen altså! Ellers blir jo folk misfornøyde, og det kan vi ikke ha!

Njaa.. må først utvikle en plan og strategi tenker jeg.

Diverse? Ok, her må det klargjøres. Hvem skal du egentlig ha i tillegg til katten og vampen?

Ah, det høres ut som jobb! Jeg og Katten har vel allerede nok med å hore rundt, så du får ta deg av detaljene. Det er grenser for hva Superman og Wonder Woman får til i løpet av et døgn.

Og ja, hvem andre? FINNES det noen andre enn oss?:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved nærmere ettertanke tror jeg nok at jeg kun ønsker Katten i første omgang; jeg tør ikke ta Vampen ettersom Aaleyah da kommer til å legge meg for hat og pusse sine 1001 kampkameler på meg.

Jeg vet jo at Katten og Vampen helst jobber som et team når de tar seg av kundene, men om jeg bestikker kattekreket med litt kattemynte for å få ham for meg selv går det kanskje bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved nærmere ettertanke tror jeg nok at jeg kun ønsker Katten i første omgang; jeg tør ikke ta Vampen ettersom Aaleyah da kommer til å legge meg for hat og pusse sine 1001 kampkameler på meg.

Jeg vet jo at Katten og Vampen helst jobber som et team når de tar seg av kundene, men om jeg bestikker kattekreket med litt kattemynte for å få ham for meg selv går det kanskje bra? :)

Ding-ding, EGO-DRAP! :kjefte: :kjefte: :snurt:

Helvete heller, når Aaleyah begynner å koste meg kunder har det gått for langt! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ding-ding, EGO-DRAP! :kjefte: :kjefte: :snurt:

Helvete heller, når Aaleyah begynner å koste meg kunder har det gått for langt! :nei:

Men det er da åpenbart at hun ønsker å ha deg for deg selv; du kan presse prisene langt og lengre enn langt så du dekker tapte inntekter og mer til :)

Jeg forstår henne godt; dine ferdigheter med strap-on er legendariske men jeg tør ikke bevege meg inn på Aaleyahs territorium. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er da åpenbart at hun ønsker å ha deg for deg selv; du kan presse prisene langt og lengre enn langt så du dekker tapte inntekter og mer til :)

Jeg forstår henne godt; dine ferdigheter med strap-on er legendariske men jeg tør ikke bevege meg inn på Aaleyahs territorium. :sjenert:

Jammen, jeg vil ikke være territoriet hennes! Det føles som om hun har pissa på meg og presset meg inn i et enveiskjørt arrangert ekteskap fra helvete!:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det går bra, vennen, du trenger ikke innrømme det ovenfor alle disse fremmede menneskene.

Lekser er oppskrytt. Heldigvis tjener jeg penger samtidig som jeg preiker her.

Litt tvilling-action har da aldri skadet noen?

jeg tror dere bare håper jeg drømmer om dere, men det kan jjeg sverge på jeg ikke gjør. jeg har blitt avhengig av å gå inn i tråden men ikke noe mer, dere er ikke så spesielle

ja lekser er oppskrytt man lærer ingenting men får anmerkning hvis iikke. og nå fikk jeg faktisk gjort en lekse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jeg vil ikke være territoriet hennes! Det føles som om hun har pissa på meg og presset meg inn i et enveiskjørt arrangert ekteskap fra helvete!:grine:

Noen fordeler er det jo?

Den hijaben hennes kan jo brukes både som tau, maske, gag ball og sikkert mye mer. I bunn og grunn har hun leketøyet med seg hvor enn hun går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SummerJudith

Ikke slåss mot oss vesla, bare gi deg hen. Du vet at vi er og har alt du vil ha, alt du trenger.

jeg kan innrømme jeg er avhengig av deg men ikke på en sånn måte dere tror (: men jeg har IKKE sånne drømmer om dere og siden jeg ikke har det kommer jeg ikke til å inrømme det heller, og dere har IKKE alt jeg trengrr

Endret av Aaleyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

jeg tror dere bare håper jeg drømmer om dere, men det kan jjeg sverge på jeg ikke gjør. jeg har blitt avhengig av å gå inn i tråden men ikke noe mer, dere er ikke så spesielle

ja lekser er oppskrytt man lærer ingenting men får anmerkning hvis iikke. og nå fikk jeg faktisk gjort en lekse

Jeg vil òg.

En skulle tro trommespilleren slo på trommehinnene mine. Gitarriffene kiler over hele kroppen. Bassen er i blodstrømmen, følger min beruselse. Takten er i ett med mitt hjerte. Det brenner igjen. Klørne skraper på innsiden av brystkassen min. Røyken velter ut av munnen min, i samme tempo som min tunge pust. Smaken av blod leker med tungen min. Pupillene mine minsker. Ørene legger seg bak. Tennene biter leppen.

Jeg vil se deg. Holde deg fast med øynene mine. Du vil holde blikket, ute av stand til å se bort. Øynene er vinduet til sjelen, og akkurat nå ser du min andre sjel. Den brennende. Den sultne. Du vet hva jeg tenker på.

Jeg vil gå mot deg. Ikke rak og med hodet hevet, som vanlig, men med hodet senket. Hurtige skritt istedet for de kontrollerte rolige. Fingrene mine krøket sammen, lengtende etter å gripe i deg. Damp fra munnen, som henger åpen i et infernalsk smil.

Jeg vil se frykten i øynene dine, blandet med higende nysgjerrighet.

Jeg vil gå inn i deg. Dytte deg bak.

Jeg vil gripe rundt deg, senke neglene i huden din og la dem leke over kroppen din.

Jeg vil bite meg inn i nakkemuskelen din, før jeg lar tungen gjøre det godt igjen.

Jeg vil rive av deg klærne. Se deg naken for meg, ikke bare fysisk. Jeg vil smake hver en centimeter på kroppen din. Jeg vil bite lekent på hvert ømt punkt. Jeg vil bruke kroppen din som et instrument mot deg. Spille på deg til du synger med.

Jeg vil kontrollere deg med tungen min. Smake hvordan du liker det. Få deg til å bevege deg som min marionett-dukke, bare med litt ekstra trykk. Jeg vil gi deg en himmelsk nytelse kun med tungen og et par fingre.

Jeg vil bestemme når du skal få utløp.

Jeg vil torturere deg med nytelse.

Jeg vil få deg til å be.

Jeg vil få deg til å innse at alt er i min makt.

Jeg vil få deg til å gi deg hen.

Jeg vil få deg til å nyte det.

Jeg vil få deg til å hate meg.

Jeg vil få deg til å komme.

Jeg vil knulle deg.

Jeg vil bruke deg.

Jeg vil etterlate deg som et spørsmålstegn. Ute av stand til å gå. Ute av stand til å røre deg. Undrende på hva som egentlig hendte deg. Undrende på om du vil oppleve det igjen.

Jeg vil klore meg fri.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Bare se for deg hva vi kan gjøre med deg til denne musikken vesla.. du sliter med å se forskjell på oss nå? bare vent, du kommer ikke til å vite hvor den ene slutter og den andre begynner. Alt du kommer til å vite er at du ikke får nok av noen av oss.

Den kjipe delen er selvfølgelig at du ikke kan beholde noen av oss. Så bruk tiden godt, den lille du får.

HEEHHEHE om jeg hadde gjort sånt med dere med den musikken der hadde jeg SOVNA bokstavlig talt, jeg trenger ingen tid i det hele tatt for gidder ikke gjøre sånt med personer med så dårlig musikksmak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

bare ta hun du tror det er du som er forelska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...