Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. januar 2012 #941 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg kan straffe deg òg - null stress. Bring it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #942 Del Skrevet 16. januar 2012 Du har dem. Vi er hovedfokuset i dem. ja virkelig -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #943 Del Skrevet 16. januar 2012 ehh nei det gjør jeg IKKE! o.o er vel du som drømmer om å være utro med vampen Det gjør du så det så. Vi har hatt bra mye moro i drømmene dine. Metervis med tau. Litervis med olje. Flerfoldige leketøy. Marilyn Manson og Rammstein. Good times. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #944 Del Skrevet 16. januar 2012 Korrekt. Eller, nesten alle. Jeg er fortsatt ikke så tent på deg. LOL det går fint liker en annen jeg, en du syns var stygg (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #945 Del Skrevet 16. januar 2012 var ikke sånn jeg mente da -.- det jeg ikke skjønte hva jeg har med våte drømmer å gjøre Det har Katten allerede forklart deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #946 Del Skrevet 16. januar 2012 Bring it! Pass deg, jeg klorer og biter! ja virkelig -.- Til og med flere ganger natten! Samt et par ganger når du dagdrømmer. Skjønner deg godt. Enhver submissiv skitten liten pikes våte drøm er meg og Vampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #947 Del Skrevet 16. januar 2012 rompa di mener du? Jeg tenkte egentlig på deg, men rumpa mi og du er på samme nivå intellektuelt, så jeg skal ikke begynne med flisespikkeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #948 Del Skrevet 16. januar 2012 Det gjør du så det så. Vi har hatt bra mye moro i drømmene dine. Metervis med tau. Litervis med olje. Flerfoldige leketøy. Marilyn Manson og Rammstein. Good times. WTF?? du har virkelig god fantasi, jeg har aldri drømt noe sånt om dere så snakk til deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #949 Del Skrevet 16. januar 2012 Det gjør du så det så. Vi har hatt bra mye moro i drømmene dine. Metervis med tau. Litervis med olje. Flerfoldige leketøy. Marilyn Manson og Rammstein. Good times. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #950 Del Skrevet 16. januar 2012 Pass deg, jeg klorer og biter! Til og med flere ganger natten! Samt et par ganger når du dagdrømmer. Skjønner deg godt. Enhver submissiv skitten liten pikes våte drøm er meg og Vampen. ja.. om natten pleier jeg dessvere å drømme litt andre ting så desvere, og om dagen? hm nei da er jeg med venner så snakker om andre ting og tenker derforv på andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #951 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg tenkte egentlig på deg, men rumpa mi og du er på samme nivå intellektuelt, så jeg skal ikke begynne med flisespikkeri. snakk norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #952 Del Skrevet 16. januar 2012 LOL det går fint liker en annen jeg, en du syns var stygg (: Nå nå søtnos, vi vet alle hvem du liker best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #953 Del Skrevet 16. januar 2012 snakk norsk Det er faktisk det jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 16. januar 2012 #954 Del Skrevet 16. januar 2012 Om Vampen begynner å snakke norsk, i stedet for å skrive norsk... så mister vi all underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #955 Del Skrevet 16. januar 2012 Om Vampen begynner å snakke norsk, i stedet for å skrive norsk... så mister vi all underholdning. :skratte: Det er litt vanskelig for Aaleyah, jeg slår over til forskersk innimellom, og da faller hun av lasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #956 Del Skrevet 16. januar 2012 Nå nå søtnos, vi vet alle hvem du liker best! som jeg har sagt før man kan ikke forelska seg i en kg bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #957 Del Skrevet 16. januar 2012 som jeg har sagt før man kan ikke forelska seg i en kg bruker Du sier det ja, men det hjelper ikke så mye når oppførselen din viser noe annet. Som jeg allerede har sagt til deg, jeg eier deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #958 Del Skrevet 16. januar 2012 :skratte: Det er litt vanskelig for Aaleyah, jeg slår over til forskersk innimellom, og da faller hun av lasset. HAHA -.- og vis du ikke viste er det noe som heter forskningsspråk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #959 Del Skrevet 16. januar 2012 WTF?? du har virkelig god fantasi, jeg har aldri drømt noe sånt om dere så snakk til deg selv ja.. om natten pleier jeg dessvere å drømme litt andre ting så desvere, og om dagen? hm nei da er jeg med venner så snakker om andre ting og tenker derforv på andre ting Du drømmer om det akkurat nå. Det grove tauet mot den sarte huden din. Luktene av svette, massasjeolje, hamp, blod og andre kroppsvæsker fyller nesen din. Neglenes røde spor svir fortsatt på kroppen din. Smellet fra Vampens pisk flerrer gjennom rommet, og latteren min fyller vakumet det etterlater. Pusten er tung å dra ned, som om du aldri får nok, der du kjemper mot tauene, slik at de biter seg enda mer inn mot beinet. Du roper og skriker, men det er bare skuespill. Bare skuespeill. De salte tårene som renner ned kinnet ditt, er ikke tårer av sorg. Det er tårer av glede. Ropene dine er kamuflerte gledeshyl. Du må bevisst holde kroppen din i sjakk, for at ikke hoftene dine skal bevisst søke mer smerte. Mer nytelse. For en skitten pike du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #960 Del Skrevet 16. januar 2012 HAHA -.- og vis du ikke viste er det noe som heter forskningsspråk Ja, og dette språket er kjennetegnet av vanskelige ord, som rumpe og flisespikkeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå