Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katten.

ehh nei det gjør jeg IKKE! o.o er vel du som drømmer om å være utro med vampen

Det gjør du så det så.

Vi har hatt bra mye moro i drømmene dine. Metervis med tau. Litervis med olje. Flerfoldige leketøy. Marilyn Manson og Rammstein. Good times.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Korrekt. Eller, nesten alle. Jeg er fortsatt ikke så tent på deg.

LOL det går fint liker en annen jeg, en du syns var stygg (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke sånn jeg mente da -.- det jeg ikke skjønte hva jeg har med våte drømmer å gjøre

Det har Katten allerede forklart deg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Bring it!

Pass deg, jeg klorer og biter!

ja virkelig -.-

Til og med flere ganger natten! Samt et par ganger når du dagdrømmer.

Skjønner deg godt. Enhver submissiv skitten liten pikes våte drøm er meg og Vampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rompa di mener du?

Jeg tenkte egentlig på deg, men rumpa mi og du er på samme nivå intellektuelt, så jeg skal ikke begynne med flisespikkeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det gjør du så det så.

Vi har hatt bra mye moro i drømmene dine. Metervis med tau. Litervis med olje. Flerfoldige leketøy. Marilyn Manson og Rammstein. Good times.

WTF?? du har virkelig god fantasi, jeg har aldri drømt noe sånt om dere så snakk til deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Pass deg, jeg klorer og biter!

Til og med flere ganger natten! Samt et par ganger når du dagdrømmer.

Skjønner deg godt. Enhver submissiv skitten liten pikes våte drøm er meg og Vampen.

ja.. om natten pleier jeg dessvere å drømme litt andre ting så desvere, og om dagen? hm nei da er jeg med venner så snakker om andre ting og tenker derforv på andre ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Jeg tenkte egentlig på deg, men rumpa mi og du er på samme nivå intellektuelt, så jeg skal ikke begynne med flisespikkeri.

snakk norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om Vampen begynner å snakke norsk, i stedet for å skrive norsk... så mister vi all underholdning.

:skratte: :skratte:

Det er litt vanskelig for Aaleyah, jeg slår over til forskersk innimellom, og da faller hun av lasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Nå nå søtnos, vi vet alle hvem du liker best! :rodmer:

som jeg har sagt før man kan ikke forelska seg i en kg bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som jeg har sagt før man kan ikke forelska seg i en kg bruker

Du sier det ja, men det hjelper ikke så mye når oppførselen din viser noe annet. Som jeg allerede har sagt til deg, jeg eier deg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

:skratte: :skratte:

Det er litt vanskelig for Aaleyah, jeg slår over til forskersk innimellom, og da faller hun av lasset.

HAHA -.- og vis du ikke viste er det noe som heter forskningsspråk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

WTF?? du har virkelig god fantasi, jeg har aldri drømt noe sånt om dere så snakk til deg selv

ja.. om natten pleier jeg dessvere å drømme litt andre ting så desvere, og om dagen? hm nei da er jeg med venner så snakker om andre ting og tenker derforv på andre ting

Du drømmer om det akkurat nå. Det grove tauet mot den sarte huden din. Luktene av svette, massasjeolje, hamp, blod og andre kroppsvæsker fyller nesen din. Neglenes røde spor svir fortsatt på kroppen din. Smellet fra Vampens pisk flerrer gjennom rommet, og latteren min fyller vakumet det etterlater.

Pusten er tung å dra ned, som om du aldri får nok, der du kjemper mot tauene, slik at de biter seg enda mer inn mot beinet. Du roper og skriker, men det er bare skuespill.

Bare skuespeill. De salte tårene som renner ned kinnet ditt, er ikke tårer av sorg. Det er tårer av glede. Ropene dine er kamuflerte gledeshyl. Du må bevisst holde kroppen din i sjakk, for at ikke hoftene dine skal bevisst søke mer smerte. Mer nytelse.

For en skitten pike du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA -.- og vis du ikke viste er det noe som heter forskningsspråk

Ja, og dette språket er kjennetegnet av vanskelige ord, som rumpe og flisespikkeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...