Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #901 Del Skrevet 16. januar 2012 Du glemmer meg, Vampen. Jeg har okkupert minst 38% av kapasiteten hennes. Eller kanskje hun tenker på oss i lag? Oo Skitne lille pike! Hva sa jeg om å stjele fangirlsene mine? Det er ufint å ty til skitten katterulett midt på natta, for å stjele dem vekk fra meg! Når det er sagt, jeg tror du er inne på noe, hun drømmer selvfølgelig om oss begge! Ærlig talt, who can blame her? Hvem tar pisken, du eller jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 16. januar 2012 #902 Del Skrevet 16. januar 2012 God damn it, jeg drar damer og fangirls i øst og vest om dagen! Oh well, velkommen skal du være, spesielt iom at du er mer min type! *Vifter med pom-pomer i fuskepels* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #903 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvordan jeg får til det? Er det vanskelig? Har du forresten ikke skjønt hvordan plussene her inne fungerer? Du får en pluss pr knull, så du kan jo se selv, jeg har jobbet overtid i det siste. Og ja, jeg vet at du er sjalu! Men som sagt, du er ikke helt min greie Aaleyah! eh ja, om du skulle hatt deg med alle her inne hadde du fått jævla dårlig tid tror du jeg bryr meg om hva andre syns? jeg er bare meg selv du derimot er så opptatt av hva alle andre syns, jeg synd på deg (: hvordan kan jeg være sjalu når jeg ikke liker deg? -.- og når jeg leser det du skriver virker du veldig utro hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #904 Del Skrevet 16. januar 2012 jeg er smart, det er fakta. du derimot hehe er sånn ---> D: at jeg diskuter med deg har ingenting med at jeg liker deg å gjøre men syns det er morsomt å diskutere med dere når dere er så jævla rare og blir sure for alt Åh, au! Den fantastisk gode og overbevisende forestillingen i hardtslående argumentasjon og fakta, feide meg selvfølgelig helt av banen. Darn! Og søtnos, det er ikke vi som blir hakkende gale og slenger rundt oss med kraftsalver og trusler om bank her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #905 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Hva sa jeg om å stjele fangirlsene mine? Det er ufint å ty til skitten katterulett midt på natta, for å stjele dem vekk fra meg! Når det er sagt, jeg tror du er inne på noe, hun drømmer selvfølgelig om oss begge! Ærlig talt, who can blame her? Hvem tar pisken, du eller jeg? du og katten passer ikke sammen så beklager ^^ Endret 16. januar 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #906 Del Skrevet 16. januar 2012 hva plnla vi da? forklar vær detalj. hva heter hun da? Vi planla noe a la dette, bare med tilskuere. Venninna din heter Maria, og hun tar med strap-onen slik at vi kan få til litt DP. Hva sa jeg om å stjele fangirlsene mine? Det er ufint å ty til skitten katterulett midt på natta, for å stjele dem vekk fra meg! Når det er sagt, jeg tror du er inne på noe, hun drømmer selvfølgelig om oss begge! Ærlig talt, who can blame her? Hvem tar pisken, du eller jeg? Jeg er litt øm etter å ha runket til for mange nakne jenter på katteruletten, så tror du må piske. Kan gjøre andre strafferelaterte handlinger, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #907 Del Skrevet 16. januar 2012 Åh, au! Den fantastisk gode og overbevisende forestillingen i hardtslående argumentasjon og fakta, feide meg selvfølgelig helt av banen. Darn! Og søtnos, det er ikke vi som blir hakkende gale og slenger rundt oss med kraftsalver og trusler om bank her. om du lurer var det du som begynte med å si du skulle banke meg, derfor tok jeg igjen (: du har foresten ikke sett meg gal, det du har sett er bare barnemat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #908 Del Skrevet 16. januar 2012 Vi planla noe a la dette, bare med tilskuere. Venninna din heter Maria, og hun tar med strap-onen slik at vi kan få til litt DP. Jeg er litt øm etter å ha runket til for mange nakne jenter på katteruletten, så tror du må piske. Kan gjøre andre strafferelaterte handlinger, jeg. som om jeg gidder gå inn på linken, du er så pervo så vet hva det er. maria??? hahahahahhaha dessverre har ikke en venn som heter det, du må ha drømt og hvorfor tørr du ikke si det detaliert her? er du pyse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #909 Del Skrevet 16. januar 2012 eh ja, om du skulle hatt deg med alle her inne hadde du fått jævla dårlig tid tror du jeg bryr meg om hva andre syns? jeg er bare meg selv du derimot er så opptatt av hva alle andre syns, jeg synd på deg (: hvordan kan jeg være sjalu når jeg ikke liker deg? -.- og når jeg leser det du skriver virker du veldig utro hahahah Dårlig tid? Har du ikke hørt om planlegging? Man kan rekke over mange på et døgn med riktig logistikk og en enkel kø-struktur. Og ja, opptatt av hva alle synes, that would be me. det er derfor jeg er den som blir hoppende sprø etter å ha møtt litt mostand i en nettdebatt. Du liker meg ikke, du elsker meg. Og jeg virker utro? Har jeg ikke akkurat tilstått å ha horet rundt med rundt 5000 stk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #910 Del Skrevet 16. januar 2012 Om det til nå har vært barnemat, så vil jeg gjerne bestille en indrefilet, fortsatt blodig, stekte poteter kombinert med litt fløtegratinerte poteter, kokt blomkål, rosenkål, brokkoli, gulrot, stekt rødløk, hvitløk og litt charlottløk og topp det hele med en god dash peppersaus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #911 Del Skrevet 16. januar 2012 du og katten passer ikke sammen så beklager ^^ Vi har en ting til felles ihvertfall, vi oppsøker begge dine våte drømmer jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #912 Del Skrevet 16. januar 2012 som om jeg gidder gå inn på linken, du er så pervo så vet hva det er. maria??? hahahahahhaha dessverre har ikke en venn som heter det, du må ha drømt og hvorfor tørr du ikke si det detaliert her? er du pyse?? Linken er bare til en historie her på KG. Tar for mye plass å poste hele her. Og jeg virker utro? Har jeg ikke akkurat tilstått å ha horet rundt med rundt 5000 stk? Er ganske sikker på at du rundet 6300 i forrige uke. Sugge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. januar 2012 #913 Del Skrevet 16. januar 2012 Så så barn... hvorfor så sinna? kan vi ikke alle være venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #914 Del Skrevet 16. januar 2012 Vi planla noe a la dette, bare med tilskuere. Venninna din heter Maria, og hun tar med strap-onen slik at vi kan få til litt DP. Jeg er litt øm etter å ha runket til for mange nakne jenter på katteruletten, så tror du må piske. Kan gjøre andre strafferelaterte handlinger, jeg. Vi vil ikke risikere brannsår og krampe, så jeg tar selvfølgelig ansvar! Men som sagt, dama er ikke helt min type. Jeg kan varme opp, men du får hoppe inn og ta over etterhvert. This is not how I do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #915 Del Skrevet 16. januar 2012 Vi har en ting til felles ihvertfall, vi oppsøker begge dine våte drømmer jevnlig. De har blitt litt vel våt i det siste. Du vet, lar henne slippe løs sin indre skitne pike. Som hele omverdenen ikke tror eksisterer. Som har vært undertrykt så alt for lenge. Da er det en del som må ut på en gang. Noen dører er visstnok ment til å holde lukket, men jeg hører sjeldent på advarsler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #916 Del Skrevet 16. januar 2012 Om det til nå har vært barnemat, så vil jeg gjerne bestille en indrefilet, fortsatt blodig, stekte poteter kombinert med litt fløtegratinerte poteter, kokt blomkål, rosenkål, brokkoli, gulrot, stekt rødløk, hvitløk og litt charlottløk og topp det hele med en god dash peppersaus! Rop på Tirkes, om hun legger fra seg pom-pomene litt, burde hun kunne servere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 16. januar 2012 #917 Del Skrevet 16. januar 2012 ...jeg kan gjerne servere, men om dere får meg til å lage mat, da dør noen av forgifting. Herr Tirkes har ikke valgt fruen pga kjøkkentalenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #918 Del Skrevet 16. januar 2012 Linken er bare til en historie her på KG. Tar for mye plass å poste hele her. Er ganske sikker på at du rundet 6300 i forrige uke. Sugge. That would be you, not me! Jeg er tross alt ikke SÅ løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #919 Del Skrevet 16. januar 2012 Dårlig tid? Har du ikke hørt om planlegging? Man kan rekke over mange på et døgn med riktig logistikk og en enkel kø-struktur. Og ja, opptatt av hva alle synes, that would be me. det er derfor jeg er den som blir hoppende sprø etter å ha møtt litt mostand i en nettdebatt. Du liker meg ikke, du elsker meg. Og jeg virker utro? Har jeg ikke akkurat tilstått å ha horet rundt med rundt 5000 stk? ja..... lykke til med matten din (: de setningene ga ingen mening, ja jeg elsker deg mer enn alt <33333 tar selvmord hvis jeg ikke får deg <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 ja da får mannen din slå opp og du kan bli sammen med meg <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #920 Del Skrevet 16. januar 2012 Så så barn... hvorfor så sinna? kan vi ikke alle være venner? Hahaha, og der kom jaggu Maria også! Let the show get started! Og det er selvfølgelig ikke like morsomt å være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå