Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #881 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei hei, ikke stjel fangirlen min! jeg er IKKE fangirlen din!! drøm videre for det kommer ALDRI til å skje!!! (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #882 Del Skrevet 16. januar 2012 Søtnos da.. Det er ingen vits i å kjempe mot dine følelser. Du kan ikke undertrykke dem. Dette er slik det er ment å være. Oh, you touch my tralalaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #883 Del Skrevet 16. januar 2012 Søtnos da.. Det er ingen vits i å kjempe mot dine følelser. Du kan ikke undertrykke dem. Dette er slik det er ment å være. Oh, you touch my tralalaaa... kødd mer a -.- det går ikke ann å bli forelska i en kg bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #884 Del Skrevet 16. januar 2012 Katten vs 17 år gammelt småfnask... Ikke la meg forstyrre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #885 Del Skrevet 16. januar 2012 ...etter de siste to sidene så erklærer jeg meg fangirl av Vampen. For alltid. God damn it, jeg drar damer og fangirls i øst og vest om dagen! Oh well, velkommen skal du være, spesielt iom at du er mer min type! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #886 Del Skrevet 16. januar 2012 kødd mer a -.- det går ikke ann å bli forelska i en kg bruker Det var ikke det du skrev på PM til meg i natt. Dine ord var så fantastisk søte, så romantiske og så... skitne. Du har en skjult, mørk side ved deg, men jeg skal ikke røpe den for omverdenen. Det var tross alt ikke bare min tralala du var ute etter i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #887 Del Skrevet 16. januar 2012 Katten vs 17 år gammelt småfnask... Ikke la meg forstyrre! hahhaha er det det beste du får til?? jeg kommer til å vinne over deg så rått n_n og jeg har en følelse over at du er utro med han katten så syns synd på samboeren din (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #888 Del Skrevet 16. januar 2012 Det var ikke det du skrev på PM til meg i natt. Dine ord var så fantastisk søte, så romantiske og så... skitne. Du har en skjult, mørk side ved deg, men jeg skal ikke røpe den for omverdenen. Det var tross alt ikke bare min tralala du var ute etter i natt. jada, jeg skrev såååååå mye rart -.- jeg satt oppe hele natta, virkelig ... du er en ekkel pervo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #889 Del Skrevet 16. januar 2012 Hva faen mener du med "snakke med i senk"?? wtf?? du er så jævla ekkel som sier sånt, seksuell lek?? o.o NEI, det er IKKE OVER! jeg kommer til å vinne, og hjemsøke deg lenge (: Jenta mi, det er ikke noe som heter snakke MED i senk. Og seksuell lek ja, jeg tror du trenger det søtnos. Det hadde muligens gitt deg litt andre ting å fokusere på enn meg, selv om jeg selvfølgelig setter pris på oppmerksomheten. Du forer egoet mitt bedre enn noen annen. Vanligvis ville jeg ha satt pris på det, men akkurat i dag trenger jeg noe bare du kan gi meg.. your absence. Jeg har nemlig studier å ta meg av. Så, so long buttercup, jeg fortsetter selvfølgelig dansen senere. I mellomtiden får du kose deg med tankene om meg. Jeg vet du blir litt varm og yr inni deg av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #890 Del Skrevet 16. januar 2012 jada, jeg skrev såååååå mye rart -.- jeg satt oppe hele natta, virkelig ... du er en ekkel pervo Nåja, det var ikke hele natten. Men jeg tok opp mesteparten av showet du gave meg på webcam. Litt off-beat, men ellers ganske bra. Satser på at kveldens show blir bedre! Du har ordnet, oljen, venninna din, kaktusen og kamelen, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #891 Del Skrevet 16. januar 2012 Jenta mi, det er ikke noe som heter snakke MED i senk. Og seksuell lek ja, jeg tror du trenger det søtnos. Det hadde muligens gitt deg litt andre ting å fokusere på enn meg, selv om jeg selvfølgelig setter pris på oppmerksomheten. Du forer egoet mitt bedre enn noen annen. Vanligvis ville jeg ha satt pris på det, men akkurat i dag trenger jeg noe bare du kan gi meg.. your absence. Jeg har nemlig studier å ta meg av. Så, so long buttercup, jeg fortsetter selvfølgelig dansen senere. I mellomtiden får du kose deg med tankene om meg. Jeg vet du blir litt varm og yr inni deg av dem. javel, jeg driter i at det ikke er noe som heter det (: haha, om jeg skulle hatt seksuel lek med noen så hadde det aldri i livet blitt deg !! tror du det eneste jegv tenker pån er deg eller? du tror stort om deg selv ass o.o og hva studdrer liksom du? studiet " bli så dum som overhode mulig"?? og jaa..... jeg skal tenke på deg EN KG BRUKER!!! ingen blir forelska i en kg bruker er du dum i hue eller?? .___. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #892 Del Skrevet 16. januar 2012 hahhaha er det det beste du får til?? jeg kommer til å vinne over deg så rått n_n og jeg har en følelse over at du er utro med han katten så syns synd på samboeren din (: Buttercup, jeg ligger med alle mannfolka og halvparten av kvinnfolka her inne. Det er ikke noe nytt. Du er bare sjalu fordi jeg ikke vil ha deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #893 Del Skrevet 16. januar 2012 Nåja, det var ikke hele natten. Men jeg tok opp mesteparten av showet du gave meg på webcam. Litt off-beat, men ellers ganske bra. Satser på at kveldens show blir bedre! Du har ordnet, oljen, venninna din, kaktusen og kamelen, ja? la meg gjette, du henger vel mye innpå catroulette? hahah og ber jenter kle seg nakne for deg??? haha pervo ass!!! olje wtf? vennina mi faktisk? ja hvem av de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #894 Del Skrevet 16. januar 2012 Catroulette? Er det noe nytt for Katten-tilhengerne? Fancysmancy, NAKED LADIES HERE I COME! Olje er jo fantastisk digg innen det vi planla. Du husker da det? Har du glemt veninna du viste meg bilder av? Hun med den schtramme kroppen, hakket bedre enn din egen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #895 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) javel, jeg driter i at det ikke er noe som heter det (: haha, om jeg skulle hatt seksuel lek med noen så hadde det aldri i livet blitt deg !! tror du det eneste jegv tenker pån er deg eller? du tror stort om deg selv ass o.o og hva studdrer liksom du? studiet " bli så dum som overhode mulig"?? og jaa..... jeg skal tenke på deg EN KG BRUKER!!! ingen blir forelska i en kg bruker er du dum i hue eller?? .___. Jeg har skjønt at et godt språk er noe du driter i. Det er noe av det som får deg til å se så smart ut. Og ja, jeg tror jeg er det eneste du tenker på. Du beviser det jo stadig. Først sitter du her og flørter med meg til langt på natt, og så rusher du hjem for å fortsette der vi slapp. Det er sjelden jeg blir så til de grader kurtisert. Det er nesten litt mye av det gode. Og ja, helt korrekt, det er studiet. Endret 16. januar 2012 av Vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #896 Del Skrevet 16. januar 2012 Du glemmer meg, Vampen. Jeg har okkupert minst 38% av kapasiteten hennes. Eller kanskje hun tenker på oss i lag? Oo Skitne lille pike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #897 Del Skrevet 16. januar 2012 Buttercup, jeg ligger med alle mannfolka og halvparten av kvinnfolka her inne. Det er ikke noe nytt. Du er bare sjalu fordi jeg ikke vil ha deg! hvordan skal du liksom få til det?? se alle på web camera? HAHahaa stakkars saboern din ass LOL (ikke det at jeg tror det er sant) JAAA jeg er kjempe sjalu -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #898 Del Skrevet 16. januar 2012 Catroulette? Er det noe nytt for Katten-tilhengerne? Fancysmancy, NAKED LADIES HERE I COME! Olje er jo fantastisk digg innen det vi planla. Du husker da det? Har du glemt veninna du viste meg bilder av? Hun med den schtramme kroppen, hakket bedre enn din egen. hva plnla vi da? forklar vær detalj. hva heter hun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #899 Del Skrevet 16. januar 2012 hvordan skal du liksom få til det?? se alle på web camera? HAHahaa stakkars saboern din ass LOL (ikke det at jeg tror det er sant) JAAA jeg er kjempe sjalu -.- Hvordan jeg får til det? Er det vanskelig? Har du forresten ikke skjønt hvordan plussene her inne fungerer? Du får en pluss pr knull, så du kan jo se selv, jeg har jobbet overtid i det siste. Og ja, jeg vet at du er sjalu! Men som sagt, du er ikke helt min greie Aaleyah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #900 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg har skjønt at et godt språk er noe du driter i. Det er noe av det som får deg til å se så smart ut. Og ja, jeg tror jeg er det eneste du tenker på. Du beviser det jo stadig. Først sitter du her og flørter med meg til langt på natt, og så rusher du hjem for å fortsette der vi slapp. Det er sjelden jeg blir så til de grader kurtisert. Det er nesten litt mye av det gode. Og ja, helt korrekt, det er studiet. jeg er smart, det er fakta. du derimot hehe er sånn ---> D: at jeg diskuter med deg har ingenting med at jeg liker deg å gjøre men syns det er morsomt å diskutere med dere når dere er så jævla rare og blir sure for alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå