Gjest Bustenskjold Skrevet 14. januar 2012 #801 Del Skrevet 14. januar 2012 Hendene mine har allerede altfor mye å gjøre med all denne glassløftingen, puppeklåingen og nynorsktastingen. Opptatte hender? :gjeiper: *tafser Cathepuppene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #802 Del Skrevet 14. januar 2012 Det var da voldsomt storforlangende av deg. Men jeg får vel prøve. Det må bli andre enn meg ihvertfall. Hendene mine har allerede altfor mye å gjøre med all denne glassløftingen, puppeklåingen og nynorsktastingen. Jeg er bare storforlangende når jeg vet at folk kan levere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #803 Del Skrevet 14. januar 2012 Opptatte hender? :gjeiper: *tafser Cathepuppene* Du lever farlig Busten! Hendene er riktignok opptatt, men jeg kan fortsatt skalle deg ned. Jeg er bare storforlangende når jeg vet at folk kan levere! Du vet akkurat hva du skal si for å få meg til å smelte Vampy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 14. januar 2012 #804 Del Skrevet 14. januar 2012 Du lever farlig Busten! Hendene er riktignok opptatt, men jeg kan fortsatt skalle deg ned. Pytt.. Det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #805 Del Skrevet 14. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 14. januar 2012 #806 Del Skrevet 14. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #807 Del Skrevet 14. januar 2012 Du lever farlig Busten! Hendene er riktignok opptatt, men jeg kan fortsatt skalle deg ned. Du vet akkurat hva du skal si for å få meg til å smelte Vampy. Eg er ikkje sikker på om vinen har gjort underverk for nynorsken min, men selskapet er heldigvis såpass bra at eg ikkje gjev ein flygande faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #808 Del Skrevet 14. januar 2012 Busty, du må bare innse det, JEG har bedre drag på damene enn du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 14. januar 2012 #809 Del Skrevet 14. januar 2012 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 14. januar 2012 #810 Del Skrevet 14. januar 2012 Busty, du må bare innse det, JEG har bedre drag på damene enn du har! As long as there are popcorn I couldnt care less :popcorn: :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #811 Del Skrevet 14. januar 2012 Busty, du må bare innse det, JEG har bedre drag på damene enn du har! Så bra jeg har bedre drag på menn enn det du har, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #812 Del Skrevet 14. januar 2012 Så bra jeg har bedre drag på menn enn det du har, da! Er det en utfordring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #813 Del Skrevet 14. januar 2012 Er det en utfordring? Jeg har alt tatt Steinar, blitt tatt av Yme og Stefan. MikeWaters prøver å pakke oppi stadig større ting i rumpa min, og Buste blir snart mitt neste roofie-offer. Slå den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #814 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har alt tatt Steinar, blitt tatt av Yme og Stefan. MikeWaters prøver å pakke oppi stadig større ting i rumpa min, og Buste blir snart mitt neste roofie-offer. Slå den. Oh, darling, jeg er ute etter kvalitet, ikke kvantitet. Jeg har draget på de jeg VIL ha draget på, resten av gjengen kan du ha for deg selv. Men jeg vil veldig gjerne se på når du tar Busty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #815 Del Skrevet 14. januar 2012 Buste slår meg som en sart person, så jeg tror jeg kommer til å skåne ham for ditt åsyn. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #816 Del Skrevet 14. januar 2012 Her har det tatt av ser jeg. Jeg vil også ha orkesterplass når Katten tar Busten! 'Når Katten tar Busten' hørtes litt ut som tittelen på en barnebok. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #817 Del Skrevet 14. januar 2012 Buste slår meg som en sart person, så jeg tror jeg kommer til å skåne ham for ditt åsyn. :D Pfffft, du er bare redd for at jeg skal være altfor distraherende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #818 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker ikke at ofrene mine sikler mer på tilskuerne enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #819 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker ikke at ofrene mine sikler mer på tilskuerne enn meg... Slapp av, jeg kan fungere som motvekt til Vampys dyriske magnetisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #820 Del Skrevet 14. januar 2012 Awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå