Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg måtte forville meg inn hit ja...Faen Bustenskjold! Nå ble det enda mer sannsynlig at jeg heller i meg denne flasken med tequila i løpet av kvelden. Og jeg liker ikke engang tequila. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte forville meg inn hit ja...Faen Bustenskjold! Nå ble det enda mer sannsynlig at jeg heller i meg denne flasken med tequila i løpet av kvelden. Og jeg liker ikke engang tequila. :(

Fyllefjas på KåGe? Jeg er med! :jepp:

jeg får jo uansett ikke skrevet noe på den jævla oppgaven.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgaveskriving er absolutt en oppskrytt aktivitet. Og det eneste positive med å ha sånne ting hengende over seg er at alt, absolutt ALT annet blir voldsomt interessant. :jepp:

Jeg vet ikke engang hvem som har satt en flaske tequila i skapet mitt, men det er sikkert ikke særlig sannsynlig at mennesket kommer til å savne den, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bustenskjold

Døh, Busty, den der kan jeg allerede på rams, det er jo en gammel klassiker! :nigo:

Feel my evil :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgaveskriving er absolutt en oppskrytt aktivitet. Og det eneste positive med å ha sånne ting hengende over seg er at alt, absolutt ALT annet blir voldsomt interessant. :jepp:

Jeg vet ikke engang hvem som har satt en flaske tequila i skapet mitt, men det er sikkert ikke særlig sannsynlig at mennesket kommer til å savne den, eller?

Absolutt ikke sansynlig! Go for it!

Jeg har en teori om at nynorsken min blir bedre, og oppgaven skriver seg selv, bare jeg drikker nok vin. Tror du det funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg har faktisk gjort oppgaveskriving til en drikkelek:

For hvert avsnitt -> en shot.

Annenhver setning -> en slurk

Når du gjør et godt poeng -> shot

Når du er halvveis -> shot

Når du har en fjerdedel igjen -> shot

For hver skrivefeil -> slurk

Når du er ferdig -> tøm flaska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke sansynlig! Go for it!

Jeg har en teori om at nynorsken min blir bedre, og oppgaven skriver seg selv, bare jeg drikker nok vin. Tror du det funker?

I hodet mitt hersker det ingen tvil om at teorien din stemmer.

Tequilaen har hittil fått stå i fred, men jeg drikker vin. Lurer på om det betyr at jeg også kommer til å hive meg ut i nynorsk oppgaveskriving i løpet av kvelden.

Katten, ingen flere kommer til å joine så lenge Busten styrer musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Og ja, jeg har testet den. Jeg er tydeligvis litt av en poet i fylla, da oppgaven min - som involverte en god del egenkomponert engelsk poesi - fikk ekstra credits.

Nja, sugge, ikke helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ja, jeg har testet den. Jeg er tydeligvis litt av en poet i fylla, da oppgaven min - som involverte en god del egenkomponert engelsk poesi - fikk ekstra credits.

Nja, sugge, ikke helt enda.

Crap.. Isåfall, Cathis, full ennå?:lur::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hodet mitt hersker det ingen tvil om at teorien din stemmer.

Tequilaen har hittil fått stå i fred, men jeg drikker vin. Lurer på om det betyr at jeg også kommer til å hive meg ut i nynorsk oppgaveskriving i løpet av kvelden.

Katten, ingen flere kommer til å joine så lenge Busten styrer musikken.

Siden jeg i tillegg har fått gode tips om drikkeleker, så må jeg selvfølgelig teste.

Nynorsk oppgaveskriving anbefaler jeg forøvrig aldri.. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre?

Tja, du klarer kanskje å lokke inn flere med den enn Busten med de russiske boybandene sine ihvertfall.

Crap.. Isåfall, Cathis, full ennå?:lur::sjarmor:

Ikke riktig ennå. Men når jeg begynner å klå deg på puppene er det et klart tegn. Eller begynner å skrive nynorsk. En av de to tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du klarer kanskje å lokke inn flere med den enn Busten med de russiske boybandene sine ihvertfall.

Ikke riktig ennå. Men når jeg begynner å klå deg på puppene er det et klart tegn. Eller begynner å skrive nynorsk. En av de to tingene.

Må det være enten eller? Kan du ikke klå meg på puppene OG skrive på nynorsk? Da hadde jeg blitt imponert da! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være enten eller? Kan du ikke klå meg på puppene OG skrive på nynorsk? Da hadde jeg blitt imponert da! :rodmer:

Det var da voldsomt storforlangende av deg. Men jeg får vel prøve. :)

Ingen som vil klå meg på mannepuppene mine?

Det må bli andre enn meg ihvertfall. Hendene mine har allerede altfor mye å gjøre med all denne glassløftingen, puppeklåingen og nynorsktastingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...