Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #781 Del Skrevet 14. januar 2012 En av disse dagene Busty, en av disse dagene.. da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 14. januar 2012 #782 Del Skrevet 14. januar 2012 En av disse dagene Busty, en av disse dagene.. da.. :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #783 Del Skrevet 14. januar 2012 Døh, Busty, den der kan jeg allerede på rams, det er jo en gammel klassiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #784 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg måtte forville meg inn hit ja...Faen Bustenskjold! Nå ble det enda mer sannsynlig at jeg heller i meg denne flasken med tequila i løpet av kvelden. Og jeg liker ikke engang tequila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #785 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg måtte forville meg inn hit ja...Faen Bustenskjold! Nå ble det enda mer sannsynlig at jeg heller i meg denne flasken med tequila i løpet av kvelden. Og jeg liker ikke engang tequila. Fyllefjas på KåGe? Jeg er med! jeg får jo uansett ikke skrevet noe på den jævla oppgaven.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #786 Del Skrevet 14. januar 2012 Oppgaveskriving er absolutt en oppskrytt aktivitet. Og det eneste positive med å ha sånne ting hengende over seg er at alt, absolutt ALT annet blir voldsomt interessant. Jeg vet ikke engang hvem som har satt en flaske tequila i skapet mitt, men det er sikkert ikke særlig sannsynlig at mennesket kommer til å savne den, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #787 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg er alt på god vei med øl, whisky og cognac. Forventer at flere joiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 14. januar 2012 #788 Del Skrevet 14. januar 2012 Døh, Busty, den der kan jeg allerede på rams, det er jo en gammel klassiker! Jeg måtte forville meg inn hit ja...Faen Bustenskjold! Nå ble det enda mer sannsynlig at jeg heller i meg denne flasken med tequila i løpet av kvelden. Og jeg liker ikke engang tequila. Feel my evil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #789 Del Skrevet 14. januar 2012 Oppgaveskriving er absolutt en oppskrytt aktivitet. Og det eneste positive med å ha sånne ting hengende over seg er at alt, absolutt ALT annet blir voldsomt interessant. Jeg vet ikke engang hvem som har satt en flaske tequila i skapet mitt, men det er sikkert ikke særlig sannsynlig at mennesket kommer til å savne den, eller? Absolutt ikke sansynlig! Go for it! Jeg har en teori om at nynorsken min blir bedre, og oppgaven skriver seg selv, bare jeg drikker nok vin. Tror du det funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #790 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg er alt på god vei med øl, whisky og cognac. Forventer at flere joiner. Er du full? isåfall, How YOU doin`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #791 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har faktisk gjort oppgaveskriving til en drikkelek: For hvert avsnitt -> en shot. Annenhver setning -> en slurk Når du gjør et godt poeng -> shot Når du er halvveis -> shot Når du har en fjerdedel igjen -> shot For hver skrivefeil -> slurk Når du er ferdig -> tøm flaska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #792 Del Skrevet 14. januar 2012 Absolutt ikke sansynlig! Go for it! Jeg har en teori om at nynorsken min blir bedre, og oppgaven skriver seg selv, bare jeg drikker nok vin. Tror du det funker? I hodet mitt hersker det ingen tvil om at teorien din stemmer. Tequilaen har hittil fått stå i fred, men jeg drikker vin. Lurer på om det betyr at jeg også kommer til å hive meg ut i nynorsk oppgaveskriving i løpet av kvelden. Katten, ingen flere kommer til å joine så lenge Busten styrer musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #793 Del Skrevet 14. januar 2012 Og ja, jeg har testet den. Jeg er tydeligvis litt av en poet i fylla, da oppgaven min - som involverte en god del egenkomponert engelsk poesi - fikk ekstra credits. Nja, sugge, ikke helt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #794 Del Skrevet 14. januar 2012 Cathy: Bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #795 Del Skrevet 14. januar 2012 Og ja, jeg har testet den. Jeg er tydeligvis litt av en poet i fylla, da oppgaven min - som involverte en god del egenkomponert engelsk poesi - fikk ekstra credits. Nja, sugge, ikke helt enda. Crap.. Isåfall, Cathis, full ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #796 Del Skrevet 14. januar 2012 I hodet mitt hersker det ingen tvil om at teorien din stemmer. Tequilaen har hittil fått stå i fred, men jeg drikker vin. Lurer på om det betyr at jeg også kommer til å hive meg ut i nynorsk oppgaveskriving i løpet av kvelden. Katten, ingen flere kommer til å joine så lenge Busten styrer musikken. Siden jeg i tillegg har fått gode tips om drikkeleker, så må jeg selvfølgelig teste. Nynorsk oppgaveskriving anbefaler jeg forøvrig aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #797 Del Skrevet 14. januar 2012 Bedre? Tja, du klarer kanskje å lokke inn flere med den enn Busten med de russiske boybandene sine ihvertfall. Crap.. Isåfall, Cathis, full ennå? Ikke riktig ennå. Men når jeg begynner å klå deg på puppene er det et klart tegn. Eller begynner å skrive nynorsk. En av de to tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2012 #798 Del Skrevet 14. januar 2012 Tja, du klarer kanskje å lokke inn flere med den enn Busten med de russiske boybandene sine ihvertfall. Ikke riktig ennå. Men når jeg begynner å klå deg på puppene er det et klart tegn. Eller begynner å skrive nynorsk. En av de to tingene. Må det være enten eller? Kan du ikke klå meg på puppene OG skrive på nynorsk? Da hadde jeg blitt imponert da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2012 #799 Del Skrevet 14. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ZnhjNzlJzPg Legg merke til tittelen: MUSIC VIDEO ORIGINAL (fan made) Ingen som vil klå meg på mannepuppene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. januar 2012 #800 Del Skrevet 14. januar 2012 Må det være enten eller? Kan du ikke klå meg på puppene OG skrive på nynorsk? Da hadde jeg blitt imponert da! Det var da voldsomt storforlangende av deg. Men jeg får vel prøve. Ingen som vil klå meg på mannepuppene mine? Det må bli andre enn meg ihvertfall. Hendene mine har allerede altfor mye å gjøre med all denne glassløftingen, puppeklåingen og nynorsktastingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå