Gå til innhold

Off topic

Fremhevede innlegg

Skrevet

Personlig tror jeg verden går ad dundas til disse tonene :

:popcorn: :popcorn:

Jeg er jo en tidsreisende, så jeg er så heldig at jeg vet når det skjer, og verden gikk jo under lenge etter broder Aage (heldigvis)! Noen spiller (spilte) den låta, men de var i definitivt mindretall!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Jeg er jo en tidsreisende, så jeg er så heldig at jeg vet når det skjer, og verden gikk jo under lenge etter broder Aage (heldigvis)! Noen spiller (spilte) den låta, men de var i definitivt mindretall!

Forfallet startet med Aage.... :popcorn:

http://www.youtube.com/watch?v=1TIBBSkeNN8

:popcorn:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Fjasere united, jeg trenger forslag til ordentlig sinna-musikk. Og da mener jeg sinna-musikk Busty, ikke Bjøro eller slike ting. Tenk dere at dere skulle blåse verden i fillebiter, jeg trenger soundtracket til det. Helst før jeg rekker å krype så langt ned i flaska mi at jeg ikke klarer å finne frem til musikken.

På forhånd takk.

Hvor sinna vil du ha det da bestemor?

http://www.youtube.com/watch?v=G3Z3mo7uGcY&feature=related

:popcorn:

Skrevet

Heh, wow, med et par hederlige untak må jeg si at dere klarte å komme opp med noen gode alternativer. Jeg er imponert gutta, jeg hadde vel egentlig sett for meg mer a la Aage her. :jepp: Og ikke noe Bjøro!

Forresten, når dere først er i det hjelpsomme hjørnet, gidder dere å slå meg hardt i hodet? Jeg er så ubeskrivelig trøtt at jeg har lyst til å grine, men jeg får faen ikke sove. Jeg er dritt lei av å ha sandpapir i øya. :snurt:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Verdens undergang er vi gode på :lur:

Trenger du mer?

Klaske deg i huet hjelper vel ikke stort, men jeg kan hive inn noe Vidar Lønn Arnesen til deg? :lur:

Skrevet

Verdens undergang er vi gode på :lur:

Trenger du mer?

Klaske deg i huet hjelper vel ikke stort, men jeg kan hive inn noe Vidar Lønn Arnesen til deg? :lur:

Nei nei nei, jeg er ute etter å bli slått ut, ikke myrdet.

Og sånn btw, dette er selvsagt den ultimate Maiden-låta:

http://www.youtube.com/watch?v=Nba3Tr_GLZU

Ah, it takes me back, til mange fyllefester i tvilsomt selskap. :rodmer:

Skrevet

Busty, om ikke du roer ned bestemor-rutinen snart, så ser jeg meg snart nødt til å spørre om din alder. :lur:

Og pass deg, eller så begynner jeg å plage deg med detaljer fra min ville ungdom. :sjarmor:

Skrevet

Ah, jeg fant enda en klassiker fra fortiden fylleslag:

Og prisen for verdens styggeste vokalist går til Twisted Sister!

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Busty, om ikke du roer ned bestemor-rutinen snart, så ser jeg meg snart nødt til å spørre om din alder. :lur:

Og pass deg, eller så begynner jeg å plage deg med detaljer fra min ville ungdom. :sjarmor:

Plag i vei du.. Jeg liker Mozart nemlig :fnise:

Skrevet

Hear no evil, don`t you see no evil, don`t you lay no evil down on me. You`re gonna burn in hell. Speak no evil, don`t you think no evil, don`t you play with evil, cause I`m freeeeee. :rodmer:

Skrevet

Plag i vei du.. Jeg liker Mozart nemlig :fnise:

Hjelper Mozart deg med å overleve tvilsomme detaljer? JEG har fortrengt halvparten av dem.

Jeg og Mozart er forøvrig kompis, jeg har til og med vært på hjemmebesøk. :nigo:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Hjelper Mozart deg med å overleve tvilsomme detaljer? JEG har fortrengt halvparten av dem.

Jeg og Mozart er forøvrig kompis, jeg har til og med vært på hjemmebesøk. :nigo:

Ja, dere er vel på ca samme alder :popcorn:

Skrevet

Ja, dere er vel på ca samme alder :popcorn:

Ja, og sammenlignet med deg er vi knapt nok tørre bak øra. :jepp:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Duh, det er Lute som er tidreisende olding her på forumet :popcorn:

Skrevet

Duh, det er Lute som er tidreisende olding her på forumet :popcorn:

Jepp, du er bare olding, minus tidsreisen. :jepp:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Veit.. Kan til og med huske åssen det var før "alle" hadde mobiltelefon.. :popcorn:

For ikke å snakke om den gangen du var kongen i gata om du eide en Commodore 128.

Yup, those were the days :popcorn:

Skrevet

Veit.. Kan til og med huske åssen det var før "alle" hadde mobiltelefon.. :popcorn:

For ikke å snakke om den gangen du var kongen i gata om du eide en Commodore 128.

Yup, those were the days :popcorn:

Vel, jeg er med på dagene før mobil ble allmannseie, hvor man faktisk hadde mobilkiosker og møtte opp på døra til hverandre om man ville treffes. Men Commodore 128 har jeg ikke de helt store minnene om. Gamling!:nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...