Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2012 #741 Skrevet 9. januar 2012 Personlig tror jeg verden går ad dundas til disse tonene : :popcorn: Jeg er jo en tidsreisende, så jeg er så heldig at jeg vet når det skjer, og verden gikk jo under lenge etter broder Aage (heldigvis)! Noen spiller (spilte) den låta, men de var i definitivt mindretall!
Gjest Bustenskjold Skrevet 9. januar 2012 #742 Skrevet 9. januar 2012 Jeg er jo en tidsreisende, så jeg er så heldig at jeg vet når det skjer, og verden gikk jo under lenge etter broder Aage (heldigvis)! Noen spiller (spilte) den låta, men de var i definitivt mindretall! Forfallet startet med Aage.... http://www.youtube.com/watch?v=1TIBBSkeNN8
Gjest Bustenskjold Skrevet 9. januar 2012 #743 Skrevet 9. januar 2012 Fjasere united, jeg trenger forslag til ordentlig sinna-musikk. Og da mener jeg sinna-musikk Busty, ikke Bjøro eller slike ting. Tenk dere at dere skulle blåse verden i fillebiter, jeg trenger soundtracket til det. Helst før jeg rekker å krype så langt ned i flaska mi at jeg ikke klarer å finne frem til musikken. På forhånd takk. Hvor sinna vil du ha det da bestemor? http://www.youtube.com/watch?v=G3Z3mo7uGcY&feature=related
Gjest Vampen Skrevet 10. januar 2012 #744 Skrevet 10. januar 2012 Heh, wow, med et par hederlige untak må jeg si at dere klarte å komme opp med noen gode alternativer. Jeg er imponert gutta, jeg hadde vel egentlig sett for meg mer a la Aage her. Og ikke noe Bjøro! Forresten, når dere først er i det hjelpsomme hjørnet, gidder dere å slå meg hardt i hodet? Jeg er så ubeskrivelig trøtt at jeg har lyst til å grine, men jeg får faen ikke sove. Jeg er dritt lei av å ha sandpapir i øya.
Gjest Bustenskjold Skrevet 10. januar 2012 #745 Skrevet 10. januar 2012 Verdens undergang er vi gode på Trenger du mer? Klaske deg i huet hjelper vel ikke stort, men jeg kan hive inn noe Vidar Lønn Arnesen til deg?
Gjest Vampen Skrevet 10. januar 2012 #746 Skrevet 10. januar 2012 Verdens undergang er vi gode på Trenger du mer? Klaske deg i huet hjelper vel ikke stort, men jeg kan hive inn noe Vidar Lønn Arnesen til deg? Nei nei nei, jeg er ute etter å bli slått ut, ikke myrdet. Og sånn btw, dette er selvsagt den ultimate Maiden-låta: http://www.youtube.com/watch?v=Nba3Tr_GLZU Ah, it takes me back, til mange fyllefester i tvilsomt selskap.
Gjest Bustenskjold Skrevet 10. januar 2012 #747 Skrevet 10. januar 2012 Nei nei nei, jeg er ute etter å bli slått ut, ikke myrdet. Ah, it takes me back, til mange fyllefester i tvilsomt selskap. Men fjaen... Får høre med Lute om han har noe Frem Fra Glemselen liggende da... Du skal vel "langt" tilbake tenker jeg? Helgen som var? http://www.youtube.com/watch?v=iHgt_9SeIT4&feature=related
Gjest Vampen Skrevet 10. januar 2012 #748 Skrevet 10. januar 2012 Busty, om ikke du roer ned bestemor-rutinen snart, så ser jeg meg snart nødt til å spørre om din alder. Og pass deg, eller så begynner jeg å plage deg med detaljer fra min ville ungdom.
Gjest Vampen Skrevet 10. januar 2012 #749 Skrevet 10. januar 2012 Ah, jeg fant enda en klassiker fra fortiden fylleslag: Og prisen for verdens styggeste vokalist går til Twisted Sister!
Gjest Bustenskjold Skrevet 10. januar 2012 #750 Skrevet 10. januar 2012 Busty, om ikke du roer ned bestemor-rutinen snart, så ser jeg meg snart nødt til å spørre om din alder. Og pass deg, eller så begynner jeg å plage deg med detaljer fra min ville ungdom. Plag i vei du.. Jeg liker Mozart nemlig
Gjest Vampen Skrevet 10. januar 2012 #751 Skrevet 10. januar 2012 Hear no evil, don`t you see no evil, don`t you lay no evil down on me. You`re gonna burn in hell. Speak no evil, don`t you think no evil, don`t you play with evil, cause I`m freeeeee.
Gjest Vampen Skrevet 10. januar 2012 #753 Skrevet 10. januar 2012 Plag i vei du.. Jeg liker Mozart nemlig Hjelper Mozart deg med å overleve tvilsomme detaljer? JEG har fortrengt halvparten av dem. Jeg og Mozart er forøvrig kompis, jeg har til og med vært på hjemmebesøk.
Gjest Bustenskjold Skrevet 10. januar 2012 #754 Skrevet 10. januar 2012 Hjelper Mozart deg med å overleve tvilsomme detaljer? JEG har fortrengt halvparten av dem. Jeg og Mozart er forøvrig kompis, jeg har til og med vært på hjemmebesøk. Ja, dere er vel på ca samme alder
Gjest Vampen Skrevet 11. januar 2012 #755 Skrevet 11. januar 2012 Ja, dere er vel på ca samme alder Ja, og sammenlignet med deg er vi knapt nok tørre bak øra.
Gjest Bustenskjold Skrevet 11. januar 2012 #756 Skrevet 11. januar 2012 Duh, det er Lute som er tidreisende olding her på forumet
Gjest Vampen Skrevet 11. januar 2012 #757 Skrevet 11. januar 2012 Duh, det er Lute som er tidreisende olding her på forumet Jepp, du er bare olding, minus tidsreisen.
Gjest Bustenskjold Skrevet 11. januar 2012 #758 Skrevet 11. januar 2012 Veit.. Kan til og med huske åssen det var før "alle" hadde mobiltelefon.. For ikke å snakke om den gangen du var kongen i gata om du eide en Commodore 128. Yup, those were the days
Gjest Vampen Skrevet 11. januar 2012 #760 Skrevet 11. januar 2012 Veit.. Kan til og med huske åssen det var før "alle" hadde mobiltelefon.. For ikke å snakke om den gangen du var kongen i gata om du eide en Commodore 128. Yup, those were the days Vel, jeg er med på dagene før mobil ble allmannseie, hvor man faktisk hadde mobilkiosker og møtte opp på døra til hverandre om man ville treffes. Men Commodore 128 har jeg ikke de helt store minnene om. Gamling!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå