Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #701 Del Skrevet 8. januar 2012 Farsken, hver gang jeg prøver å si noe, har det skjed en hel million i mellomtiden... aaaa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. januar 2012 #702 Del Skrevet 8. januar 2012 uuuuu babies, I løøøøv yuuuu. Men folkens. Ikke tro på modder som ikke er ee.. i hundre eller noe. Har du ikke fantastic swords likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #703 Del Skrevet 8. januar 2012 Jodaaa, men bare for de spesielle altså! Doh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #704 Del Skrevet 8. januar 2012 Vampy? Er det stygt av meg å utnytte at Bond er sterkt beruset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #705 Del Skrevet 8. januar 2012 Pfffft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #706 Del Skrevet 8. januar 2012 Never mind Vampy Jeg tror hun vil ha meg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #707 Del Skrevet 8. januar 2012 Menmen... må nok sove jeg og... altså.. god nattt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #708 Del Skrevet 8. januar 2012 Fordi du lokker med børst ja Men tro ikke at jeg legger meg ned mellom lårene dine av den grunn Down boy, den plassen er opptatt! Dessuten foretrekker jeg å være den mest storbrysta personen i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #709 Del Skrevet 8. januar 2012 Nei så dæven.. Natta Bond, drøm søtt Morro at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #710 Del Skrevet 8. januar 2012 Down boy, den plassen er opptatt! Dessuten foretrekker jeg å være den mest storbrysta personen i senga. Vikkehasajegjo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #711 Del Skrevet 8. januar 2012 Vikkehasajegjo Jeg prøver å si at det er greit, stillingen er allerede besatt! Du kan ikke søke på en jobb som ikke er ledig Busty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #712 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg prøver å si at det er greit, stillingen er allerede besatt! Du kan ikke søke på en jobb som ikke er ledig Busty! jøkkevikkeosv dæven så kranglete du blir i fylla Vampy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #713 Del Skrevet 8. januar 2012 jøkkevikkeosv dæven så kranglete du blir i fylla Vampy Nei, jeg blir sjarmerende! Natta Busty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #714 Del Skrevet 8. januar 2012 Natta dragen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. januar 2012 #715 Del Skrevet 8. januar 2012 Menmen... må nok sove jeg og... altså.. god nattt!!!! Goodnight you princess of mods, you queen of Kvinneguiden. Og god natt til resten av røkla og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #716 Del Skrevet 8. januar 2012 Goodnight you princess of mods, you queen of Kvinneguiden. Og god natt til resten av røkla og! hun har lagt seg nå, så ikke vits i å smiske mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. januar 2012 #717 Del Skrevet 8. januar 2012 hun har lagt seg nå, så ikke vits i å smiske mer Jeg tipper bokstavene holder seg over natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #718 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg tipper bokstavene holder seg over natten tipper hun har skallebank i morgen og ikke ser svaret :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. januar 2012 #719 Del Skrevet 8. januar 2012 tipper hun har skallebank i morgen og ikke ser svaret :gjeiper: Det kan du nok fort ha rett i! ..og det er vel kanskje like greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #720 Del Skrevet 8. januar 2012 Uuuu, bokstavene er eeeeevige! Hodepine føles også evig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå