Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #581 Del Skrevet 8. januar 2012 Busty (gjett om DET navnet er adoptert!) er nordmann (tror jeg), så jeg stemmer for at du får ham god og full på likør. Jeg hakke svære pupper har jeg jo sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #582 Del Skrevet 8. januar 2012 ..rappa du Busten også? Min Busty? Der ser du. Det dukker opp en mod med likør og vaguely dirty nick, og vi er yesterdays news. Mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #583 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg hakke svære pupper har jeg jo sagt men det kan legen fikse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #584 Del Skrevet 8. januar 2012 Æsj og bærsj, og jeg kalte meg selv for utelending i stedet for utlending. :daue: Men altså - jeg synes det er grundig feil at en mann skal hete busty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #585 Del Skrevet 8. januar 2012 Der ser du. Det dukker opp en mod med likør og vaguely dirty nick, og vi er yesterdays news. Mannfolk! Jepp, nå vil han ikke panke en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #586 Del Skrevet 8. januar 2012 Busty (gjett om DET navnet er adoptert!) er nordmann (tror jeg), så jeg stemmer for at du får ham god og full på likør. æ Whoahahhaaa.. jeg har testet det på nordmenn før - suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #587 Del Skrevet 8. januar 2012 Æsj og bærsj, og jeg kalte meg selv for utelending i stedet for utlending. :daue: Men altså - jeg synes det er grundig feil at en mann skal hete busty! Sånn går det når man stikker av med en annen dame.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #588 Del Skrevet 8. januar 2012 Der ser du. Det dukker opp en mod med likør og vaguely dirty nick, og vi er yesterdays news. Mannfolk! DIRTY?!?!?! HA!! Hvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #589 Del Skrevet 8. januar 2012 Der ser du. Det dukker opp en mod med likør og vaguely dirty nick, og vi er yesterdays news. Mannfolk! Pøh... Skjønner ikkeno` jeg men det kan legen fikse Du likte deg i gittarkassa til Bjøro ja? Men altså - jeg synes det er grundig feil at en mann skal hete busty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #590 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg hakke svære pupper har jeg jo sagt Feil Busty, jeg googlet navnet ditt og fant bilde av deg: Ser ganske store ut spør du meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #591 Del Skrevet 8. januar 2012 Sånn går det når man stikker av med en annen dame.. Stryker nedover lårene som tilhører kvinnen på fanget mitt... Nix, ren Flair-kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #592 Del Skrevet 8. januar 2012 Du likte deg i gittarkassa til Bjøro ja? liker gitarkassa bedre enn han ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #593 Del Skrevet 8. januar 2012 Feil Busty, jeg googlet navnet ditt og fant bilde av deg: Ser ganske store ut spør du meg! Det der er jo ordensmakten = Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #594 Del Skrevet 8. januar 2012 Neida, jeg vinner per definisjon. Blargh. Jeg ville jo ikke at det skulle komme så langt, men altså.. ahh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #595 Del Skrevet 8. januar 2012 Stryker nedover lårene som tilhører kvinnen på fanget mitt... Nix, ren Flair-kvalitet Søten.. Men de puppene er faktisk ganske forstyrrende :omg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #596 Del Skrevet 8. januar 2012 Det der er jo ordensmakten = Bond Mmmm... er liksom ikke helt i modderollen nå siden jeg har vært litt for godt kjent med noen vinflasker, men men. flatterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #597 Del Skrevet 8. januar 2012 Søten.. Men de puppene er faktisk ganske forstyrrende :omg: *snur Flair rundt* Tjo forstyrrende på en behagelig måte (dine altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #598 Del Skrevet 8. januar 2012 SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #599 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp, nå vil han ikke panke en gang... Sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #600 Del Skrevet 8. januar 2012 Ok, nå ser jeg ikke noe anner valg enn å leve med resten av moro... ugh.. det blir vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå