Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #501 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvis "71" er året du er født, er jeg yngre enn deg din hagegnom Jeg har min egen wikipedia-artikkel! Gnom sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #502 Del Skrevet 8. januar 2012 Da holder det nok ikke med Vikingarna Jo, når jeg & lute synger med så Men skal du sitte der, eller må jeg løfte deg opp på fanget? Det var han som gjorde alt vannet til vin, ALT vannet! Tenk på det da, alle torskene svømmer rundt i havet, fulle som alker! Ja? Ferdig hvitvinsmarinert seifilet? Ser ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #503 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har min egen wikipedia-artikkel! Gnom sjæl! Så du ble oppdaget i 1907... Hey Vampy? Du har finni en på din egen alder jo :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #504 Del Skrevet 8. januar 2012 Jo, når jeg & lute synger med så Men skal du sitte der, eller må jeg løfte deg opp på fanget? Oopps, trodde jeg satt der alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #505 Del Skrevet 8. januar 2012 Jo, når jeg & lute synger med så Men skal du sitte der, eller må jeg løfte deg opp på fanget? Yes, sett henne på plass, bestefar! Ja? Ferdig hvitvinsmarinert seifilet? Ser ikke problemet Men da blir jo torsken halal, eller det andre hva det nå var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #506 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Oopps, trodde jeg satt der alt.. Nix... Det er leketøyet til Vampy som her glidd mellom sofaputene Endret 8. januar 2012 av Bustenskjold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #507 Del Skrevet 8. januar 2012 Så du ble oppdaget i 1907... Hey Vampy? Du har finni en på din egen alder jo :gjeiper: *D'oh!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #508 Del Skrevet 8. januar 2012 Men da blir jo torsken halal, eller det andre hva det nå var Kapteinens fylte rødspette blir aldri det samme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #509 Del Skrevet 8. januar 2012 Nix... Det er leketøyet til Vampy som her glidd mellom sofaputene Ei tom vinflaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #510 Del Skrevet 8. januar 2012 herregud, for en humor morsom tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #511 Del Skrevet 8. januar 2012 *D'oh!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #512 Del Skrevet 8. januar 2012 Ei tom vinflaske? Jepp, hun delte hele med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #513 Del Skrevet 8. januar 2012 Ei tom vinflaske? Neh.. Ikke tenk på det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #514 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp, hun delte hele med meg Du måtte drekke deg til mot for å kravle opp på fanget mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #515 Del Skrevet 8. januar 2012 Neh.. Ikke tenk på det du Ok, da skal jeg prøve å få sovet litt. Mamma har stått i dørgløtten og mast en halvtime allerede.. (Har egentlig ikke lov til å være oppe så sent, utenom på nyttårsaften) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #516 Del Skrevet 8. januar 2012 Du måtte drekke deg til mot for å kravle opp på fanget mitt? Med den musikken så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #517 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har min egen wikipedia-artikkel! Lutetium forekommer ikke naturlig i ren form... Eeeew..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #518 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ok, da skal jeg prøve å få sovet litt. Mamma har stått i dørgløtten og mast en halvtime allerede.. (Har egentlig ikke lov til å være oppe så sent, utenom på nyttårsaften) du må flytte vekk fra mammaen din Endret 8. januar 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #519 Del Skrevet 8. januar 2012 Med den musikken så.. Neeeeiii det er jo lute som tråkker Bjøro for Vampy... Speller det du vil høre såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #520 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ok, da skal jeg prøve å få sovet litt. Mamma har stått i dørgløtten og mast en halvtime allerede.. (Har egentlig ikke lov til å være oppe så sent, utenom på nyttårsaften) Samme sier mutter`n, men nå henger hun over skulderen min og ser at jeg er godt på vei til å sikre meg en pen og uskyldig pike Endret 8. januar 2012 av Bustenskjold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå