Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Bustenskjold

Dette ble forresten helt feil! Det er Busten og Luten som skal sammenligne samlinger. Jeg vil ut! :grine:

Hey!!!! Nå driver jeg og skal lure Flair opp på fanget under påskudd av at jeg er julenissen, så du har å stille opp.

Gå og se på dassrullene til lute nå med en gang :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Bør jeg nevne at husarabern er helt jihad på alle som truer min ære om dagen? Han hudfletta en ufin taxisjåfør i går. Jeg vet ikke hvordan han stiller seg til dopapirrulling. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Hun er ikke singel, hu der Vampy? Isåfall trenger jeg vievann, krusifiks, en innspilling med Bjøro Håland, og noen solide øreklokker.

Altså øreklokker for å stenge lyden ute, om noen lurte!

Steike mann.... Du skal ikke frelse dama, du skal bare høvle over henne... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hey!!!! Nå driver jeg og skal lure Flair opp på fanget under påskudd av at jeg er julenissen, så du har å stille opp.

Gå og se på dassrullene til lute nå med en gang :popcorn:

Når ble du pimpen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

*smyger seg ned i sofaen mellom Flair & nuppeduppen mens lutefisken & vampy flørter* (eler hva man enn skal kalle det) :lur:

:ler:

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke singel, hu der Vampy? Isåfall trenger jeg vievann, krusifiks, en innspilling med Bjøro Håland, og noen solide øreklokker.

Altså øreklokker for å stenge lyden ute, om noen lurte!

..til Vampen? Du er omtenksom også, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Steike mann.... Du skal ikke frelse dama, du skal bare høvle over henne... :popcorn:

Nei, nei, nei, nei. :kjefte:

Jeg er frøken bibelstudie, ikke frøken bibelstripp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Når ble du pimpen min?

Nå var det du som sa jeg trengte et nyp right? :jepp:

Nei, nei, nei, nei. :kjefte:

Jeg er frøken bibelstudie, ikke frøken bibelstripp!

Forskjellen er? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verktøyet jeg trenger for å drive bort den ærefulle sablemannen hennes! Jeg tror faktisk Bjørokassetten er mitt sterkeste kort i verktøykassa. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Det er verktøyet jeg trenger for å drive bort den ærefulle sablemannen hennes! Jeg tror faktisk Bjørokassetten er mitt sterkeste kort i verktøykassa. :sjenert:

Trur jeg har noe Vikingarnananana på maskinen en sted om du trenger :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nå var det du som sa jeg trengte et nyp right? :jepp:

Forskjellen er? :lur:

Jeg har ikke tenkt å ofre meg for at du skal få dyppa den nei! Og jeg skal gi deg beskjed om forskjellen når jeg faktisk kommer i gang med bibelstudiet.

Bokstavene er ekle medmeg i kveld.. de klumper seg sammen og hopper ut av innlegget! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..til Vampen? Du er omtenksom også, jo!

Hun kan få ett par hun også, resten kan få ørepropper. Mannen til Vampis får ingenting! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Føl deg fri til å ta over! :jepp:

Fullfør det du har begynt på nå :lur:

Endret av Bustenskjold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke drukket vin nok til å fikse dette kjenner jeg. :grine:

Pass på å rappe de øreklokkene fortere enn svint!! Så lar du araberen hamle opp med Luten og sniker deg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vampen

Jeg har en B i matematikk, og mine mattekunnskaper sier at regnestykket Busten, Luten, Nuppdupp og Flair går opp helt perfekt. :opplyser: Dere kan selv velge om dere deler dere eller kjører full gruppekos. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Bør jeg nevne at husarabern er helt jihad på alle som truer min ære om dagen? Han hudfletta en ufin taxisjåfør i går. Jeg vet ikke hvordan han stiller seg til dopapirrulling. :nigo:

Lurer på hvordan han reagerer om han dukker over bildene av min penis her på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å ofre meg for at du skal få dyppa den nei! Og jeg skal gi deg beskjed om forskjellen når jeg faktisk kommer i gang med bibelstudiet.

Bokstavene er ekle medmeg i kveld.. de klumper seg sammen og hopper ut av innlegget! :trist:

Drikk mere! Da flyter de utover sånn akkurat passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Fullfør det du har begynt på nå :lur:

Jeg har strengt tatt ikke begynt noe som helst! Jeg føler meg som et lam i slottsparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...