Gå til innhold

Off topic

Fremhevede innlegg

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Dette ble forresten helt feil! Det er Busten og Luten som skal sammenligne samlinger. Jeg vil ut! :grine:

Hey!!!! Nå driver jeg og skal lure Flair opp på fanget under påskudd av at jeg er julenissen, så du har å stille opp.

Gå og se på dassrullene til lute nå med en gang :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Bør jeg nevne at husarabern er helt jihad på alle som truer min ære om dagen? Han hudfletta en ufin taxisjåfør i går. Jeg vet ikke hvordan han stiller seg til dopapirrulling. :nigo:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Hun er ikke singel, hu der Vampy? Isåfall trenger jeg vievann, krusifiks, en innspilling med Bjøro Håland, og noen solide øreklokker.

Altså øreklokker for å stenge lyden ute, om noen lurte!

Steike mann.... Du skal ikke frelse dama, du skal bare høvle over henne... :popcorn:

Gjest Vampen
Skrevet

Hey!!!! Nå driver jeg og skal lure Flair opp på fanget under påskudd av at jeg er julenissen, så du har å stille opp.

Gå og se på dassrullene til lute nå med en gang :popcorn:

Når ble du pimpen min?

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

*smyger seg ned i sofaen mellom Flair & nuppeduppen mens lutefisken & vampy flørter* (eler hva man enn skal kalle det) :lur:

:ler:

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Hun er ikke singel, hu der Vampy? Isåfall trenger jeg vievann, krusifiks, en innspilling med Bjøro Håland, og noen solide øreklokker.

Altså øreklokker for å stenge lyden ute, om noen lurte!

..til Vampen? Du er omtenksom også, jo!

Gjest Vampen
Skrevet

Steike mann.... Du skal ikke frelse dama, du skal bare høvle over henne... :popcorn:

Nei, nei, nei, nei. :kjefte:

Jeg er frøken bibelstudie, ikke frøken bibelstripp!

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har ikke drukket vin nok til å fikse dette kjenner jeg. :grine:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Når ble du pimpen min?

Nå var det du som sa jeg trengte et nyp right? :jepp:

Nei, nei, nei, nei. :kjefte:

Jeg er frøken bibelstudie, ikke frøken bibelstripp!

Forskjellen er? :lur:

Skrevet

Det er verktøyet jeg trenger for å drive bort den ærefulle sablemannen hennes! Jeg tror faktisk Bjørokassetten er mitt sterkeste kort i verktøykassa. :sjenert:

Gjest Vampen
Skrevet

Føl deg fri til å ta over! :jepp:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Det er verktøyet jeg trenger for å drive bort den ærefulle sablemannen hennes! Jeg tror faktisk Bjørokassetten er mitt sterkeste kort i verktøykassa. :sjenert:

Trur jeg har noe Vikingarnananana på maskinen en sted om du trenger :lur:

Gjest Vampen
Skrevet

Nå var det du som sa jeg trengte et nyp right? :jepp:

Forskjellen er? :lur:

Jeg har ikke tenkt å ofre meg for at du skal få dyppa den nei! Og jeg skal gi deg beskjed om forskjellen når jeg faktisk kommer i gang med bibelstudiet.

Bokstavene er ekle medmeg i kveld.. de klumper seg sammen og hopper ut av innlegget! :trist:

Skrevet

Hun kan få ett par hun også, resten kan få ørepropper. Mannen til Vampis får ingenting! :gjeiper:

Gjest Bustenskjold
Skrevet (endret)

Føl deg fri til å ta over! :jepp:

Fullfør det du har begynt på nå :lur:

Endret av Bustenskjold
Skrevet

Jeg har ikke drukket vin nok til å fikse dette kjenner jeg. :grine:

Pass på å rappe de øreklokkene fortere enn svint!! Så lar du araberen hamle opp med Luten og sniker deg ut.

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har en B i matematikk, og mine mattekunnskaper sier at regnestykket Busten, Luten, Nuppdupp og Flair går opp helt perfekt. :opplyser: Dere kan selv velge om dere deler dere eller kjører full gruppekos. :jepp:

Gjest Katten.
Skrevet

Bør jeg nevne at husarabern er helt jihad på alle som truer min ære om dagen? Han hudfletta en ufin taxisjåfør i går. Jeg vet ikke hvordan han stiller seg til dopapirrulling. :nigo:

Lurer på hvordan han reagerer om han dukker over bildene av min penis her på KG?

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å ofre meg for at du skal få dyppa den nei! Og jeg skal gi deg beskjed om forskjellen når jeg faktisk kommer i gang med bibelstudiet.

Bokstavene er ekle medmeg i kveld.. de klumper seg sammen og hopper ut av innlegget! :trist:

Drikk mere! Da flyter de utover sånn akkurat passe.

Gjest Vampen
Skrevet

Fullfør det du har begynt på nå :lur:

Jeg har strengt tatt ikke begynt noe som helst! Jeg føler meg som et lam i slottsparken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...