Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Bustenskjold

Busten - nå skal jeg være litt tørrpinne :) Det med avsporinger er at de er morsomme for de som deltar men samtidig ødelegger den opprinnelige tråden, så vi modder er nok litt party poopers sånt sett. Når det gjelder humor med forumbrukere som karakterer - de selv burde være 'med' på det, ellers kan sånt oppleves sårende.

Du er moderator og skal (til en viss grad) være litt tørrpinne. :lur:

Og ja, jeg er enig med deg og forstår godt hva du sier, jeg har ryddet mange tråder selv gjennom årene, men klarer ikke annet enn å ta det med et smil.

Og det å harselere med forumbrukere - jeg hadde kun valgt brukere jeg vet hadde sett humoren i det, men dessverre sitter ikke moddene inne med kunnskaper om mine relasjoner til de det måtte gjelde :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SemperFi

Høhh denne tråden får meg krible i fingerne av lyst å se en skikkelig avsporing siden jeg ser potensiale for fabelaktige nye titler for de nye trådene. :Hehe:

Etter en natt med jobb og lag arbeidsag er jeg helt villig å akseptere lemen med filter :eeeh:

Og hemmelig sang? Vil høre! *utfordre*

Busten - nå skal jeg være litt tørrpinne :) Det med avsporinger er at de er morsomme for de som deltar men samtidig ødelegger den opprinnelige tråden, så vi modder er nok litt party poopers sånt sett. Når det gjelder humor med forumbrukere som karakterer - de selv burde være 'med' på det, ellers kan sånt oppleves sårende.

Paaaaaaaaaaaarty poooper! :fnise: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg modererer selv et par forum og jeg fjerner aldri avsporinger. De er jo det som kan gjøre en tråd så uendelig spennende. Man vet aldri hvor det ender :jepp: Men klart - på disse fora er det kun kjente navn og ingen annonyme brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Busten: jeg tenkte det ville vite en gammel kamelvenn som deg å vite at krigskamelen har vært på krigsstien i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Haha, nei, men taxisjåføren hadde en oppførsel som arabern synes var 10 meter over streken. Han synes visst ikke noe om tafsete taxisjåfører, så han benyttet anledningen til å gå full kamel for både min ære og alle kvinners sikkerhet. Jeg har vært bittelitt flau i dag kan du si.. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om riddere på kamel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Minner meg om da jeg knep en kompis i full utfoldelse med eksen hjemme hos meg selv..

Det ble litt sånn : "Peder? Jeg jo.. Men du??"

:popcorn:

Endret av Bustenskjold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Minner meg om da jeg knep en kompis i full utfoldelse med eksen hjemme hos meg selv..

Det ble litt sånn : "Peder? Jeg jo.. Men du??"

:popcorn:

Ble huset ditt besudlet av andre enn deg selv? Fyttirakkern.. Det har ikke mitt blitt. Ikke dette huset ihvertfall. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Kamelen er stueren altså? :popcorn:

Jeg er ikke helt sikker, men det går greit, det er uansett arabern som gjør mesteparten av husarbeidet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Og du tar deg av tv-tittingen og nettsurfingen? :popcorn:

Det, og i tillegg bidrar jeg med et vinnende vesen og sjarmerende smil. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...