Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

For en fantastisk sang. :skratte: Det verste var jo at den var litt fengende også...

Selv er jeg 34, og må innrømme jeg aldri har forstått dette med å ikke-ville-bikke-tretti. Jeg ser frem til mitt første grå hår, jeg, og er sjeleglad jeg ikke er så ung og dum som jeg var da jeg var 21. Himmel!

På tide med at jeg bidrar med noe musikk, denne falt jeg for fullstendig etter ca ti sekunders høring første gang jeg hørte den. :nigo:

Ah, Tabby, det der er en av mine store favoritter! :rodmer:

Menneh, jeg kommer sansynligvis til å dø når jeg finne rmitt første grå.. jeg skal ikke lyve på meg at jeg ikke er en forfengelig jævel! Og jeg velger å tro at jeg var genial når jeg var 21.. :nigo: (Selvinnsikt? Woooot? :lete: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, jeg hadde samme greia. Men jeg innså når jeg var 30 år og 1 dag, at barn fristet ikke mer da, enn de hadde gjort 2 dager tidligere. :nigo: Så, screw it!

Mm.. jeg ser jo at jeg burdeburde, i og med at planen er å få de drittungene en eller annen gang (jepp - mine blir drittunger om de skal dele genene med meg!)

Men samtidig - er jo evigheter siden jeg var 25, så noen år kan man fortsett vente. Jeg er bare ikke helt klar å gi opp hele livet mitt. Synes det er ganske greit å være sentrum av universet jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bwahaha.. Forfengelighet er ikke barebare - heldigvis har ikke jeg mørkt hør, så grått hår er ikke verdens undergang. Det med rynker er en annen ting. Hm.

Men altså - jeg var genial når jeg var 21, og jeg er fortsett like genial :snurt:

Vil ikke lenger ha Nobelpris, men bare fordi det ikke finnes på mitt fagfelt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bond dritings på homseklubb? Fortell, fortell! :jepp:

De eneste barna jeg får er firbente. :nigo:

Vampen: Hans Radiohead-ish vokal, samt Dr. Who-lyden, solgte sangen for meg.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Bond på homseklubb. Er vel det jeg til vanlig gjorde før gjør fortsett i hjemlandet, hadde og har en passende vennekrets der og man kan ha noen av de beste festene der! Småfengende nostalgisk dansemusikk, bra selskap og hele pakka! Vel - spørs om hvilken klubb, noen er litt mer eksplisitte enn andre, men men.

Det er alltid festlig å være sammen med mr. Bond som ikke alltid helt får med seg at noen prøvde å legge an på ham :fnise:

Men.. Jada, men festløver har jeg lagt i skapet! For det meste! Tar de nå ut sånn ca en gang i kvartalet men ikke mer :Hehe:

Men akustisk musikk er litt nytt for min del, men begynner å bli litt mer oppdratt i den retningen jeg også. Men er litt mer sånn jeg egentlig (det er "låten min"):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har dere fått meg i drikkehumør. Slemt når jeg har sluttet med slikt!

Et lite glass portvin kan ikke skade herren? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo så jævla hardocre jeg. :sexy:

Den låten.. er mest vokalene der som er veldig.. meg... Men Venetian er en av favoritene jeg har :) Hører nok en del i den gaten, men også gjerne mye mykere IDM og litt minimal, detroit, electro, ehh.. Hører mye forskjellig egentlig, men sånn snobbete forskjellig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampen:

Noen unger er virkelig søte, da. Her er det nyeste tilskuddet til familien. :rodmer:

Fin pus! :rodmer: Den typen unger er helt klart å foretrekke. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:smelte: Tabris!

Jeg vil så gjerne ha en katt jeg! Samboer vil helst ha hund, men jeg synes absolutt det burde bli en katt i stedet.. Bare vi kunne fått eget sted så vi får styre sånn vi vil med husdyra og sånt! Nå er det litt komplisert.. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger, grå hår og rynker.. NYTT TEMA! Dette er bortkastet fyllepreik! :snurt:

Joda, men det er ikke noe VI HAR. Vi er nemlig helt fabelaktige og ubeskrivelig utrolige! Eller noe.. Jeg mangler gode superlativer på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhmh, riktig nok det egentlig!. Det er nok litt av tanken min også. Men mrBond har bare fått beskjed, at så lenge vi lever i en leilighet blir det vanskelig med stor hund, han liker nemlig boksere egentlig - men det blir nok litt vanskelig i en liten leilighet :)

Og jeg er en av de musikksnobbene som liker å være en. Synes det er sånn nesten skryt å bli kalt en snobb jeg. :jepp:

Men helt ærlig synes jeg at det finnes så utrolig mye spennende musikk der ute, som har så mye sjel, struktur og tanke bak! Og jo mer jeg hører, jo mer jeg finner - så i det siste har jeg også begynt med mer akustiske ting, litt indie her og der etter tips jeg har fått og.. whoah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...