Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Vampy er på defensiven? :jepp:

Nei, men Vampy foretrekker å spise ut av noe annet enn tørka baller. :lur: Jeg er litt konservativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:snurt:

akkurat når behovet er størst er underholdningen borte!

*hemmelig stalker med behov for å lufte hodet som er tuuuung av sensur-arbeid* :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

:snurt:

akkurat når behovet er størst er underholdningen borte!

*hemmelig stalker med behov for å lufte hodet som er tuuuung av sensur-arbeid* :kjefte:

Til lags åt alle kan ingen gjera :fnise:

Nå har vel flere av oss tatt konsekvensen av at avsporinger i forumet er uønsket, og holder svadaen til tråder som dette.

Jeg vil imidlertid presisere at vi ikke akkurat er noen mafia som ligger på lur og spaner etter tråder vi kan "kuppe" med skitprat og avsporinger.

Ingen av oss ønsker heller å ødelegge for noen eller skape ekstra arbeid for moderatorene. Vi blir simpelthen bare revet med der og da, og så utvikler det seg da...

Selvfølgelig kunne en eller annen gluping ha startet en tråd i snikksnakk med link til opprinnelig tråd, men før eller senere er det alltid en som poster i "hovedtråden uansett", og så er sirkuset i gang...

Og nå er det først og fremst de som er negative til disse avsporingene som synes i forumet, og da velger ihvertfall jeg å ta hensyn til disse.

Selv mener jeg en tråd eller debatt blir langt friskere med litt humor og skitprat innimellom, det er godt å le litt innimellom alt alvorspratet.

At andre er uenige og at deres synspunkter synes bedre i forumet tar jeg til meg og respekterer.

Men en naturlig følge av at denne "skitpraten" blir omdirigert og lagt til tråder som denne, er også at spontaniteten forsvinner.

Det er en lang rekke tråder som vi "avsporerne" kunne blandet oss inn i med glimt i øyet, men den generelle tilbakemeldingen er at det er uønsket.

Selv har jeg vanket på et utall forum i en årrekke, og en av mine største lidenskaper er å underholde.

Et fast innslag jeg har hatt på de aller fleste forum jeg har vært på, er å skrive parodier på eventyr, filmer, tvserier, barnebøker, barne-tv osv, og samtidig blande inn forumets egne brukere etterhvert som jeg lærer de å kjenne og tør å ha det litt moro på deres bekostning.

Jeg har til dags dato aldri fått negativ respons på det.

Inntil nylig har jeg lekt med tanken på å la Bandit møte Pompel & Pilt, eller parodier som "Belle Guness som ingen kunne overleve",(Prinsessa som ingen kunne målbinde ispedd litt Reve-enka og ikke minst den sanne historien om B.G.) Steinar40 som kapprunket med trollet (noen av oss har jo fått med oss at han er en jævel på å lage graut) og det er ihvertfall 7-8 av de kvinnelige brukerne her inne jeg glatt kunne tenkt meg å putte inn i en rolle som Rødhette, for ikke å snakke om å vri helt på Peer Gynt og la MorAase få gjennomgå nådeløst gang på gang med replikken : "Mor, du lyver...."

Men man respekterer jo at sånt er uønsket på KG, og da velger jeg heller å være mindre morsom her inne. :lur:

Men det kommer ikke til å skje. Simpelthen fordi jeg har registrert en så lav takhøyde for å ha det litt moro på bekostning av brukere som tør stikke frem huet og si sine meninger.

Når sånne innlegg oppfattes som "krenkelse" og dermed fjernet, sier det seg selv at jeg ikke gidder legge ned tid og energi på en sånn tråd.

Jeg er forøvrig overrasket over at denne tråden ikke er ryddet for krenkelser forlengst, med den standarden jeg har registrert hittil :lur:

Forøvrig ble dette jævlig seriøst, så hvis noen gidder å spore av?

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Busten: du skal få tulle så mye du orker med meg! :jepp:

Bond: jeg trodde kanskje du hadde fått nok etter å ha ryddet x antall tråder, men vi lover selvfølgelig full skjerpings og underholdning neste gang det trengs. :nigo: Mulig du fant den ene natta lakenskrekk-banden sluknet tidlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Busten: du skal få knulle så mye du orker med meg! :jepp:

Står over :popcorn:

Tør ikke tanken på en sjalu araber med egen krigskamel etter meg..

Er det kamel med eller uten filter forresten? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Ps. Busten lyver. Selvfølgelig er vi en organisert gruppe med egen sang, flagg, hemmelig agenda og kodeord.

Du glemte fri flyt av vill & uhemmet sex blant medlemmene :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Står over :popcorn:

Tør ikke tanken på en sjalu araber med egen krigskamel etter meg..

Er det kamel med eller uten filter forresten? :popcorn:

Hahaha, nå trodde jeg først at autokorreturen virkelig hadde fått meg til å skrive knulle. :fnise:

Og det er selvfølgelig uten. Jeg ble kjøpt for noen kameler med filter, men de funker dårlig i krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Hahaha, nå trodde jeg først at autokorreturen virkelig hadde fått meg til å skrive knulle. :fnise:

Og det er selvfølgelig uten. Jeg ble kjøpt for noen kameler med filter, men de funker dårlig i krig.

Excuses excuses...

Hva er tilsvarende verdi her oppe i nord?

40 lemen og en neve elglort? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Du glemte fri flyt av vill & uhemmet sex blant medlemmene :popcorn:

Det tok jeg som en selvfølge at folk forstod uten at jeg nevnte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vampen

Excuses excuses...

Hva er tilsvarende verdi her oppe i nord?

40 lemen og en neve elglort? :popcorn:

Ja, lemen med filter selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Det tok jeg som en selvfølge at folk forstod uten at jeg nevnte det.

Siden Semper er med liksom?

Ok unnskyldning godtatt :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhh denne tråden får meg krible i fingerne av lyst å se en skikkelig avsporing siden jeg ser potensiale for fabelaktige nye titler for de nye trådene. :Hehe:

Etter en natt med jobb og lag arbeidsag er jeg helt villig å akseptere lemen med filter :eeeh:

Og hemmelig sang? Vil høre! *utfordre*

Busten - nå skal jeg være litt tørrpinne :) Det med avsporinger er at de er morsomme for de som deltar men samtidig ødelegger den opprinnelige tråden, så vi modder er nok litt party poopers sånt sett. Når det gjelder humor med forumbrukere som karakterer - de selv burde være 'med' på det, ellers kan sånt oppleves sårende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...