Gjest Bond Skrevet 4. mars 2012 #2181 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Det blir nok "Bannskap for Dumskolta!" eller noe sånn.. dumskolta høres bare helt vidunderlig pent ut. Endret 4. mars 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2012 #2182 Del Skrevet 4. mars 2012 Sattan i hællvette for en jævla hangover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 4. mars 2012 #2183 Del Skrevet 4. mars 2012 aha, dette lover jo gode historier? hva slags faenskap har katten da gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. mars 2012 #2184 Del Skrevet 9. mars 2012 Blargh. Mandeloperasjon og sykemelding. Kjeder meg ihjel og det er vondt og ubehagelig og hele pakka! Hvordan skal man oppmuntre seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 5. april 2012 #2185 Del Skrevet 5. april 2012 Blargh. Mandeloperasjon og sykemelding. Kjeder meg ihjel og det er vondt og ubehagelig og hele pakka! Hvordan skal man oppmuntre seg selv? Hvordan er formen Bond? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. april 2012 #2186 Del Skrevet 5. april 2012 Bra lenge siden. Var noen dager med faenskap, men rask forbredelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 5. april 2012 #2187 Del Skrevet 5. april 2012 Så bra! Og hvordan står det til ellers? Har du en fin påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 6. april 2012 #2188 Del Skrevet 6. april 2012 Jepp, livet uten mandler er vidunderlig :D Ellers som vanlig, for mye jobb og slikt, men ser nå lyset i mørket også og begynner å komme et sted med skriving.. Påske, har nå til og med tatt tre dager fri, og fått reist til mr.Bonds foreldre. var jo egentlig planen å jobbe gjennom det hele, men skader ikke å ha litt fri merker jeg Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. april 2012 #2189 Del Skrevet 14. april 2012 Såhh.. hva skjer? *kjeder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. april 2012 #2190 Del Skrevet 14. april 2012 Fint lite.. Forkjøla, vondt i hodet og irritert på verden. Hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. april 2012 #2191 Del Skrevet 14. april 2012 Fint lite akkurat nå. Utenom et glass med skikkelig bra Sancerre. Nam. Ellers som vanlig - jobbejobbejobbe blææ... Men.. forkjøla folk skal jo ha varm te og omsorg og brennevin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. april 2012 #2192 Del Skrevet 14. april 2012 Denne forkjølelsen får bare klare seg uten pleie, tiden går styggfort mot eksamen, og jeg har en semesteroppgave jeg ikke har begynt å skrive ennå.. Men jeg synes du kan slenge over et glass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. april 2012 #2193 Del Skrevet 14. april 2012 Aa - jeg liker ikke å være syk så forkjølelser skal alltids forkjempes med full fart! Har godt ustryrt medisinskap for å si det sånn. Fra Utlandet der man kan få tak i medisiner som faktisk hjelper. Men eksamene ugh. Hvordan står det med de sakene da? Alt bra? Semesteroppgaver tror jeg er som artikler. Sitter med et par stykker selv og tvinger meg å skrive hver dag. Uansett hva det skulle være, men noe skal jeg skrive. Og sender gjerne noe overs, selv om det egentlig hjelper mye bedre med sterkere saker om man er litt syk :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 14. april 2012 #2194 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har vært og sett minstebror gå skirenn i dag. Ja, dere leste riktig! Skirenn! Sært å gå i sommerjakke å kjenne solen varme mens man står med gummistøvler i snø og heier på en bråte unge skiløpere som suser forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. april 2012 #2195 Del Skrevet 14. april 2012 Forresten, kan ikke tro at jeg er den eneste som synes disse er morsomme! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=647229 Hørte Romney faktisk tre ganger på jobb og lo like høyt hver gang. De har en vidunderlig en med Newt Gingrich også som bare vil strippe for blomstrene. Elsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå