Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare jeg som blir i enda verre straffehumør av sutringen til Katten? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surprise me.

Er det liksom den delen jeg skal forsvare at jeg faktisk har en svær internettpenis, jeg også? :gjeiper:

Men overraskelser kommer sjeldent bestilt. De bare kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Hvorfor er dere så slemme med meg? :(

Slemme? X antall damer som kommanderer deg til å ligge stille, og legger planer som innebærer slips og/eller håndjern og fotlenker? Jeg synes vi er ekstremt snille. Når ble du sutrepus?:lur:

Du har ikke sett slem..

Håhåhå, jeg liker deg Bond!:nigo:

Er det bare jeg som blir i enda verre straffehumør av sutringen til Katten? :klo:

Absolutt ikke darling. Din mouth gag eller min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Er det liksom den delen jeg skal forsvare at jeg faktisk har en svær internettpenis, jeg også? :gjeiper:

Men overraskelser kommer sjeldent bestilt. De bare kommer.

The internet:

Where all the men are men, the women are men and the little girls are FBI-agents.

Forresten, Bond: hvordan føles det å kontinuerlig måtte rydde i rabalderet til meg og sugga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fleste men blir sytrete damer på nett jeg..

Og hvordan føles det? Eh. Ikke så gale, det har vært mye verre her før - lenge siden jeg har blitt kalt noen interessante kallenavn og fått noen spennende trusler. :nigo:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vel, jeg er ganske flink på både kallenavn og trusler, om det hjelper på?

Kan gi deg en ukentlig dose, om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn:

Komigjennåda! Bestemoren min bannet bedre!

Forresten, jeg må også oppgradere mine banneferdigheter på norsk - blir litt for mange sataner nå om dagen, og det blir liksom kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nica.

:regn:

Komigjennåda! Bestemoren min bannet bedre!

Forresten, jeg må også oppgradere mine banneferdigheter på norsk - blir litt for mange sataner nå om dagen, og det blir liksom kjedelig.

Du får ta deg en dannelsesreise nordover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en dannelsesreise nordover :fnise:

Eg har tenkt på det! :Nikke:

Har jo fått høre vidunderlige historier - men fortsett usikker hvor mye er sant og hvor mye blir litt pyntet på. I hvilke sammenheng sier man egentlig hestekuk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne i samme sammenheng du ville sagt "faens jævel" :fnise:

Bare at det gjerne hadde kommet "jævla hestkuk" i stedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men det skal jo litt til før jeg sier faens jævel.. Eller i mitt tilfelle kanskje litt mindre enn hos noen andre rundt omkring, men altså sånn normale folk..

Men hva annet sier man utenom hestekuker da?

* * *

Eh, får aldri helt riktig det med banning - hvis man ikke er vokst opp med et språk er bare banneordene ikke helt like ille, men har liksom ikke samme reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har tenkt på det! :Nikke:

Har jo fått høre vidunderlige historier - men fortsett usikker hvor mye er sant og hvor mye blir litt pyntet på. I hvilke sammenheng sier man egentlig hestekuk?

Joda, men det skal jo litt til før jeg sier faens jævel.. Eller i mitt tilfelle kanskje litt mindre enn hos noen andre rundt omkring, men altså sånn normale folk..

Men hva annet sier man utenom hestekuker da?

* * *

Eh, får aldri helt riktig det med banning - hvis man ikke er vokst opp med et språk er bare banneordene ikke helt like ille, men har liksom ikke samme reaksjon.

Nå er ikke jeg oppe derifra, men jeg er rimelig sikker på man ikke sier "hestekuk", men man sier hæstkuk! (Bannskap 101)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker. Jeg trenger nok en sånn "Banning for Dummies" bok jeg.. :gjeiper:

Det blir nok "Bannskap for Dumskolta!" eller noe sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...