Gjest Katten. Skrevet 2. mars 2012 #2141 Del Skrevet 2. mars 2012 Slips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2142 Del Skrevet 2. mars 2012 Lydig katt. Den var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2143 Del Skrevet 2. mars 2012 Lydig katt. Den var ny. Hmm, dette må testes.. Vi trengte slips, vi fikk slips. Hva trenger vi nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. mars 2012 #2144 Del Skrevet 2. mars 2012 God kveld, hva skjer æ? Ah, sko, bra. Nå må jeg jo nesten dele galskapet mitt, jeg er nemlig kjempefan av United Nude, bare synd så få steder som fører dette i Norge! http://www.unitednude.com/products Tror jeg skal unne meg noen til sommer igjen, har så langt kjøpt to par, men må snart flere til av fine sko! Veldig lyst på Frame derfra, men må spares litt først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. mars 2012 #2145 Del Skrevet 2. mars 2012 Ah - og kattetrening? Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. mars 2012 #2146 Del Skrevet 2. mars 2012 Hmm, dette må testes.. Vi trengte slips, vi fikk slips. Hva trenger vi nå? Ett nytt oljefunn i nordsjøen hadde ikke vært så dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. mars 2012 #2147 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er nok et ganske gammelt bilde, dessverre. Ingen fler slips med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. mars 2012 #2148 Del Skrevet 2. mars 2012 bare en slips? ah? slips er jo kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2149 Del Skrevet 2. mars 2012 Hmm, dette må testes.. Vi trengte slips, vi fikk slips. Hva trenger vi nå? Ah, så mange muligheter! Men kan vi lære han å rulle rundt først? Sitte? Og ligge stille? God kveld, hva skjer æ? Ah, sko, bra. Nå må jeg jo nesten dele galskapet mitt, jeg er nemlig kjempefan av United Nude, bare synd så få steder som fører dette i Norge! http://www.unitednude.com/products Tror jeg skal unne meg noen til sommer igjen, har så langt kjøpt to par, men må snart flere til av fine sko! Veldig lyst på Frame derfra, men må spares litt først! Har du prøvd å gå på sånne med hælen feil vei? Lurer på om det er vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2150 Del Skrevet 2. mars 2012 Ah, så mange muligheter! Men kan vi lære han å rulle rundt først? Sitte? Og ligge stille? Er det noe å lure på da? Katt: ligg stille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2151 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg visste vi kom til å få bruk for de slipsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2152 Del Skrevet 2. mars 2012 Oh yes! Har jeg nevnt at jeg har håndjern med fotlenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. mars 2012 #2153 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg er veldig fan av å bruke slips til å binde fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2154 Del Skrevet 2. mars 2012 Oh yes! Har jeg nevnt at jeg har håndjern med fotlenker? Det har faktisk jeg også. Og utallige meter tau. Jeg er veldig fan av å bruke slips til å binde fast. Det er da ingen som har bedt deg om å binde noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2155 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg er veldig fan av å bruke slips til å binde fast. Din jobb er fortsatt å ligge stille. Det har faktisk jeg også. Og utallige meter tau. Oh Cathis, jeg tror jeg elsker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. mars 2012 #2156 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg føler meg.. avmaskulinisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. mars 2012 #2157 Del Skrevet 2. mars 2012 Har du prøvd å gå på sånne med hælen feil vei? Lurer på om det er vanskelig. Eg har prøvd de på, og det er faktisk overraskende enkelt. Det er én butikk i Oslo som har noen få av de Eamz og Fold skoene, men ellers er det lite å finne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2158 Del Skrevet 2. mars 2012 Oh Cathis, jeg tror jeg elsker deg! Du vet at det er gjensidig. Jeg føler meg.. avmaskulinisert Hvis du tror sutring hjelper, tar du skammelig feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2159 Del Skrevet 2. mars 2012 Eg har prøvd de på, og det er faktisk overraskende enkelt. Det er én butikk i Oslo som har noen få av de Eamz og Fold skoene, men ellers er det lite å finne.. Jeg er vant til å gå i veldig høye hæler, men jeg har innbilt meg at man må gå på en helt annen måte i sånne. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2160 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg føler meg.. avmaskulinisert Dette er bare starten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå