Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2121 Del Skrevet 2. mars 2012 Livet er vanskelig, jeg sliter med å finne ut hvilke sko jeg skal kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. mars 2012 #2122 Del Skrevet 2. mars 2012 Livet er vanskelig, jeg sliter med å finne ut hvilke sko jeg skal kjøpe.. Fryktelig! Her har du ihvertfall en klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2012 #2123 Del Skrevet 2. mars 2012 Livet er vanskelig, jeg sliter med å finne ut hvilke sko jeg skal kjøpe.. Etter hva jeg har fått med meg i løper av kvelden, er det ytterst forståelig at livet er vanskelig og det å velge sko er en STOR utfordring Kjøp noen skikkelig lekre, rådyre og gode sko! Og husk å få de i rett størrelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #2124 Del Skrevet 2. mars 2012 Livet er vanskelig, jeg sliter med å finne ut hvilke sko jeg skal kjøpe.. Drit i sko, kjøp sånne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 2. mars 2012 #2125 Del Skrevet 2. mars 2012 Drit i sko, kjøp sånne hva er det for noe? badesko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. mars 2012 #2126 Del Skrevet 2. mars 2012 Drit i sko, kjøp sånne Fothansker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #2127 Del Skrevet 2. mars 2012 Aner ikke hva det er, jeg, en stygge var de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2128 Del Skrevet 2. mars 2012 Multisitat, så ikke Katten kommer og bitcher meg igjen! Fryktelig! Her har du ihvertfall en klem: Takk for omtanken, jeg er glad noen skjønner hvor tøft dette er. Etter hva jeg har fått med meg i løper av kvelden, er det ytterst forståelig at livet er vanskelig og det å velge sko er en STOR utfordring Kjøp noen skikkelig lekre, rådyre og gode sko! Og husk å få de i rett størrelse! Jaaah, jeg har jo fått dekket oppmerksomhetsbehovet mitt i dag, så da fortjener jeg et par sko! Men problemet er at det er så mange av dem, og jeg klarer ikke å velge. Jeg elsker dem nesten alle sammen! Drit i sko, kjøp sånne Bah, blasfemi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #2129 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvilke type sko er du ute etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2130 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvilke type sko er du ute etter da? Over-the-top-sko selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #2131 Del Skrevet 2. mars 2012 Disse var snasne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2132 Del Skrevet 2. mars 2012 Disse var snasne da De har jeg allerede i svart, så nå ble jeg litt ekstra glad i deg! Jeg HAR lyst på de hvite også, men jeg tenkte jeg skulle finne et annet par først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2133 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg har pyntet meg med disse tøflene i dag Yeah baby, I've got style! Vent, dette var visst ikke 'Dagens antrekk'-tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #2134 Del Skrevet 2. mars 2012 Disse var litt morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2135 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg har pyntet meg med disse tøflene i dag Yeah baby, I've got style! Vent, dette var visst ikke 'Dagens antrekk'-tråden... Awwwww, sexydamen! Og denne tråden er selvfølgelig mye bedre enn dagens outfit-tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2136 Del Skrevet 2. mars 2012 Awwwww, sexydamen! Og denne tråden er selvfølgelig mye bedre enn dagens outfit-tråden. Tøflene er faktisk så sexy at katten min kan bruke timer på å sjekke dem opp for så å sovne inntil dem. Denne tråden er bedre på mange måter ja, men jeg mistenker at de etterhvert kommer til å ha flere slips i den andre tråden. Vi mangler slips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2137 Del Skrevet 2. mars 2012 Disse var litt morsomme. Fanden, det var de, men de var en av de jeg ikke hadde på lista mi fra før! Nå ble det enda vanskeligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2138 Del Skrevet 2. mars 2012 Tøflene er faktisk så sexy at katten min kan bruke timer på å sjekke dem opp for så å sovne inntil dem. Denne tråden er bedre på mange måter ja, men jeg mistenker at de etterhvert kommer til å ha flere slips i den andre tråden. Vi mangler slips! Jo takk, fiskene mine er populære her i huset også! Katter er jevnt over noen pussige dyr. Jeg har slips! Flere til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. mars 2012 #2139 Del Skrevet 2. mars 2012 Jo takk, fiskene mine er populære her i huset også! Katter er jevnt over noen pussige dyr. Jeg har slips! Flere til og med! Jeg har også slips, selv om de som oftest brukes til helt andre ting enn å henge rundt halsen min. Men tråden mangler fortsatt slips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. mars 2012 #2140 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg har også slips, selv om de som oftest brukes til helt andre ting enn å henge rundt halsen min. Men tråden mangler fortsatt slips. Hehehe, enig, de duger bedre til helt andre ting! Vi HAR slips, da kan det sikkert la seg gjøre å få noen slips inn i tråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå