Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Livet er vanskelig, jeg sliter med å finne ut hvilke sko jeg skal kjøpe.. :snurt:

Fryktelig!

Her har du ihvertfall en klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er vanskelig, jeg sliter med å finne ut hvilke sko jeg skal kjøpe.. :snurt:

Etter hva jeg har fått med meg i løper av kvelden, er det ytterst forståelig at livet er vanskelig og det å velge sko er en STOR utfordring :fnise:

Kjøp noen skikkelig lekre, rådyre og gode sko! Og husk å få de i rett størrelse! :bigfoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Drit i sko, kjøp sånne :popcorn:

IMG_1337.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Multisitat, så ikke Katten kommer og bitcher meg igjen!:pisk:

Fryktelig!

Her har du ihvertfall en klem:

:klemmer:

Takk for omtanken, jeg er glad noen skjønner hvor tøft dette er. :sukk::klemmer:

Etter hva jeg har fått med meg i løper av kvelden, er det ytterst forståelig at livet er vanskelig og det å velge sko er en STOR utfordring :fnise:

Kjøp noen skikkelig lekre, rådyre og gode sko! Og husk å få de i rett størrelse! :bigfoot:

Jaaah, jeg har jo fått dekket oppmerksomhetsbehovet mitt i dag, så da fortjener jeg et par sko!:jepp: Men problemet er at det er så mange av dem, og jeg klarer ikke å velge. Jeg elsker dem nesten alle sammen! :trist:

Drit i sko, kjøp sånne :popcorn:

IMG_1337.jpg

Bah, blasfemi!:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

94549-b.jpg

Disse var snasne da :jepp:

De har jeg allerede i svart, så nå ble jeg litt ekstra glad i deg! :rodmer: Jeg HAR lyst på de hvite også, men jeg tenkte jeg skulle finne et annet par først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pyntet meg med disse tøflene i dag

terrence-the-tiger-jlQh.jpg

Yeah baby, I've got style! :jepp:

Vent, dette var visst ikke 'Dagens antrekk'-tråden... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Jeg har pyntet meg med disse tøflene i dag

terrence-the-tiger-jlQh.jpg

Yeah baby, I've got style! :jepp:

Vent, dette var visst ikke 'Dagens antrekk'-tråden... :tristbla:

Awwwww, sexydamen!

Og denne tråden er selvfølgelig mye bedre enn dagens outfit-tråden. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwwww, sexydamen!

Og denne tråden er selvfølgelig mye bedre enn dagens outfit-tråden. :lur:

Tøflene er faktisk så sexy at katten min kan bruke timer på å sjekke dem opp for så å sovne inntil dem. :rodmer:

Denne tråden er bedre på mange måter ja, men jeg mistenker at de etterhvert kommer til å ha flere slips i den andre tråden. Vi mangler slips! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vampen

94505-b.jpg

Disse var litt morsomme.

Fanden, det var de, men de var en av de jeg ikke hadde på lista mi fra før! Nå ble det enda vanskeligere! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Tøflene er faktisk så sexy at katten min kan bruke timer på å sjekke dem opp for så å sovne inntil dem. :rodmer:

Denne tråden er bedre på mange måter ja, men jeg mistenker at de etterhvert kommer til å ha flere slips i den andre tråden. Vi mangler slips! :snurt:

Jo takk, fiskene mine er populære her i huset også! Katter er jevnt over noen pussige dyr. :nigo:

Jeg har slips! Flere til og med! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, fiskene mine er populære her i huset også! Katter er jevnt over noen pussige dyr. :nigo:

Jeg har slips! Flere til og med! :goodbye:

Jeg har også slips, selv om de som oftest brukes til helt andre ting enn å henge rundt halsen min. :nigo:

Men tråden mangler fortsatt slips. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg har også slips, selv om de som oftest brukes til helt andre ting enn å henge rundt halsen min. :nigo:

Men tråden mangler fortsatt slips. :tristbla:

Hehehe, enig, de duger bedre til helt andre ting!:lur:

Vi HAR slips, da kan det sikkert la seg gjøre å få noen slips inn i tråden også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...