Gå til innhold

Off topic

Fremhevede innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Livet er vanskelig, jeg sliter med å finne ut hvilke sko jeg skal kjøpe.. :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er vanskelig, jeg sliter med å finne ut hvilke sko jeg skal kjøpe.. :snurt:

Fryktelig!

Her har du ihvertfall en klem:

:klemmer:

Skrevet

Etter hva jeg har fått med meg i løper av kvelden, er det ytterst forståelig at livet er vanskelig og det å velge sko er en STOR utfordring :fnise:

Kjøp noen skikkelig lekre, rådyre og gode sko! Og husk å få de i rett størrelse! :bigfoot:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Drit i sko, kjøp sånne :popcorn:

IMG_1337.jpg

Skrevet

IMG_1337.jpg

hva er det for noe? badesko? :)

Skrevet

IMG_1337.jpg

Fothansker? :overrasket:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:vetikke:

Aner ikke hva det er, jeg, en stygge var de :fnise:

Gjest Vampen
Skrevet

Multisitat, så ikke Katten kommer og bitcher meg igjen!:pisk:

Fryktelig!

Her har du ihvertfall en klem:

:klemmer:

Takk for omtanken, jeg er glad noen skjønner hvor tøft dette er. :sukk::klemmer:

Etter hva jeg har fått med meg i løper av kvelden, er det ytterst forståelig at livet er vanskelig og det å velge sko er en STOR utfordring :fnise:

Kjøp noen skikkelig lekre, rådyre og gode sko! Og husk å få de i rett størrelse! :bigfoot:

Jaaah, jeg har jo fått dekket oppmerksomhetsbehovet mitt i dag, så da fortjener jeg et par sko!:jepp: Men problemet er at det er så mange av dem, og jeg klarer ikke å velge. Jeg elsker dem nesten alle sammen! :trist:

IMG_1337.jpg

Bah, blasfemi!:snurt:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvilke type sko er du ute etter da?

Gjest Vampen
Skrevet

94549-b.jpg

Disse var snasne da :jepp:

De har jeg allerede i svart, så nå ble jeg litt ekstra glad i deg! :rodmer: Jeg HAR lyst på de hvite også, men jeg tenkte jeg skulle finne et annet par først.

Skrevet

Jeg har pyntet meg med disse tøflene i dag

terrence-the-tiger-jlQh.jpg

Yeah baby, I've got style! :jepp:

Vent, dette var visst ikke 'Dagens antrekk'-tråden... :tristbla:

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har pyntet meg med disse tøflene i dag

terrence-the-tiger-jlQh.jpg

Yeah baby, I've got style! :jepp:

Vent, dette var visst ikke 'Dagens antrekk'-tråden... :tristbla:

Awwwww, sexydamen!

Og denne tråden er selvfølgelig mye bedre enn dagens outfit-tråden. :lur:

Skrevet

Awwwww, sexydamen!

Og denne tråden er selvfølgelig mye bedre enn dagens outfit-tråden. :lur:

Tøflene er faktisk så sexy at katten min kan bruke timer på å sjekke dem opp for så å sovne inntil dem. :rodmer:

Denne tråden er bedre på mange måter ja, men jeg mistenker at de etterhvert kommer til å ha flere slips i den andre tråden. Vi mangler slips! :snurt:

Gjest Vampen
Skrevet

94505-b.jpg

Disse var litt morsomme.

Fanden, det var de, men de var en av de jeg ikke hadde på lista mi fra før! Nå ble det enda vanskeligere! :snurt:

Gjest Vampen
Skrevet

Tøflene er faktisk så sexy at katten min kan bruke timer på å sjekke dem opp for så å sovne inntil dem. :rodmer:

Denne tråden er bedre på mange måter ja, men jeg mistenker at de etterhvert kommer til å ha flere slips i den andre tråden. Vi mangler slips! :snurt:

Jo takk, fiskene mine er populære her i huset også! Katter er jevnt over noen pussige dyr. :nigo:

Jeg har slips! Flere til og med! :goodbye:

Skrevet

Jo takk, fiskene mine er populære her i huset også! Katter er jevnt over noen pussige dyr. :nigo:

Jeg har slips! Flere til og med! :goodbye:

Jeg har også slips, selv om de som oftest brukes til helt andre ting enn å henge rundt halsen min. :nigo:

Men tråden mangler fortsatt slips. :tristbla:

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har også slips, selv om de som oftest brukes til helt andre ting enn å henge rundt halsen min. :nigo:

Men tråden mangler fortsatt slips. :tristbla:

Hehehe, enig, de duger bedre til helt andre ting!:lur:

Vi HAR slips, da kan det sikkert la seg gjøre å få noen slips inn i tråden også. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...