Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne fortalt masse om Ozu og hans stil, men tror det hører hjemme i egen tråd.

Hvis du liker europeisk film, prøv den tyske Die Fetten Jahre sind Vorbei (The Edukators). Genial film.

Ahem. Sårry. Back to ises and penises. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm - noterer ned jeg. Har nå hjemme en liten haug av ting som må ses (og når vi fikk besøk og skulle ha filmkveld oppdaget vi at vi ikke hadde en eneste film som er spisendes til folk flest ugh!), men har en tendens å kjøpe flere så tips er alltid bra! Takker og bukker.

Så. Is og Penis.

Hm.

Hva skal man si. Penis er godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På utkikk etter de perfekte sko Vampen? :nigo:

zoom_DISNEY_PRINCESS_SNOW_BOOTS___TD2725_1.jpg

Hahahaha, prinsesse OG råååååsa? :hjerter:

Mr Vampen hadde sikkert foretrukket det fremfor det jeg har sett meg ut!:lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, prinsesse OG råååååsa? :hjerter:

Mr Vampen hadde sikkert foretrukket det fremfor det jeg har sett meg ut!:lur:

Ja, er det ikke utrolig at et par sko kan være så perfekte? Nesten som om de skulle vært spesiallaget med tanke på oss. :rodmer:

Haha, såpass? :fnise: Jeg likte skoene du hadde sett deg ut, men disse hadde liksom noe ekstra. Måtte poste dem her siden de ikke passet helt inn med de andre dog.

Nå regner jeg med at du er supermotivert til å jobbe. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er det ikke utrolig at et par sko kan være så perfekte? Nesten som om de skulle vært spesiallaget med tanke på oss. :rodmer:

Haha, såpass? :fnise: Jeg likte skoene du hadde sett deg ut, men disse hadde liksom noe ekstra. Måtte poste dem her siden de ikke passet helt inn med de andre dog.

Nå regner jeg med at du er supermotivert til å jobbe. :jepp:

Jeg tror faktisk de ER spesiallaget med tanke på oss! :rodmer: Eller, "pelsen" kunne gjerne ha vært litt mer fluffy, slik at det føles som å gå i en sky av rosa sukkerspinn. Og det kan aldri bli for mange prinsesser! Men ja, sexy snow boot party snart?:nigo:

Mr Vampen foretrekker at jeg ser ut som en blanding av sukkerspinn, noe som kan henges på juletreet og en nusselig kanin av noe slag. Jeg ser et mønster i klærne han kjøper til meg, det går gjerne i hvitt, babyfarger og blonder. Såe.. jah! Jeg tror nok han foretrekker disse, fremfor Zombie Stomper gummistøvler. :lur:

Og nei, nå ødela du egentlig alt.. jeg VAR motivert, men nå ble jeg så forelsket i disse skoene, at jeg bare har lyst til å sitte her og se på dem. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk de ER spesiallaget med tanke på oss! :rodmer: Eller, "pelsen" kunne gjerne ha vært litt mer fluffy, slik at det føles som å gå i en sky av rosa sukkerspinn. Og det kan aldri bli for mange prinsesser! Men ja, sexy snow boot party snart?:nigo:

Mr Vampen foretrekker at jeg ser ut som en blanding av sukkerspinn, noe som kan henges på juletreet og en nusselig kanin av noe slag. Jeg ser et mønster i klærne han kjøper til meg, det går gjerne i hvitt, babyfarger og blonder. Såe.. jah! Jeg tror nok han foretrekker disse, fremfor Zombie Stomper gummistøvler. :lur:

Og nei, nå ødela du egentlig alt.. jeg VAR motivert, men nå ble jeg så forelsket i disse skoene, at jeg bare har lyst til å sitte her og se på dem. :snurt:

Godt poeng. Kanskje vi kunne limt en rosa fjærboa rundt kanten på dem, da ville de blitt enda mer perfekte. Litt glitter og muligens en sløyfe eller to ville heller ikke vært feil. Og du vet jeg er klar for snow boot party, tøffelparty og nær sagt hvilket som helst slags party med deg når som helst beibi. :rodmer:

Hahaha, jeg er sikker på at du er kjempesøt kledd som fluffy juletreengel med kaninører, men variasjon er da alltid bra? Rosa blondekjole og tiara den ene dagen og Zombie Stomper gummistøvler den neste. :jepp:

Uff da, det var ikke meningen å ødelegge motivasjonen din. Kom igjen Vampis! :duskedame: You can do it! :duskedame: Go go go! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Kanskje vi kunne limt en rosa fjærboa rundt kanten på dem, da ville de blitt enda mer perfekte. Litt glitter og muligens en sløyfe eller to ville heller ikke vært feil. Og du vet jeg er klar for snow boot party, tøffelparty og nær sagt hvilket som helst slags party med deg når som helst beibi. :rodmer:

Hahaha, jeg er sikker på at du er kjempesøt kledd som fluffy juletreengel med kaninører, men variasjon er da alltid bra? Rosa blondekjole og tiara den ene dagen og Zombie Stomper gummistøvler den neste. :jepp:

Uff da, det var ikke meningen å ødelegge motivasjonen din. Kom igjen Vampis! :duskedame: You can do it! :duskedame: Go go go! :duskedame:

Jeg tror vi må skaffe oss ei sånn diger snøskuffe, for vi kommer til å bli så sexy med disse at vi må måke friere unna!:nigo: Og glitter og sløyfer er en selvfølge! You and me bæibi, you and me! :rodmer:

Jeg må si at jeg er skeptisk til enhver form for variasjon som innebærer rosa blondekjole og tiara.. men variasjon er jo bra, så jeg kan kanskje komme frem til en annen form for variasjon. Jeg begynner jo å bli litt sånn betatt.. Jeg mener, det er jo bare tullete å holde på Mr Vampen, når jeg bruker dagene på å drømme om deg og Zombie Stomping. :lur: Såeh.. Hello there!:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa?! Trodde det var ferskenfarget som var kulest! :snurt:

Er det så nøe? Det går jo under rødt altisamma. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...