Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2081 Del Skrevet 24. februar 2012 Noe jeg synes er utrolig vakkert! Litt sånn akustisk preg på elektronika. Hmm.. politiakademia på tv.. heh, gode gamle tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 24. februar 2012 #2082 Del Skrevet 24. februar 2012 Grå hår. Alkohol. Dildomusikk. Muse. (Undisclosed desires er forøvrig tidenes strippesang) Katter og hunder. Har jeg fått med meg alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2083 Del Skrevet 24. februar 2012 Hmm.. tror det? Musikksnobberi og hvor fabelaktiv Bond er må jo være med! Er vel bare å bringe strekkmerker på banen nå da har vi vært innom hele sulamitten? :gjeiper: *** (eksakt hvor fabelaktig jeg er, markerte jeg i dag med å signere en bursdagshilsen i et bursdagskort med navnet mitt + utropstegn. Ifølge kollegaer var det veldig passende hmm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #2084 Del Skrevet 24. februar 2012 Tre ganger i uken? Men spørs jo hvor mye man da har de tre gangene i uken? Mye! Kan jeg få briefe med penisbilder i denne tråden? Det ble ikke så godt mottatt i den andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2085 Del Skrevet 24. februar 2012 Hmm.. og hvor gammel er du sånn ca? 20-noe? Jeg mener også at slikt er en periode, for min del gikk det over av seg selv, uten at jeg måtte virkelig begrense meg noe særlig med vilje (men hjalp jo å flytte til Norge siden alt ble grisedyrt her med studentbudsjett). Ugh, nå føler jeg meg virkelig gammel! Men heh. hvilken annen tråd og penispilder hææ og hvorfor og huh? Og virkelig - du spør for lov? Whoahahahaaaa.a... Muahahaaaa... Men ok. hah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 24. februar 2012 #2086 Del Skrevet 24. februar 2012 Mye! Kan jeg få briefe med penisbilder i denne tråden? Det ble ikke så godt mottatt i den andre Trenger du å spørre? Hvorfor tror du Bond driver og legger ut Dildosanger? Hint, much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2087 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jepp, dildosanger legges utelukkende ut for å tiltrekke mannlige forumbrukere til å legge ut penisbilder! Endret 24. februar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. februar 2012 #2088 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har en forholdsvis enkel smak i musikk, men er nok mer filmsnobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2089 Del Skrevet 24. februar 2012 Fortell fortell! Hvem er favoritt-regissøren og hva som er favorittfilmer? Snakker vi om skikkelig avant garde eller noe mer spiselig for dødelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #2090 Del Skrevet 24. februar 2012 Nja, jeg fikk en nesten-alkoholikerdiagnose. Når kroppen min får i seg litt alkohol, så produserer det såpass mye gode hormoner i tillegg til at det lar meg koble ut, at kroppen min automatisk vil ha mer. Sleng på at jeg ikke spyr -> farlig. Har du ikke sett penisbildetråden min!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. februar 2012 #2091 Del Skrevet 24. februar 2012 Fortell fortell! Hvem er favoritt-regissøren og hva som er favorittfilmer? Snakker vi om skikkelig avant garde eller noe mer spiselig for dødelige? Favorittregissør: Ozu Favorittfilm: Tokyo Story Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2092 Del Skrevet 24. februar 2012 Nja, jeg fikk en nesten-alkoholikerdiagnose. Når kroppen min får i seg litt alkohol, så produserer det såpass mye gode hormoner i tillegg til at det lar meg koble ut, at kroppen min automatisk vil ha mer. Sleng på at jeg ikke spyr -> farlig. Har du ikke sett penisbildetråden min!? Hah. Kjenner godt det. Er det problematisk? Hmm. Kanskje jeg burde re-evaluere både det ene og andre, men ser ikke problemet. Litt sunt å drite meg ut av og til, ellers blir jeg for perfekt. A den, mener jeg så den lenge siden. Men hva mer skal du ha av oppmerksomhet der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2093 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Favorittregissør: Ozu Favorittfilm: Tokyo Story Ah.. Japanske? Jeg er nok enklere der.. Men har en japansk film blant mine virkelige store favoritter: Dare mo Shiranai (Nobody Knows). Men den er nok ganske mye nyere og mainstream valg, antar jeg... Men n00b som meg synes den er veldig skjønn altså. Men er jo alltid like nysgjerrig om nye ting, så klarte å finne meg fram til Ozu på imdb, men har var jo ikke lite produktiv, har du noen gode tips, utenom Tokyo Story. Helst da noe som kanskje er litt enklere tilgjengelig i diverse nettbutikker. Endret 24. februar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #2094 Del Skrevet 24. februar 2012 Det var i en annen tråd jeg ikke fikk lov til å briefe med penisen min. Men jeg kan uploade et ferskt bilde nå straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2095 Del Skrevet 24. februar 2012 Ekshibisjonisme? eh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. februar 2012 #2096 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Den har jeg ikke sett. Skal holde et lite øye med den. Må innrømme at jeg er litt skeptisk til filmer som vinner ulike priser på festivaler, min erfaring (som ikke er for bred) er at de noen ganger bare er en Hollywood i utenlandsk innpakning. Men jeg skal ikke si det om Nobody Knows, selvsagt, har ikke sett den. Tokyo Story er nok den mest "kjente" av Ozus filmer, og regnes som hans mesterverk. Jeg fant filmen på det lokale universitetsbiblioteket, og ble (positivt) satt ut da jeg så den. Husker jeg tenkte: "Så det er dette som er en god film!" Det satte film i et helt nytt perspektiv for meg, og åpnet virkelig øynene mine. Men Ozus filmer - spesielt de senere filmene - kan være en utfordring å se for oss som er vokst opp med Hollywood. Det krever tålmodighet og tilstedeværelse. En nyere og mer moderne film som minner meg en del om Ozus stil er Maborosi. En fantastisk film! Andre Ozu-filmer som er enestående er Sanma no aji (An Autumn Afternoon) og Banshun (Late Spring). Men dette kan jeg prate om i evigheter, og det er kanskje ikke rett tråd for et så seriøs og saklig tema. Endret 24. februar 2012 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #2097 Del Skrevet 24. februar 2012 Penisen min krever sin oppmerksomhet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. februar 2012 #2098 Del Skrevet 24. februar 2012 Beklager, Katten, ikke meningen å overse deg her. Ble bare litt ivrig. En virkelig penis, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 24. februar 2012 #2099 Del Skrevet 24. februar 2012 Penisen min krever sin oppmerksomhet! Nå fikk jeg lyst på is.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #2100 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg er nok mest vant til europeisk film nå om dagen, og ser egentlig ganske sjeldet noe fra Hollywood med mindre jeg vil få en popcorn-opplevelse (og av og til vil jeg ha akkurat det på kino med store effekter og hele pakka!). Favorittfilmen gjennom tidene er Irreverseible av Gaspar Noe. Rett og slett en film jeg ikke kunne riste av meg for flere uker etterpå. Jeg er nok litt selektiv, og jeg elsker filmer som tar seg litt tid. Filmer som ikke prøver å være så åpenbare og fortelle alt hele tiden, liker filmer der alt skal ikke være melomdramatisk og klishefylt. Nobody Knows er litt sånn - men spørs hvordan man ser den - jeg så hele filmen gjennom de små detaljene, og man finner en del av de der. Men den er mest fantastisk grunnet skuespillerpresentasjonene til barna der! Prisfilmer - tja - jeg har også blandede opplevelser, så forstår godt det. En del filmer som er veldig oppskrytt forstår jeg aldri, kanskje fordi jeg har så høye forventinger, hvem vet.. Asiatisk kino er nok helt ukjent terreng for min del. Har sett noen festival-filmer, men ellers er jeg helt grønt der. Så er egentlig litt nysgjerrig hva som er kjennetegn til fortellerspråket der. men kanskje.. dette her er.. offtopic av offtopic? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå