Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare det er sagt - jeg tåler heller ikke SÅ mye lenger. Problemet er vel heller at jeg av og til glemmer det selv. Uaegugh. Å være nesten tredve og oppføre seg som en fjortis altså - juhu!

Å være voksen er seriøst oppskrytt. Og jeg ER faktisk 30!:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå følte jeg meg som en nybegynner, har ikke hørt om noen av de ølslagene. Selv er jeg glad i Newcastle Brown Ale, og min absolutte favoritt er Nøgne Ø's Indian Pale Ale.

Tror jeg må gå i musikmodus selv snart..

Dildo-låt? Nå ble jeg nysgjerrig? :nigo:

Vampen: Ja, vi er billige i drift. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå følte jeg meg som en nybegynner, har ikke hørt om noen av de ølslagene. Selv er jeg glad i Newcastle Brown Ale, og min absolutte favoritt er Nøgne Ø's Indian Pale Ale.

Hmm.. Jeg har en samboer som er veldig øl-fanatiker, jeg er ikke like mye, men virker som om jeg er en svamp når der gjelder å huske typer og navn og sånn. Jeg vet også mye mer enn jeg trenger angående hi-fi og audiofil-galskap...

Og Nøgne er jo nok den beste i Norge! Men det finnes jo utrolig mye spennende i utlandet også, bare så synd det koster flesk i Norge. Da er det greit å ta noen turer i utlander der slik øl er litt mer overkommelig. :)

De Westvleterene fant jeg i Brussels - spurte i ølbutikken om de hadde noe veldig spesielt og hadde vanvittig flaks at de hadde de der! Er jo veldig lite som produseres av den, og den er jo kåret til verdens beste øl mange ganger :)

Dildolåten.. Ja.. Det er uforglemmelig nederlandsk dansemusikk fra 90-tallet. Skal prøve om jeg finner den.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være voksen er seriøst oppskrytt. Og jeg ER faktisk 30!:lur:

Joa, jeg har tenkt det også, men den store 3-0-en kommer nå veldig snart så jeg begynner å få litt panikk jeg. Ikke sånn egenltig, men litt. Hmm, da det noe mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser ut som en utfordring! Hvor er crewet mitt når jeg trenger dem? :snurt:

Vent nå - trodde jeg var en del av klikken jeg? Eller har du crew og klikk i tillegg?! Faen ass, det å være superduperbruker er avanserte greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, jeg har tenkt det også, men den store 3-0-en kommer nå veldig snart så jeg begynner å få litt panikk jeg. Ikke sånn egenltig, men litt. Hmm, da det noe mening?

Jeg hadde noia for å bli 30 i to år eller noe. Men det viste seg at man på ingen måte på magisk vis blir voksen over natta. Jeg er like barnslig og teit som jeg var for 15 år siden, så nå har jeg gått fra å ha panikk, til bare å fortrenge. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bond: "hvor er dildolåta, finner ikke!"

mr Bond: "vent nå, må slås på. Men ja, men ikke sett dennå da, sett på øreklokkene eller noe.."

Han bare eeeeelsker dildolåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noia for å bli 30 i to år eller noe. Men det viste seg at man på ingen måte på magisk vis blir voksen over natta. Jeg er like barnslig og teit som jeg var for 15 år siden, så nå har jeg gått fra å ha panikk, til bare å fortrenge. :nigo:

Jeg har ikke hatt før nå.. Nå er det bare litt igjen, og det er litt sånn... På den ene siden bryr jeg meg ikke, mens det er sånn snikende ting i bakhodet som sier noe om å kjøpe bolig og barn og alle DE tingene liksom.. Hm.

Voksen blir jeg nok aldri, det har jeg helt gitt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent nå - trodde jeg var en del av klikken jeg? Eller har du crew og klikk i tillegg?! Faen ass, det å være superduperbruker er avanserte greier!

Janei, hva kan jeg si, superbruker på KåGe er ikke bare barnemat. Det er en grunn til at vi kalles SUPERbrukere.Man skal ha litt superkrefter for å holde styr på alt.

Og når man snakker om suspekt musikk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fantastisk sang. :skratte: Det verste var jo at den var litt fengende også...

Selv er jeg 34, og må innrømme jeg aldri har forstått dette med å ikke-ville-bikke-tretti. Jeg ser frem til mitt første grå hår, jeg, og er sjeleglad jeg ikke er så ung og dum som jeg var da jeg var 21. Himmel!

På tide med at jeg bidrar med noe musikk, denne falt jeg for fullstendig etter ca ti sekunders høring første gang jeg hørte den. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er jo helt legitim låt! Burde kanskje legges til min strippelåt-listen bare! Mente den runkelåten da.

Jeg har forøvrig en hel liste av idiotiske nederlandske hits fra 90-tallet. Laget playlist til samboeren når han ble 90 og hadde dessverre en slags nederlandsk hits of the 90s plate.. Hvis det er noen som kan lage dårlig musikk da er de nederlandske!

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bond: "hvor er dildolåta, finner ikke!"

mr Bond: "vent nå, må slås på. Men ja, men ikke sett dennå da, sett på øreklokkene eller noe.."

Han bare eeeeelsker dildolåta!

Jeg kan ikke skjønne hva mr Bond mener, den sangen var da vanvittig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt før nå.. Nå er det bare litt igjen, og det er litt sånn... På den ene siden bryr jeg meg ikke, mens det er sånn snikende ting i bakhodet som sier noe om å kjøpe bolig og barn og alle DE tingene liksom.. Hm.

Voksen blir jeg nok aldri, det har jeg helt gitt opp.

Hahaha, jeg hadde samme greia. Men jeg innså når jeg var 30 år og 1 dag, at barn fristet ikke mer da, enn de hadde gjort 2 dager tidligere. :nigo: Så, screw it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig er dildolåtenh fengende! De sier jo dildo. Noen ytterst få ganger! :hoppendeglad:

Min absolutt favoritt er selvfølgelig dansebåndtranseksuell! Jeg har til og med prøvd å oversette noen av ordene, så fascinert ble jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...