Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

:nigo:

og takker.. har nok vært liten oppvekker denne uken. Ikke så mye om hvor ille det egentlig ble, men det var ikke så langt i fra at det kunne ha blitt mye verre. Det med å ikke leve i morgen og det der..

Jeg har nemlig vært stor tilhenger av den "til helgen" reklamen som VG/Dagbladet? hadde :ler:

Men nå skal det leves NÅ. Med en gang.

Alt av dumskap skal gjøres med full innlevelse! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næimen, fint sagt da, Vampen. :klem: (Nå må vi slutte før vi kosemoser oss rett inn i en klikk her).

Bond: Stahet er jo bra, det kan jo gjøre at man kommer seg opp og blir friskere fortere. Men staheten fungerer best når den blandes med en liten dose fornuft og tålmodighet også. :fnise:

Ah pssssssjh, dere er kvalitetsfolk, altså har dere vært medlem av klikken min lenge!:jepp:

Jeg må ha mer vin.. *løpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk?! Er jeg medlem av en klikk? Som moderator?! :dåne:

Nå blir jeg jo til evigheter anklaget for whatnot og subjektivitet og moderering og det der. Mjau!

Men altså, er man i en klikk hva skal man gjøre da? Kosemose sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk?! Er jeg medlem av en klikk? Som moderator?! :dåne:

Nå blir jeg jo til evigheter anklaget for whatnot og subjektivitet og moderering og det der. Mjau!

Men altså, er man i en klikk hva skal man gjøre da? Kosemose sammen?

Fikk du ikke memoet?:klo: Jeg har det fra sikre kilder på KG at jeg er en superbruker, og fredet av moddene. Altså kan du trygt være med i klikken min!:jepp:

Jeg vet egentlig ikke helt hva man gjør.. det er det ingen som har forklart! Men ja, kosemosing og plussing er sansynligvis en del av det! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et helt skap med alkohol :nigo:

Så jeg kan gjerne tilby det meste - utenom portvin da, det ble det slutt av. Men har bra utvalg av whisky i hvert fall! (ikke at jeg liker det men mrBond er litt en sånn en). Og kan tilby vodka fra ca 4-5 forskjellige land? Likører? Sherry? Vin? Rum? Tequila?

Bare å si fra altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et helt skap med alkohol :nigo:

Så jeg kan gjerne tilby det meste - utenom portvin da, det ble det slutt av. Men har bra utvalg av whisky i hvert fall! (ikke at jeg liker det men mrBond er litt en sånn en). Og kan tilby vodka fra ca 4-5 forskjellige land? Likører? Sherry? Vin? Rum? Tequila?

Bare å si fra altså :jepp:

Tequila.. :snurt: Sist jeg gikk på tequila-smellen.. nei, jeg vil egentlig ikke tenke på det engang, men pent var det ikke!:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, begge! Jeg har mer portvin igjen, men blir jo rød i kinnene etter bare et lite glass. Tåler jo ingenting.

Vi har også masse whisky, både jeg og samboer er nemlig også en sånn en. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke memoet?:klo: Jeg har det fra sikre kilder på KG at jeg er en superbruker, og fredet av moddene. Altså kan du trygt være med i klikken min!:jepp:

Jeg vet egentlig ikke helt hva man gjør.. det er det ingen som har forklart! Men ja, kosemosing og plussing er sansynligvis en del av det! :popcorn:

What? Fredet? Nå skal jeg pur faen finne tråder der du har avsporet og rydde så jeg er grønn i fjeset. Men sånn egentlig passer det nok ikke med alkoholforbruk. Geeesh så ordentlig jeg har blitt da?! :dåne:

Kosemosing er jo så kjedelig, plussing også. Synes egentlig man kan heller.. vet ikke.. Hva gjør man egentlig? Virtuell skitsnakking er jo litt mindre underholdende i virkeligheten, mye mindre publikum.. Eller..

Faen - Estelle? Hører nå på nyhetene.. Estelle?! Eu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila drikker ikke jeg sjøl egentlig så ofte, med mindre målet er å virkelig drikke noen under bordet. Sist jeg drakk tequila.. var nok sist bursdag! Men da var alle andre under bordet til slutt :ler:

Portvin er jo egentlig vanvittig godt - hatet det lenge, fram til jeg kom til Porto! <3

Og det med brun brennevin kan jeg ikke forstå.. Synes alt smaker pyton og skikkelig mye. Ifølge samboeren er det forskjell og jeg kan jo lukte noe forskjell i pusten hans, men ugh altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og.. jeg er eneste modde pålogga og sipper likøren min her...

Au. Kunne ønske vi hadde en knapp som gjorde at vi kunne bli kvitt den blåfargen når man ikke er helt fungerende og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så veldig glad i konjakk og sherry selv, men er glad i whisky. Portvin er noe jeg har oppdaget det siste halve året, etter å ha vært ute og spist tre- og femretters med jobben og fått dessert servert med portvin til. Utrolig godt!

Er også glad i god øl. Spesielt ale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Fredet? Nå skal jeg pur faen finne tråder der du har avsporet og rydde så jeg er grønn i fjeset. Men sånn egentlig passer det nok ikke med alkoholforbruk. Geeesh så ordentlig jeg har blitt da?! :dåne:

Kosemosing er jo så kjedelig, plussing også. Synes egentlig man kan heller.. vet ikke.. Hva gjør man egentlig? Virtuell skitsnakking er jo litt mindre underholdende i virkeligheten, mye mindre publikum.. Eller..

Faen - Estelle? Hører nå på nyhetene.. Estelle?! Eu.

Hei hei hei, ikke få noen fikse ideer nå! :snurt: Jeg går stadig på the great wall o kursiv! Dere har allerede fjernet metervis av genialiteten min, ingen vits i å overdrive. :kjefte: Og whaaaat, jeg avsporer da ALDRI!:nigo:

Og ja, enig!Kosemosing og plussing er ikke det helt store. Vi får holde oss til shitsnakk, og eventuelt flørt.. jeg hører det også er et must. :rodmer:

Eventuelt kan du drikke litt mer, og underholde meg med å danse til denne perlen:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og.. jeg er eneste modde pålogga og sipper likøren min her...

Au. Kunne ønske vi hadde en knapp som gjorde at vi kunne bli kvitt den blåfargen når man ikke er helt fungerende og sånn..

Wait, hæ? Jeg stemmer for en seriøs alene hjemme fest på hele forumet!:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker, begge! Jeg har mer portvin igjen, men blir jo rød i kinnene etter bare et lite glass. Tåler jo ingenting.

Vi har også masse whisky, både jeg og samboer er nemlig også en sånn en. :nigo:

Jeg skal ikke si noe, jeg tåler ikke all verden selv. Like greit egentlig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede underholdet hele lokale stipendiatgjengen ved å "danse min PhD".. Jepp - samfunnsvitenskapelige PhD-er egner seg godt som tema til dansing. :natti:

* * *

Men Tabris - øl har til og med jeg blitt gla i! Liker IPAs jeg, og noen trappister, men de som er litt mindre bitre. Fikk nylig kjøpt noen flasker med Westvleteren XII til samboeren, han leter fortsett etter en spesiell anledning til å drikke de. :)

Musikk hmm. Snart må jo kveldens hitt finnes. Jeg har så lyst å finne dildo-låten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si noe, jeg tåler ikke all verden selv. Like greit egentlig.. :fnise:

Bare det er sagt - jeg tåler heller ikke SÅ mye lenger. Problemet er vel heller at jeg av og til glemmer det selv. Uaegugh. Å være nesten tredve og oppføre seg som en fjortis altså - juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...