Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Hmm, tygger gjennom tørrmat ? Tørr spaghetti ? Mills potetmos rett fra posen ? Kakao rett fra boksen ?

Altså skikkelig tørr akademisk tekst i dette tilfellet :nigo:

Men har på mine verste dager knasket kaffebønner.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rare spasmer. Jeg var redd for at han skulle bli transformert til en av de skapningene i "The Thing".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Hahahahahahaha jeg reagerte omtrent likt da jeg tapte i Zelda Skward Sword for 3 gang idag :skratte:

Hahahaa XD det kan jeg forestille meg xD høres skikkelig kjipt ut :/ jeg hadde blitt gal i hue om jeg hadde tapt 3 ganger på rad derfor jeg ikke spiller spill x) jeg har en gang vært ganske sur som han husker ikke hvorfor men kasta alt rundt i rommet rundt meg xD men bra måte å få ut sinne på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Rare spasmer. Jeg var redd for at han skulle bli transformert til en av de skapningene i "The Thing".

Er det en kul film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en kul film?

Den fra 1982? Definitivt! 2011 filmen er grei nok, men den er og blir en kopi av originalen, samme hvor mye den er en prequel. Er du helt allergisk for gamle åttitallsfilmer, og "utdaterte" effekter, vil du kanskje velge 2011 filmen uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Den fra 1982? Definitivt! 2011 filmen er grei nok, men den er og blir en kopi av originalen, samme hvor mye den er en prequel. Er du helt allergisk for gamle åttitallsfilmer, og "utdaterte" effekter, vil du kanskje velge 2011 filmen uansett?

åja (: skjønner. Jeg vet ikke helt, har ikke sett så mange åttitallsfilmer borsett fra james bond og star wars så kunne godt valgt å se den fra åttitallet ^^ men jeg syns det er bedre effekter nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :vin: til deg, Vampen.

Såh... sette seg med tante Tabby nå, og fortelle hvordan uka har vært. :troest:

Way ahead of you darling! :klemmer: Uka har vært bedriten! Ikke bare er praksis en egen dimmensjon av helvete, jeg har vært gjennom en vinteraktivitetsdag, beveget meg ut i boblebukse, og den eneste personen jeg har noe ønske om å tilbringe tid med, er langt unna. Såh, vin er en fin ting!:nigo: Og du da?

Og siden jeg har lykkes med å gjøre mer enn en person litt sinna denne uka, og jeg egentlig synes det er gøy, så blir dette dagens sang:

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praksis? Har du praksisdager nå da vampen? Og vinter - er ikke vinter ferdig liksom? Jeg føler vår i luften jeg! :sol:

Jeg har også hatt en helvetesuke, samboer som havnet på sykehus og jobb som dermed samlet opp i mellomtiden. Bwahh! Var så helt ufattelig fint å ha fredagspils nå etter jobb! Altså at alt av den helvete som er nå ferdig, samboer hjemme og alt forholdsvis ok.. Guhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, tøff uke dere har hatt. En :klem: og en :vin: til fra meg.

Jeg har hatt en grei uke, jobbet overtid de to siste ukene, men ikke så mye at jeg har slitt meg ut. Ser likevel frem til en rolig helg (og mulighet for å sove uten vekkerklokke!), og sitter nå her med portvin og kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede hatt :vin: :vin: :vin::nigo: men takk-takk! :goodbye:

Overtidsjobbing er helt ok det, så lenge man får betalt for det *surmule*. Til tross for stress måtte jeg faktisk skulke litt i går formiddag, var bare så sliten etter alt av sykehusventing og dritten der. Ugh. Utrolig hvordan ikke så aller verste tingene likevel er så utrolig drenerende psykologisk. Virker som om jeg er ganske flink å skape "hva-om-hvis-om" opp i hodet mitt :vetikke:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjemme nå han - har fått noen brist i ryggen han etter en litt heftig skitur på fjellet. Men var visstnok heldig og det er ikke noe som er farlig i lengre løp, så er nå hjemme og nekter å høre etter "hjemmesykepleieren"! :kjefte:

Typisk menn altså! Har man litt forkjølelse dauer man på sofaen, har man flere brist i ryggen vil man gjerne gå på ski litt til og skal gjøre absolutt alt!

Jepp, generaliserer av et tilfelle jeg og! Ha! :gjeiper:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke jeg heller, problemet er jo om man er like sta selv, men har ikke hatt mulighet å følge opp stahet hjemme. Og da kommer man hjem til en som ikke hører det som han blir fortalt på telefonen - om det å ligge i ro og ikke gjøre dit og dat! :snurt:

Men stahet er jo bare bra det, synes jeg egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoooo, ikke bare er det liv i tråden, det er to av mine favorittdamer også! :rodmer:

Og Bond, :klemmer: , både for stress, og for gleden av å omgås 1 stk stabeis. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praksis? Har du praksisdager nå da vampen? Og vinter - er ikke vinter ferdig liksom? Jeg føler vår i luften jeg! :sol:

Yes, 6 uker praksis. Jeg kan styre meg, for å si det sånn:lur: Og jeg er enig, vinteren er død! Jeg holdt på å renne bort i tre lag med bukse, inkludert boblebukse. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næimen, fint sagt da, Vampen. :klem: (Nå må vi slutte før vi kosemoser oss rett inn i en klikk her).

Bond: Stahet er jo bra, det kan jo gjøre at man kommer seg opp og blir friskere fortere. Men staheten fungerer best når den blandes med en liten dose fornuft og tålmodighet også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...