Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1981 Del Skrevet 22. februar 2012 Hun tror hun har fått oss ut av hodet. Skal vi vedde om hvor lenge det varer? jeg har fått dere ut av hodet heldigvis, for dere var veldig irriterende å ha i hodet o.o det skal mye til for at jeg får dere i hodet igjen fordi det er styrka siden sist, hodet altså (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. februar 2012 #1982 Del Skrevet 22. februar 2012 Du vil alltid være vår fangirl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1983 Del Skrevet 22. februar 2012 Du vil alltid være vår fangirl. ikke om jeg bruker drastiske metoder. haha, jeg liker det ordet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. februar 2012 #1984 Del Skrevet 22. februar 2012 jeg har fått dere ut av hodet heldigvis, for dere var veldig irriterende å ha i hodet o.o det skal mye til for at jeg får dere i hodet igjen fordi det er styrka siden sist, hodet altså (: Det er alltid positivt med et styrket hode! Men allikevel, vi er ganske uimotståelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1985 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er alltid positivt med et styrket hode! Men allikevel, vi er ganske uimotståelige. hva er dere uimotståelige med da? (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. februar 2012 #1986 Del Skrevet 22. februar 2012 ikke om jeg bruker drastiske metoder. haha, jeg liker det ordet ^^ Må du ikke snakke for mye forskersk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. februar 2012 #1987 Del Skrevet 22. februar 2012 Man kan bare ikke stå imot Kvinneguiden og dens medlemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1988 Del Skrevet 22. februar 2012 Må du ikke snakke for mye forskersk. jeg har begynt å lære mye forskningsspråk, kvinneguiden ser på folk uten forskningspråk som søppel o.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1989 Del Skrevet 22. februar 2012 Hun tror hun har fått oss ut av hodet. Skal vi vedde om hvor lenge det varer? Han en først fått sånne folk på hjernen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1990 Del Skrevet 22. februar 2012 hva er dere uimotståelige med da? (: Spøker du ? Vårt vidd og vår uimotståelige sjarme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1991 Del Skrevet 22. februar 2012 jeg har begynt å lære mye forskningsspråk, kvinneguiden ser på folk uten forskningspråk som søppel o.o Neida, Kåge ser på de fleste som søppel, også de som snakker flytende forskersk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1992 Del Skrevet 22. februar 2012 Spøker du ? Vårt vidd og vår uimotståelige sjarme. dere har forsatt ikke sagt hva dere er uimotsåelige med ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1993 Del Skrevet 22. februar 2012 Neida, Kåge ser på de fleste som søppel, også de som snakker flytende forskersk. åh :/ kg er dritt sted ass!! fins ikke værre sted :c men alikevel blir man avhengig åhhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. februar 2012 #1994 Del Skrevet 22. februar 2012 Altså, KG har virkelig lav terskel for å kalle noe for forskersk. Virkelig. *sier hu som akkurat nå tygger gjennom tørrmat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1995 Del Skrevet 22. februar 2012 Altså, KG har virkelig lav terskel for å kalle noe for forskersk. Virkelig. *sier hu som akkurat nå tygger gjennom tørrmat* Hmm, tygger gjennom tørrmat ? Tørr spaghetti ? Mills potetmos rett fra posen ? Kakao rett fra boksen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2012 #1996 Del Skrevet 22. februar 2012 Hmm, tygger gjennom tørrmat ? Tørr spaghetti ? Mills potetmos rett fra posen ? Kakao rett fra boksen ? Er man virkelig hardcore, gumler man pulverkaffe rett fra glasset.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1997 Del Skrevet 22. februar 2012 Er man virkelig hardcore, gumler man pulverkaffe rett fra glasset.. o.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1998 Del Skrevet 22. februar 2012 Er man virkelig hardcore, gumler man pulverkaffe rett fra glasset.. Eller teposer med hyssing og det hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2012 #1999 Del Skrevet 22. februar 2012 Eller teposer med hyssing og det hele... Good point! Har man godt med magesyre, sparer man også miljøet for dårlig kildesortering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #2000 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Endret 22. februar 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå