Cathrine88 Skrevet 19. februar 2012 #1961 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg ble så gira etter at du nevnte tøflene dine at jeg finner det totalt umulig å fortsatt spille hard to get. Og etter at du viste meg de vinduene? Come here baby! Fantastiske råd, som allerede har hatt virkning. Jeg er ganske sikker på at både katten og hundene har fått sixpack i løpet av kvelden - godt skjult under 10 cm lang pels, men dog. De er så ambisiøse nå at det formelig lyser av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1962 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg ble så gira etter at du nevnte tøflene dine at jeg finner det totalt umulig å fortsatt spille hard to get. Og etter at du viste meg de vinduene? Come here baby! Fantastiske råd, som allerede har hatt virkning. Jeg er ganske sikker på at både katten og hundene har fått sixpack i løpet av kvelden - godt skjult under 10 cm lang pels, men dog. De er så ambisiøse nå at det formelig lyser av dem. Ah, nå ble jeg lettet! Jeg begynner å innse at jeg ikke er mye til verken mann eller jeger. Selve jakten, med besvimende prinsesser og blafrende øyevipper, blir liksom litt tam i lengden! Jeg foretrekker det som kommer etterpå, med vinduer, tøfler og uspesifisert moro! Så, you and me beibi! Jeg tror jeg må teste mitt eget råd på kattene her. De har vært opptatt med å leke slappe skinnfeller i dag, og slikt blir det lite ambisjoner av! Men det er fantastisk å høre at dine er suoermotiverte muskelberg! Jeg er sikker på at de umiddelbart har blitt attraktive for alt og alle, at de er klare for å ta over verden og vinne noen VM gull i et eller annet i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. februar 2012 #1963 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg ble så gira etter at du nevnte tøflene dine at jeg finner det totalt umulig å fortsatt spille hard to get. Og etter at du viste meg de vinduene? Come here baby! Fantastiske råd, som allerede har hatt virkning. Jeg er ganske sikker på at både katten og hundene har fått sixpack i løpet av kvelden - godt skjult under 10 cm lang pels, men dog. De er så ambisiøse nå at det formelig lyser av dem. 1. Får katter og hunder sixpack? 2. Hvordan måler man fettprosenten på en katt? Jeg er rimelig sikker på at metoden "nedsekning i vann" ikke er så veldig godt egnet? Beste måten å la hunder og katter få sixpack på, er jo å faktisk gi de en sixpack på deling. Ihvertfall hunder kan læres opp til å like det. Av en eller annen grunn tenker jeg meg katter mer som rødvinsdrikkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 20. februar 2012 #1964 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg har svevet på en rosa sky hele dagen på grunn av Vampens løfter om uspesifisert moro - og rett og slett glemt verden rundt meg. Resultatet er en katt som ligger på rygg og sover og hunder som ikke foretar seg noe mer anstrengende enn å drikke vann. Dette blir det aldri VM-gull av! Lutetium - 1. Selvsagt får hunder og katter sixpack. Hvordan skulle de ellers kunne bli fitnessmodeller? Tenk deg om mann! 2. Jeg er sannelig ikke sikker. Det nytter ikke å spørre katten min heller, for hans svar på alt er å legge seg på rygg og forlange å bli klødd på magen. Og en sixpack? Jeg mistenker deg for å ha en fitnessmodell-wannabe av en hund selv og prøve å lure meg til å gi mine hunder ølmage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1965 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) som signaturen min sier: o.o????? Endret 22. februar 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. februar 2012 #1966 Del Skrevet 22. februar 2012 som signaturen min sier: o.o????? Jøss Aaly, er du tilbake? Jeg som trodde du ikke var glad i oss lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1967 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jøss Aaly, er du tilbake? Jeg som trodde du ikke var glad i oss lenger! mhm, jeg ble kasta ut selvom jeg ikke gjorde noe feil :CC sånn passe.. har heldigvis slutta å ha dere på hjernen :L ikke slemt ment n_n Endret 22. februar 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1968 Del Skrevet 22. februar 2012 mhm, jeg ble kasta ut selvom jeg ikke gjorde noe feil :CC sånn passe.. har heldigvis slutta å ha dere på hjernen :L ikke slemt ment n_n Jøss, ble du kasta ut ? Du må virkelig ha vært slem , jeg er jo her enda . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1969 Del Skrevet 22. februar 2012 Jøss, ble du kasta ut ? Du må virkelig ha vært slem , jeg er jo her enda . ja, jeg ble kasta ut men jeg har ikke gjort noen ting feil -.- skikkelig irriterende. haha så de har ikke brukt "kaste ut" knappen på deg ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1970 Del Skrevet 22. februar 2012 ja, jeg ble kasta ut men jeg har ikke gjort noen ting feil -.- skikkelig irriterende. haha så de har ikke brukt "kaste ut" knappen på deg ennå? Nope, utrolig, ikke sant . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1971 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Nope, utrolig, ikke sant . hm da må du bruke noen drastiske metoder, prøv å få hele kg mot deg, det burde funke av erfaring. ikke at jeg prøver å få hele kg mot meg men av en eller annen grunn skjer det alltid, og nå driver de å hakker på meg uansett hva jeg sier o.o men foresten tror ikke du vil bli kasta ut så ikke prøv, jeg lover deg det vil bli din død Endret 22. februar 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1972 Del Skrevet 22. februar 2012 hm da må du bruke noen drastiske metoder, prøv å få hele kg mot deg, det burde funke av erfaring. ikke at jeg prøver å få hele kg mot meg men av en eller annen grunn skjer det alltid, og nå driver de å hakker på meg uansett hva jeg sier o.o Nææææ, tror jeg holder meg til " elskelig eldre herre " (yeah, sure ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1973 Del Skrevet 22. februar 2012 Nææææ, tror jeg holder meg til " elskelig eldre herre " (yeah, sure ) det er nok best for deg for ellers kommer de til å forfølge deg med brennende falker resten av livet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1974 Del Skrevet 22. februar 2012 det er nok best for deg for ellers kommer de til å forfølge deg med brennende falker resten av livet ditt.. Og noe så skummelt som falker med brennende vinger i fritt stup ..... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1975 Del Skrevet 22. februar 2012 Og noe så skummelt som falker med brennende vinger i fritt stup ..... Hehe. mente fakler xD men falker høres kult ut det også på en skummel måte O__o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. februar 2012 #1976 Del Skrevet 22. februar 2012 mente fakler xD men falker høres kult ut det også på en skummel måte O__o Skjønte det, slett ikke vondt ment, bare måtte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1977 Del Skrevet 22. februar 2012 Skjønte det, slett ikke vondt ment, bare måtte.... åja da så x)syns det var litt rart du ikke skjønte noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. februar 2012 #1978 Del Skrevet 22. februar 2012 Fangirl is back? Blimey. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. februar 2012 #1979 Del Skrevet 22. februar 2012 Fangirl is back? Blimey. Hun tror hun har fått oss ut av hodet. Skal vi vedde om hvor lenge det varer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. februar 2012 #1980 Del Skrevet 22. februar 2012 Fangirl is back? Blimey. er det positivt eller negativt? og jeg er forresten ikke fangirlen deres lenger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå