Gjest hogwash Skrevet 19. februar 2012 #1941 Del Skrevet 19. februar 2012 Hmmmm, du prøver ikke å lure meg til å sove nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 19. februar 2012 #1942 Del Skrevet 19. februar 2012 Ah, crap.. måtte du minne meg på den filmsnutten? Nå får jeg ihvertfall ikke sove! Deesuten må jeg innse at TS i den tråden kanskje hadde rett, fleksende hunk a la Jared Padesexi er selvfølgelig det jeg mener når jeg sier jeg vil ha en ambisiøs mann. Nå føler jeg meg shallow.. Men ja, jeg tror helt klart han kan lære oss et og annet. Etter et hurtigkurs i ambisjoner, så foreslår jeg at vi gyver løs på et intensivkurs i biologi. Jeg føler meg veldig amorøs ambisiøs bare ved tanken. Jeg finner frem vinen, ta med deg pisken og kom! Det er visstnok helt greit å være shallow så lenge man er sexy i tillegg - og på akkurat det punktet kan det ikke være noen tvil om at vi stiller i øverste skikte så snart tøflene kommer på. Er på vei. Så fremst jeg ikke møter noen ambisiøse menn på veien er jeg der om en halvtime. Tar litt lenger tid dersom jeg må fange en fleksende sjarmør og dra han med meg etter lårmusklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1943 Del Skrevet 19. februar 2012 Daaa-aamn, det funka! Er det du som er Lukkøye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 19. februar 2012 #1944 Del Skrevet 19. februar 2012 Daaa-aamn, det funka! Er det du som er Lukkøye? Oppe allerede? Marsj i seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1945 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er visstnok helt greit å være shallow så lenge man er sexy i tillegg - og på akkurat det punktet kan det ikke være noen tvil om at vi stiller i øverste skikte så snart tøflene kommer på. Er på vei. Så fremst jeg ikke møter noen ambisiøse menn på veien er jeg der om en halvtime. Tar litt lenger tid dersom jeg må fange en fleksende sjarmør og dra han med meg etter lårmusklene. True! Tøfler er instant hotness! Det er nesten litt overkill. Jeg mener, det er grenser for hvor sexy man bør være. Det er kanskje tryggest at vi låser døra og holder oss inne? Jeg venta og jeg venta i natt, men ingen Rapunzel.. Så nå forventer jeg selvfølgelig et detaljert referat om hvordan det har gått med den fleksende adonisen du har fanget. Fikk du beundre rumpesprekken mellom skulderbladene? eller var han opptatt med å blende deg med sine ekstreme ambisjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1946 Del Skrevet 19. februar 2012 Oppe allerede? Marsj i seng! Dette er sovepress! Når skal jeg få lov til å være våken da? Dessuten, det er ikke noe spennende å tilbringe dagen i senga, når den er tom.. Bortsett fra en og annen katt, som insisterer på å legge seg slik at jeg aldri får strekt ut beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 19. februar 2012 #1947 Del Skrevet 19. februar 2012 Dette er sovepress! Når skal jeg få lov til å være våken da? Dessuten, det er ikke noe spennende å tilbringe dagen i senga, når den er tom.. Bortsett fra en og annen katt, som insisterer på å legge seg slik at jeg aldri får strekt ut beina. Først nekter du å adlyde så disser du katter? Heaven has no rage like love to hatred turned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1948 Del Skrevet 19. februar 2012 Først nekter du å adlyde så disser du katter? Heaven has no rage like love to hatred turned Gah, du er så streng altså! Forsiktig nå.. Og jeg disser ikke katter.. Problemet er vel heller at jeg liker dem litt for godt. Det var tross alt 5 kg katt som vant kampen om senga i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. februar 2012 #1949 Del Skrevet 19. februar 2012 Veier jeg bare fem kilo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1950 Del Skrevet 19. februar 2012 Har du lagt på deg? Seks kilo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 19. februar 2012 #1951 Del Skrevet 19. februar 2012 Gah, du er så streng altså! Forsiktig nå.. Bare fordi jeg prøver å få deg i seng må du ikke innbille deg noe altså! Og jeg disser ikke katter.. Problemet er vel heller at jeg liker dem litt for godt. Det var tross alt 5 kg katt som vant kampen om senga i natt. Hadde du likt dem alt for godt hadde de hatt egen himmelseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. februar 2012 #1952 Del Skrevet 19. februar 2012 Spiste litt mye mus i går. Prøv syv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1953 Del Skrevet 19. februar 2012 Bare fordi jeg prøver å få deg i seng må du ikke innbille deg noe altså! Hadde du likt dem alt for godt hadde de hatt egen himmelseng Ikke innbille meg noe? Hallo, har du ikke fått med deg at jeg har supersexy tøfler? Sukk, jeg har prøvd å gi dem egen seng, det funker ikke. Det er fortsatt mer spennende å sove der jeg er. Jeg tror de har en konkurranse på gang, hvem kan få meg til å sove i en minst mulig komfortabel stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1954 Del Skrevet 19. februar 2012 Spiste litt mye mus i går. Prøv syv. Det høres grisete ut! Jeg håper du gjorde deg ferdig med musene før du hoppet opp i senga mi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 19. februar 2012 #1955 Del Skrevet 19. februar 2012 Ikke innbille meg noe? Hallo, har du ikke fått med deg at jeg har supersexy tøfler? ... Jeg har lest om de tøflene dine, du synes tydeligvis fisk fortjener å bli tråkket på Siden du er i det vanskelige hjørnet går jeg og legger meg! Noen må jo få gjort noe her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1956 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har lest om de tøflene dine, du synes tydeligvis fisk fortjener å bli tråkket på Siden du er i det vanskelige hjørnet går jeg og legger meg! Noen må jo få gjort noe her i verden Iiiiiiik, nå må du passe deg! Nå begynner du å bli så vrang og vrien at jeg nesten blir litt sjarmert her jeg sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 19. februar 2012 #1957 Del Skrevet 19. februar 2012 True! Tøfler er instant hotness! Det er nesten litt overkill. Jeg mener, det er grenser for hvor sexy man bør være. Det er kanskje tryggest at vi låser døra og holder oss inne? Jeg venta og jeg venta i natt, men ingen Rapunzel.. Så nå forventer jeg selvfølgelig et detaljert referat om hvordan det har gått med den fleksende adonisen du har fanget. Fikk du beundre rumpesprekken mellom skulderbladene? eller var han opptatt med å blende deg med sine ekstreme ambisjoner? Det er nok det. Sikkert lurest å trekke for gardinene også, så vi ikke tiltrekker oss publikum. Eller kanskje vi vil tiltrekke oss publikum? Når jeg tenker over det virker det nesten litt egoistisk å holde synet av oss i sexy tøfler for oss selv. Jeg må, lettere flau, innrømme at jeg sovnet på sofaen med hundene og katten min. De er kanskje ikke så ambisiøse, men de er veldig søte. Jeg tror de veier rundt 26 kg til sammen forresten. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1958 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er nok det. Sikkert lurest å trekke for gardinene også, så vi ikke tiltrekker oss publikum. Eller kanskje vi vil tiltrekke oss publikum? Når jeg tenker over det virker det nesten litt egoistisk å holde synet av oss i sexy tøfler for oss selv. Jeg må, lettere flau, innrømme at jeg sovnet på sofaen med hundene og katten min. De er kanskje ikke så ambisiøse, men de er veldig søte. Jeg tror de veier rundt 26 kg til sammen forresten. :gjeiper: Publikum er aldri feil! Egentlig burde vi få oss noen vinduer, og gi fullt tøffelshow! Jeg er ganske sikker på at det hadde blitt en hit! Om de veier 26 kilo til sammen, så synes jeg det høres ut som om de har vært ganske ambisiøse. Spørsmålet er om det er snakk om ambsjoner av høy eller lav grad. Jeg lærte i går at det er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 19. februar 2012 #1959 Del Skrevet 19. februar 2012 Now we're talking! Og akkurat idet jeg trodde du umulig kunne bli mer perfekt. Ingen av dem har fylt 20, så det er fortsatt tid til å gå fra lave til høye ambisjoner. Jeg tror jeg skal bruke ettermiddagen på å lære katten min å flekse - jeg trenger noe virkelig meningsfyllt å bruke tiden på. Hundene vil heller ligge på fanget enn å bli fitnessmodeller foreløpig, men jeg skal fortsette å vise ambisjonsvideoen for å inspirere dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. februar 2012 #1960 Del Skrevet 19. februar 2012 Now we're talking! Og akkurat idet jeg trodde du umulig kunne bli mer perfekt. Ingen av dem har fylt 20, så det er fortsatt tid til å gå fra lave til høye ambisjoner. Jeg tror jeg skal bruke ettermiddagen på å lære katten min å flekse - jeg trenger noe virkelig meningsfyllt å bruke tiden på. Hundene vil heller ligge på fanget enn å bli fitnessmodeller foreløpig, men jeg skal fortsette å vise ambisjonsvideoen for å inspirere dem. Ja, jeg tar selvfølgelig frem alle triks når jeg er på jakt. Hvordan ligger vi an? Gir du deg hen snart? For altså, pisk, tøfler og løfter om vindusshow og publikum.. Vi kan droppe prinsesse-akten, jeg er overbevist! Jeg synes det høres ut som en glimrende plan! Den ene katten her har allerede skjønt det. Jeg kan ikke se at det er noen annen grunn til at den ligger og ruller seg på gulvet, strekker seg ut og viser seg frem i all sin prakt. Han forsøker selvfølgelig å signalisere at han er ambisiøs! Hunden trenger bare et lite spark i baken. Sett ambisjonsvideoen på repeat, skru musikken på full guff, og gå inn i rollen som høylydt instruktør, a la de man møter på spinning. Den burde være både inspirert og proppfull av ambisjoner før du vet ordet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå