Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg har et annet spørsmål, og det plager meg virkelig. Det jeg lurer på er:

Hvorfor endel damer, når de passerer 50, tror at de MÅ klippe håret halvkort og farge det lillarødt, evt med striper, kjøpe store briller med brunsvarte, tykke innfatninger med "diamanter" på, dynke ansiktet med altfor generøse mengder med rouge kle på seg store ponchoaktige gensere i glorete farger med kjempestore knapper av svart, glinsende plastikk eller tre.

De opptrer alltid i par, gjerne arm i arm og med stemmer som overdøver alt innen 30 meters radius.

Jeg mener å ha lest et sted at det er en lov mot dette?? Det da være det? Pliiis, anyone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et annet spørsmål, og det plager meg virkelig. Det jeg lurer på er:

Hvorfor endel damer, når de passerer 50, tror at de MÅ klippe håret halvkort og farge det lillarødt, evt med striper, kjøpe store briller med brunsvarte, tykke innfatninger med "diamanter" på, dynke ansiktet med altfor generøse mengder med rouge kle på seg store ponchoaktige gensere i glorete farger med kjempestore knapper av svart, glinsende plastikk eller tre.

De opptrer alltid i par, gjerne arm i arm og med stemmer som overdøver alt innen 30 meters radius.

Jeg mener å ha lest et sted at det er en lov mot dette?? Det da være det? Pliiis, anyone!

En av livets store mysterier! Det er noe med at folk ikke prøver å se ut sitt beste, men men men.

Samtidig må jeg si at det er like ille hvis ikkeverre å beholde hårlengden når håret begynner å bli mer slitt, og kle seg som 22-åring når man er 50....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med det tar jeg meg en pause fra KG! :opplyser: Jeg har surret altfor mye i det siste, nå er det full skjerpings og fokus på studier. Distraksjoner, inkludert KG, må ignoreres. Så, med denne annonseringen, så er det meningen at dere skal sparke meg ut igjen, om dere ser meg lurke rundt her. Deal?

Så, nå skal jeg faktisk -logge ut- noe jeg ikke har gjort på en liten evighet. Så, ha det fint fjasere! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Har akkurat lært at det å drikke vin på arbeidstiden er betraktelig bedre enn det å ikke drikke vin på arbeidstiden :lur:

Så nå er det bare å se om det jævla paperet blir noe enklere å skrive ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper alkohol på influensa? Jeg vurderer å prøve..

Av alle ting som ikke hjelper så er cognac best .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunt brennevin gjør meg mannevond og klein, så jeg tror jeg holder meg til øl i kveld.. :lur:

Brunt brennevin gjør meg bare vond. Så øl her med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuudh! Hater fylleangst! Men i hvilken verden var jeg når jeg tenkte at det var morsomt å spille truth or dare? Har heldigvis ikke noe tegnet på kroppen (det skjedde nemlig sist), men mener å huske dumskap av høyeste grad. Burde nok være glad jeg ikke kledde meg naken eller noe.. Men presterte utrolige ferdigheter i å fjerne bh med klærne på.. :klaske::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, vampen alkohol hjelper, men jeg tenker heller noen vodkashots...

Det som derimot ikke hjelper er å ikke spise frokost eller lunsj og å begynne med vin før middagen er ferdig... Auuu.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...