Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fy for noen meninger du har Vampis!

Du, av alle, burde vite at det ikke er lov å drepe noen som bråker på biblioteket. Det er bare en veldig formildende omstendighet. :gjeiper:

Edit: Muntre opp V med en

Nå blir jeg forvirra.. Maria sier det er lov! Det er ufint med motstridende beskjeder i etterkant.. :sjenert::snurt:

Vampen? Kan jeg få lov å importere fjaset ditt?

Jeg bytter gjerne bort livet mitt mot litt fjas fra Vampen, men det må være gammelt fjas da. Trenger å fylle opp min egen tråd. :gjeiper:

Fordi dette er på grensa til ego-orgasme, så sier jeg selvfølgelig ja! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh, altså, etter Lutens kontrabeskjed her, så tror jeg at jeg går for "I have the right to remain silent. Anything I say or do can and will be held against me in a court of law.". :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dette er på grensa til ego-orgasme, så sier jeg selvfølgelig ja! :rodmer:

Flott! :klappe:

Da er det bare det praktiske som står igjen, flytte fjaset ditt til min tråd. Skal være snill og regne med du ikke har noe bruk for alt det gamle fjaset fra side 90 og bakover?

Bond: Du kan vel flytte ting fra en tråd til en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott! :klappe:

Da er det bare det praktiske som står igjen, flytte fjaset ditt til min tråd. Skal være snill og regne med du ikke har noe bruk for alt det gamle fjaset fra side 90 og bakover?

Bond: Du kan vel flytte ting fra en tråd til en annen?

Nei nei nei, her har jeg misforstått noe! Det druknet sikkert i malingen fra egoet mitt! Off Topic er tumleplassen til superbrukerne! Den skal ikke flyttes inn i den puslete egne tråden. :kjefte:

No deal! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, her har jeg misforstått noe! Det druknet sikkert i malingen fra egoet mitt! Off Topic er tumleplassen til superbrukerne! Den skal ikke flyttes inn i den puslete egne tråden. :kjefte:

No deal! :snurt:

Fokk!

Da får jeg smiske med noen andre. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et spørsmål!:opplyser:

Jeg bryr meg sjelden om hvordan folk ser ut. Jeg har i 99,9% av tilfellene ikke tenkt å bli nærmere kjent med dem uansett, så det er likegyldig. Men i dag begynte jeg å tenke litt. Om du veier rundt 150 kg, og i tillegg er relativt lav, hva får deg til å tro at tights gjør deg noen tjenester? :sjenert: Jeg mener, hallo? Og i tillegg har man da kort topp og jakke, så den bare tights-ræva stikker ut. Jeg skjønner ikke helt hvordan man tror at tights, som ikke er det mest flatterende plagget i utgangspunktet, er bestevennen til en ganske stor kropp? Hva er greia? Jeg blåser i om folk er tjukke, men jeg skjønner ikke hvorfor folk på død og liv velger å kle seg på en måte som gjør at de ser verre ut? Noen som har en forklaring?

Det samme spørsmålet gjelder forresten også denne store nerdebriller-trenden. Noen kler det, de fleste ender bare opp med å se styggere ut enn de egentlig er. WHY?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meheheh.. du og?

Det er så utrolig teit at de bare ikke skriver seg selv. :sjenert:

I know! Nå har jeg venta et par uker på at det skal skrive seg selv, men fortsatt skjer det ikke noe! Kan vi klage? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en forklaring?

Jeg tror rett og slett at også overvektige mennesker liker å tro at de bare følger moten, slik som alle andre som heller ikke kler det de har tullet sin kropp minimalistisk inn i...men tights er veldig godt å gå i da.

Jeg gjør det jeg også av og til, i det skjulte, når lyset er av i min bolig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...