Gå til innhold

Off topic

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Vil det si at jeg må stå til ansvar for kattens handlinger, siden jeg er politiker ?

Juppjupp.

Har nettopp stjelt en sjokolade. Politiet er på vei til deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil det si at jeg må stå til ansvar for kattens handlinger, siden jeg er politiker ?

Fare for det ja!:jepp: Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier, you be fucked!:nigo:

Skrevet

Juppjupp.

Har nettopp stjelt en sjokolade. Politiet er på vei til deg.

Omg, hvordan skal jeg forklare dette for dem , jeg kjenner at politikervervet kan bli tungt fremover.

Skrevet

Fare for det ja!:jepp: Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier, you be fucked!:nigo:

Det tror jeg og, jeg er ikke så sikker på at den katten er tam .

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er i det minste husrein. Av og til.

Forretningsidé: vi starter et callsenter for mennesker med telefonskrekk, og ringer for dem!

Skrevet

Jeg er i det minste husrein. Av og til.

Forretningsidé: vi starter et callsenter for mennesker med telefonskrekk, og ringer for dem!

Med bare telefonnummer å kontakte oss på ?

Skrevet

Folk med teknologiskrekk må selvfølgelig også tilgodeses, men de får bare tilgang til en mailadresse.

Skrevet

Dette blir jo terapi i seg selv ! Men risikerer vi ikke å gjøre oss selv overflødige ?

(som om vi noensinne kunne bli det )

Skrevet

Det er jo bare å lage ett fryktelig komplisert tastesystem på telefonen (tast * for ditt, tast 2 for datt, og tast en tast som ikke fins for tredje ting), for å holde de med telefonskrekk i sjakk. For de med teknologiskrekk kan man opplyse om at de må oppgradere firmwaren på nettverkskabelen sin, for å gjøre datamaskinen kompatibel med mail. Det holder lenge..

Gjest Raindrops
Skrevet

Lurer på hva som er best på dette tidspunktet. Holde meg våken til torsdagskvelden eller får 2-3 timer søvn nå. Forutsatt at jeg klarer å sove, det er jo heller ingen selvfølge tydeligvis.

Skrevet

Bare for å sjekke, det ER lov å drepe folk som bråker på biblioteket?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bare for å sjekke, det ER lov å drepe folk som bråker på biblioteket?

Ja :opplyser:

Skrevet

Ja :opplyser:

Fint, jeg vil jo ikke risikere å gjøre noe galt. Stryk det, å sitte på biblioteket, høre på musikk, og synge og nynne, SURT og høyt, på Sommerfævvel i vinterland-helvete, det er dødsstraff! Gaaah!

Skrevet (endret)

Fy for noen meninger du har Vampis!

Du, av alle, burde vite at det ikke er lov å drepe noen som bråker på biblioteket. Det er bare en veldig formildende omstendighet. :gjeiper:

Edit: Muntre opp V med en

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Vampen? Kan jeg få lov å importere fjaset ditt?

Skrevet

Gah, hva skjedde med å ha et liv? Leser gjerne litt fjas jeg, blir en lang natt. :Gjesp:

Skrevet

Jeg bytter gjerne bort livet mitt mot litt fjas fra Vampen, men det må være gammelt fjas da. Trenger å fylle opp min egen tråd. :gjeiper:

Skrevet (endret)

bæææ alt for lite fjas for å underholde stakkars skribenter på natta :Gjesp:

Ikke at jeg har vært så flink å bidra sjøl... Sååååååhhhh... Sove.

<--- :kjefte:

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...