Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

Vil det si at jeg må stå til ansvar for kattens handlinger, siden jeg er politiker ?

Juppjupp.

Har nettopp stjelt en sjokolade. Politiet er på vei til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil det si at jeg må stå til ansvar for kattens handlinger, siden jeg er politiker ?

Fare for det ja!:jepp: Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier, you be fucked!:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juppjupp.

Har nettopp stjelt en sjokolade. Politiet er på vei til deg.

Omg, hvordan skal jeg forklare dette for dem , jeg kjenner at politikervervet kan bli tungt fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fare for det ja!:jepp: Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier, you be fucked!:nigo:

Det tror jeg og, jeg er ikke så sikker på at den katten er tam .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg er i det minste husrein. Av og til.

Forretningsidé: vi starter et callsenter for mennesker med telefonskrekk, og ringer for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i det minste husrein. Av og til.

Forretningsidé: vi starter et callsenter for mennesker med telefonskrekk, og ringer for dem!

Med bare telefonnummer å kontakte oss på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk med teknologiskrekk må selvfølgelig også tilgodeses, men de får bare tilgang til en mailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo terapi i seg selv ! Men risikerer vi ikke å gjøre oss selv overflødige ?

(som om vi noensinne kunne bli det )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å lage ett fryktelig komplisert tastesystem på telefonen (tast * for ditt, tast 2 for datt, og tast en tast som ikke fins for tredje ting), for å holde de med telefonskrekk i sjakk. For de med teknologiskrekk kan man opplyse om at de må oppgradere firmwaren på nettverkskabelen sin, for å gjøre datamaskinen kompatibel med mail. Det holder lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Lurer på hva som er best på dette tidspunktet. Holde meg våken til torsdagskvelden eller får 2-3 timer søvn nå. Forutsatt at jeg klarer å sove, det er jo heller ingen selvfølge tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :opplyser:

Fint, jeg vil jo ikke risikere å gjøre noe galt. Stryk det, å sitte på biblioteket, høre på musikk, og synge og nynne, SURT og høyt, på Sommerfævvel i vinterland-helvete, det er dødsstraff! Gaaah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for noen meninger du har Vampis!

Du, av alle, burde vite at det ikke er lov å drepe noen som bråker på biblioteket. Det er bare en veldig formildende omstendighet. :gjeiper:

Edit: Muntre opp V med en

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bytter gjerne bort livet mitt mot litt fjas fra Vampen, men det må være gammelt fjas da. Trenger å fylle opp min egen tråd. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bæææ alt for lite fjas for å underholde stakkars skribenter på natta :Gjesp:

Ikke at jeg har vært så flink å bidra sjøl... Sååååååhhhh... Sove.

<--- :kjefte:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...