Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

What can I say? I be fucked.. Og ikke på den gode måten. :trist:

Og nå oppholder du meg også! Skulle egentlig jobbe, eier du ikke omtanke for andre? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå oppholder du meg også! Skulle egentlig jobbe, eier du ikke omtanke for andre? :kjefte:

Nei, det er da virkelig ikke noe poeng i å lide verken i stillhet eller ensomhet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristelsene jeg har hengende over hodet er relativt sterke, to linjer er ikke nok! Så, fortell meg mer om det Luten!:jepp: Du kan gjerne begynne med hva i all verden det er for noe.

Var det ikke kjedelig nok? :kjefte:

Ok. Du har sikkert sett disse store klumpete satellitt-telefonen de står og drasser på i nyhetssendingene? Iridium er de satelittene som får disse klumpene til å virke.

Man kan faktisk se dem når de passerer over deg (det er haugevis av dem uti der), mye takket være at de har tre metallpaneler på størrelse med en vanlig dør, som reflekterer sola. De roterer jo, så man ser bare refleksjonen som ett glimt av en 2-3 sekunders varighet.

Men kult er det ihvertfall.

En annen kjekk ting er en ISS passering (ISS = Den internasjonale romstasjonen).

Alt dette her, får man oversikt over fra nettstedet jeg nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skulle bare sjekke mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke kjedelig nok? :kjefte:

Ok. Du har sikkert sett disse store klumpete satellitt-telefonen de står og drasser på i nyhetssendingene? Iridium er de satelittene som får disse klumpene til å virke.

Man kan faktisk se dem når de passerer over deg (det er haugevis av dem uti der), mye takket være at de har tre metallpaneler på størrelse med en vanlig dør, som reflekterer sola. De roterer jo, så man ser bare refleksjonen som ett glimt av en 2-3 sekunders varighet.

Men kult er det ihvertfall.

En annen kjekk ting er en ISS passering (ISS = Den internasjonale romstasjonen).

Alt dette her, får man oversikt over fra nettstedet jeg nevnte.

..Nei, men du begynner å nærme deg.. :skravle:

Vamps, jeg liker innstillingen din i utgnagspunktet, men begynner å bli alvorlig bekymret for natta mi :angry:

Sebbi: Du har vært her lenge nok nå til å vite at det krever baller hvis man er så tett å begynne å sjekke mail søndags kveld :rope:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som infoen min fungerte? :Hehe:

Jeg skal ikke lyve Luten, jeg fikk telefon fra en venninne, og det er den egentlige årsaken til mitt fravær.. :sjenert: Nå venter jeg bare på at arbeidskravet skal skrive seg selv.

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer søvn+forelesning om kilder = dårlig kombinasjon..

Det finnes ikke nok kaffe i verden.

Skal du høre på eller holde forelesning ?

Hmm hmmmm hmmm ?

Kilde ? Kilde sier jeg ? Kilde takk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du høre på eller holde forelesning ?

Hmm hmmmm hmmm ?

Kilde ? Kilde sier jeg ? Kilde takk ?

Jeg har heldigvis rollen som bevisstløs tilhører.

Kilder er kjedelig. Spesielt kilder av typen historiske kilder, så du kan fjerne få dem. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis rollen som bevisstløs tilhører.

Kilder er kjedelig. Spesielt kilder av typen historiske kilder, så du kan fjerne få dem. :jepp:

Jeg elsker historie, men forelesning om historiske kilder høres kjedelig ut, Hvis det ikke er varme kilder, eller gamle vannkilder til ølbrygging .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker historie, men forelesning om historiske kilder høres kjedelig ut, Hvis det ikke er varme kilder, eller gamle vannkilder til ølbrygging .

Nettopp! Ta et interessant tema, gjør det til pensum, og arranger en forelesning eller to, og du kan banne på at temaet plutselig blir ufyselig kjedelig. Det er rett og slett magi. Nå er det vikinger vi skal ha om, interessant nok, bortsett fra at vi skal bruke ekstremt mye tid på å bade i tørt kildeshit først. Det blir ikke bedre av at jeg er midt i en kunnskapsprøve i Bibelkunnskap (!!), og strengt tatt ikke har tid til å være her.

Så, blås i kildene, kan vi gå rett på ølbrygging? Da blir kanskje denne dagen hakket mer levelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Ta et interessant tema, gjør det til pensum, og arranger en forelesning eller to, og du kan banne på at temaet plutselig blir ufyselig kjedelig. Det er rett og slett magi. Nå er det vikinger vi skal ha om, interessant nok, bortsett fra at vi skal bruke ekstremt mye tid på å bade i tørt kildeshit først. Det blir ikke bedre av at jeg er midt i en kunnskapsprøve i Bibelkunnskap (!!), og strengt tatt ikke har tid til å være her.

Så, blås i kildene, kan vi gå rett på ølbrygging? Da blir kanskje denne dagen hakket mer levelig.

Ja, la oss det. Jeg har en kompis som driver mikrobryggeri. Vi låner utstyret og brygger oss frem til en perfekt mjød. Da har vi lært noe om vikinger og vil antagelig sove godt . Sånn at du slepper en natt til med to timers søvn.

Bibelkunnskap.... La oss se, simultant med ølbrygginga kan vi se om vi får en bøtte vann til å bli vin, litt ingredienser må påregnes.

Det er igrunn mye historie i alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg topper deg.

Manneinfluensa og håndtering av dumme menneskers økonomiske løsninger. Jeg er ikke i en sinnstilstand som tilsier at omverden burde ha lov til å være i kontakt med meg.

Tar intet ansvar for videre handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, la oss det. Jeg har en kompis som driver mikrobryggeri. Vi låner utstyret og brygger oss frem til en perfekt mjød. Da har vi lært noe om vikinger og vil antagelig sove godt . Sånn at du slepper en natt til med to timers søvn.

Bibelkunnskap.... La oss se, simultant med ølbrygginga kan vi se om vi får en bøtte vann til å bli vin, litt ingredienser må påregnes.

Det er igrunn mye historie i alkohol.

God plan!:jepp:

Jeg tror det må mengder av alkohol til for å gjøre Bibelgreiene interessant og forståelig. Om vi klarer å gjøre vann til vin, så burde vi vel få en egen religion også? Det funka jo for Jesus! Isåfall har jeg noen forslag til bud! :nigo:

Endret av Vampen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg topper deg.

Manneinfluensa og håndtering av dumme menneskers økonomiske løsninger. Jeg er ikke i en sinnstilstand som tilsier at omverden burde ha lov til å være i kontakt med meg.

Tar intet ansvar for videre handlinger.

Er du sikker på at det ikke er kattepest? For om det er det, så anbefaler jeg at du lar kapitalismen seile sin egen sjø, og går inn i en lengre karantene. Vi vil ikke ta noen sjanser med pest.

Uansett, du trenger da ikke ta ansvar for egne handlinger! Det er strengt tatt det vi har politikere til. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Med tanke på at vikene mine bare blir dypere og dypere, så tror jeg det er skabb.

Mener du at politikerene oppfordrer meg til å behandle kundene mine som idiotene de er? Awesome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke er kattepest? For om det er det, så anbefaler jeg at du lar kapitalismen seile sin egen sjø, og går inn i en lengre karantene. Vi vil ikke ta noen sjanser med pest.

Uansett, du trenger da ikke ta ansvar for egne handlinger! Det er strengt tatt det vi har politikere til. :lur:

Vil det si at jeg må stå til ansvar for kattens handlinger, siden jeg er politiker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...