Gjest Vampen Skrevet 28. januar 2012 #1821 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Fantaserer ikke nevneverdig om mannerumper nei. Jeg er nok veldig straight og kjedelig. Hvordan vet man at menn blir stadig mer homoerotiske? Men at menn blir mer homeopatiske er en nok en sannhet! Spør du meg om hva KG-folket danner empirien sin på? Stikker en finger i været og synser litt i alle himmelretninger? Endret 28. januar 2012 av Vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firez Skrevet 28. januar 2012 #1822 Del Skrevet 28. januar 2012 firez: moren min har advart meg mot å bli med skumle menn på kjøkkenet, spesielt om de lokker med pølser! tsss! du er ikke så flink til å høre på moren din med andre ord! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 28. januar 2012 #1823 Del Skrevet 28. januar 2012 noen som vet hvor det har blitt av buste? Jeg tror han fordyper seg i frimerkesamlingen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 28. januar 2012 #1824 Del Skrevet 28. januar 2012 tsss! du er ikke så flink til å høre på moren din med andre ord! ;p Jeg hører -alltid- på mammaen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firez Skrevet 28. januar 2012 #1825 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Jeg hører -alltid- på mammaen min! hmm...skumle menn ja...hmm Vil du bli med denne unge anstendige herren på kjøkkenet og se på grillpølse samlingen min? that made absolutely no sense nesten men klokken er snart 03! jeg er tilgitt Endret 28. januar 2012 av firez Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 28. januar 2012 #1826 Del Skrevet 28. januar 2012 hmm...skumle menn ja...hmm Vil du bli med denne unge anstendige mannen på kjøkkenet og se på grillpølse samlingen min? Det høres ut som starten på en historie som raskt kan ta en tvilsom vending! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firez Skrevet 28. januar 2012 #1827 Del Skrevet 28. januar 2012 Det høres ut som starten på en historie som raskt kan ta en tvilsom vending! Om det hadde vært en skummel mann ja! Med jeg er jo korgutt materiale tross alt ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 28. januar 2012 #1828 Del Skrevet 28. januar 2012 Om det hadde vært en skummel mann ja! Med jeg er jo korgutt materiale tross alt ;p Og nå som jeg var godt i gang med å se for meg både tvilsom musikk og tysk aksent.. Så viser det set seg at du er medlem av Sølvguttene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. januar 2012 #1829 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg trenger motivasjon! Jeg har lovet meg selv at jeg skal være flink student i dag, og jeg SKAL styre unna diverse ting som stjeler alt jeg har av tid, oppmerksomhet, konsentrasjon og tankevirksomhet. Dessverre ser det ut til at selvkontrollen min er på størrelse med en ert.. Gi meg styrke og motivasjon noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 29. januar 2012 #1830 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg trenger motivasjon! Jeg har lovet meg selv at jeg skal være flink student i dag, og jeg SKAL styre unna diverse ting som stjeler alt jeg har av tid, oppmerksomhet, konsentrasjon og tankevirksomhet. Dessverre ser det ut til at selvkontrollen min er på størrelse med en ert.. Gi meg styrke og motivasjon noen! Siden det aller beste ville være å hjelpe deg til ikke å sløse bort enda mer tid ved å svare deg så du ma svare meg så burde jeg være omteeenksom pike å la det være. Men siden jeg finner en sykt sadistisk glede i å se andre forpurre sine egne planer helt på egen hånd så bare greier jeg ikke la være!! ..hjalp det Vmpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. januar 2012 #1831 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg trenger motivasjon! Jeg har lovet meg selv at jeg skal være flink student i dag, og jeg SKAL styre unna diverse ting som stjeler alt jeg har av tid, oppmerksomhet, konsentrasjon og tankevirksomhet. Dessverre ser det ut til at selvkontrollen min er på størrelse med en ert.. Gi meg styrke og motivasjon noen! Som for eksempel fjasing i Off topic tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. januar 2012 #1832 Del Skrevet 29. januar 2012 Siden det aller beste ville være å hjelpe deg til ikke å sløse bort enda mer tid ved å svare deg så du ma svare meg så burde jeg være omteeenksom pike å la det være. Men siden jeg finner en sykt sadistisk glede i å se andre forpurre sine egne planer helt på egen hånd så bare greier jeg ikke la være!! ..hjalp det Vmpen? Ja, det gjorde faktisk det! Du får meg ikke akkurat til å lese pensum, MEN du gir meg styrke til å fokusere på noe annet enn de fristelsene jeg forsøker å holde meg unna. Det er en start! Om du nå i tillegg kan være litt kjedelig, så er jeg snart i gang med lesingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. januar 2012 #1833 Del Skrevet 29. januar 2012 Som for eksempel fjasing i Off topic tråden? Flisespikkeri! Jeg blir bare her lenge nok til at dere kan gi meg en sårt trengt dose styrke, motivasjon og motstandskraft! Så, hit me! Fortell meg at fristelser er Satans verk, og bør unngås for enhver pris inntil man er ferdig med fornuftige gjøremål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 29. januar 2012 #1834 Del Skrevet 29. januar 2012 Ja, det gjorde faktisk det! Du får meg ikke akkurat til å lese pensum, MEN du gir meg styrke til å fokusere på noe annet enn de fristelsene jeg forsøker å holde meg unna. Det er en start! Om du nå i tillegg kan være litt kjedelig, så er jeg snart i gang med lesingen.. Næææsj, ække så god på det, da hadde jeg heller spurt Luttis. Vi snakker kvalitetskjedsomhet, ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. januar 2012 #1835 Del Skrevet 29. januar 2012 Flisespikkeri! Jeg blir bare her lenge nok til at dere kan gi meg en sårt trengt dose styrke, motivasjon og motstandskraft! Så, hit me! Fortell meg at fristelser er Satans verk, og bør unngås for enhver pris inntil man er ferdig med fornuftige gjøremål. (Prating blir du bare distrahert av) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 29. januar 2012 #1836 Del Skrevet 29. januar 2012 Eldre mannfolk bør faen meg begynne å vaske seg på henda når de har vært på dass. Skjer så altfor ofte at en gammel gubbe bare vandrer rett ut uten å vaske seg... Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. januar 2012 #1837 Del Skrevet 29. januar 2012 For å gjøre tråden kjedelig nok for Vampis, kan jeg fortelle at jeg så ett såkalt "Iridium Flare" idag tidlig. Godt synlig, og akkurat på det tipspunktet som var "spådd"! Takk heavens-above.com ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. januar 2012 #1838 Del Skrevet 29. januar 2012 For å gjøre tråden kjedelig nok for Vampis, kan jeg fortelle at jeg så ett såkalt "Iridium Flare" idag tidlig. Godt synlig, og akkurat på det tipspunktet som var "spådd"! Takk heavens-above.com ! Fristelsene jeg har hengende over hodet er relativt sterke, to linjer er ikke nok! Så, fortell meg mer om det Luten! Du kan gjerne begynne med hva i all verden det er for noe. Og Leon, ikke ødelegg forestillingen min om at alle gamle menn er søte og klembare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 29. januar 2012 #1839 Del Skrevet 29. januar 2012 For å gjøre tråden kjedelig nok for Vampis, kan jeg fortelle at jeg så ett såkalt "Iridium Flare" idag tidlig. Godt synlig, og akkurat på det tipspunktet som var "spådd"! Takk heavens-above.com ! Ju-hhuu!! Nå ble det så kjedelig at hun rømte inn i pensumbøkene for å få stimulans. Vi ser ikke bokormen de neste 24 timene, minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 29. januar 2012 #1840 Del Skrevet 29. januar 2012 Fristelsene jeg har hengende over hodet er relativt sterke, to linjer er ikke nok! Så, fortell meg mer om det Luten! Du kan gjerne begynne med hva i all verden det er for noe. Og Leon, ikke ødelegg forestillingen min om at alle gamle menn er søte og klembare! F**n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå