Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bustenskjold

Hmm.. Vel, bustys avatar viset jo rn mann med noe ganske nærmt ferskenfafget. Så buksene hadde bare blitt en liten bonus :nigo:

Rød.. Fargen er rød... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra..

De buksene lyser SV`er og følgelig stikk imot alt jeg anser som sunn fornuft :popcorn:

Som Bond allerede har påpekt, buksene matcher avataren din. Det ser ut til at du er en liten SV'er selv Busty! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror aldri jeg har hatt noe ønske om et ferskenfarget plagg. :klo: Eller en bukse fra Ellos - så der tar du grundig feil Busten.

Hyggelig å høre at noen fikk noe ut av kvelden i går forresten. Jeg sovnet på sofaen med laptopen på fanget og våknet i senga etter 15 timer. Vanligvis våkner jeg bare noen ser på meg, så samboeren er utrolig stolt av at han klarte å bære meg gjennom huset uten at jeg våknet. Han gjorde et stort poeng ut av at han kunne ha gjort hva som helst med meg. Forferdelig - tenk om han hadde kledd på meg rosa klær eller noe! :snurt:

Dette er definitivt siste gang jeg går en uke nesten uten søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Grundig utvaska i så fall. I hvert fall på mitt skjerm :gjeiper:

Jeg sa jo at du måtte slutte med kokvask & skyllemiddel når du vasket skjermen din....

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har hatt noe ønske om et ferskenfarget plagg. :klo: Eller en bukse fra Ellos - så der tar du grundig feil Busten.

Hyggelig å høre at noen fikk noe ut av kvelden i går forresten. Jeg sovnet på sofaen med laptopen på fanget og våknet i senga etter 15 timer. Vanligvis våkner jeg bare noen ser på meg, så samboeren er utrolig stolt av at han klarte å bære meg gjennom huset uten at jeg våknet. Han gjorde et stort poeng ut av at han kunne ha gjort hva som helst med meg. Forferdelig - tenk om han hadde kledd på meg rosa klær eller noe! :snurt:

Eller ferskenfarget! :hakeslepp:

Men 15 timer er ganske imponerende, sjeldent jeg kan få til slikt. Men har virkelig prøvd å unngå å mangle så mye søvn også..

Men hvorfor så lite søvn, om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo at du måtte slutte med kokvask & skyllemiddel når du vasket skjermen din....

:popcorn:

SÅRRIIIIIII!

Gnidde den virkelig, trødde jeg kunne få den å skinne skikkelig! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Nevnte deg kun som en mulighet.

Men da er det Katten. :popcorn:

Han gjorde et stort poeng ut av at han kunne ha gjort hva som helst med meg. Forferdelig - tenk om han hadde kledd på meg rosa klær eller noe! :snurt:

Har du ikke sett bildene av deg selv som Fersken-Smurfen på fotobøtta altså? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det VM i konebæring i går tro? :klo:

Og rosa...:haar: Tvangsrosifisering i bevisstløs tilstand er skilsmissegrunnlag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bustenskjold

SÅRRIIIIIII!

Gnidde den virkelig, trødde jeg kunne få den å skinne skikkelig! :grine:

Holder glatt med 30 grader, mildt vaskemiddel og laveste sentrifugehastighet :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ferskenfarget! :hakeslepp:

Men 15 timer er ganske imponerende, sjeldent jeg kan få til slikt. Men har virkelig prøvd å unngå å mangle så mye søvn også..

Men hvorfor så lite søvn, om jeg kan spørre?

Ja, fersken ville selvsagt også vært ille!

Jeg er et ekstremt b-menneske og er vant til å både legge meg og stå opp seint. Når jeg da faktisk må stå opp tidlig en uke er det fortsatt umulig å sovne tidlig, så da blir det lite eller ingen søvn.

Nevnte deg kun som en mulighet.

Men da er det Katten. :popcorn:

Katten er helt sikkert utrolig mye søtere enn meg i ferskenfarger, så det er kanskje like greit.

Har du ikke sett bildene av deg selv som Fersken-Smurfen på fotobøtta altså? :popcorn:

Faen! Det burde du ikke nevnt, jeg som var så lykkelig i min uvitenhet. :tristbla:

Var det VM i konebæring i går tro? :klo:

Og rosa...:haar: Tvangsrosifisering i bevisstløs tilstand er skilsmissegrunnlag!

Det kan absolutt høres sånn ut. :hakeslepp:

Dersom djevelen finnes, er jeg sikker på at han er kledd i Crocs og rosa klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Katten er helt sikkert utrolig mye søtere enn meg i ferskenfarger, så det er kanskje like greit.

Ordene "Katten" og "søt" i samme setning?

Trenger jeg i det hele tatt påpeke hvor feil det høres ut? :popcorn:

Faen! Det burde du ikke nevnt, jeg som var så lykkelig i min uvitenhet. :tristbla:

Gleden er fullstendig på min side :popcorn:

Dersom djevelen finnes, er jeg sikker på at han er kledd i Crocs og rosa klær.

Dersom? Han finnes. Han har bare kledd seg ut og kaller seg Audun Lysbakken :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten er da kjempesøt i ferskenfarger.

Meh, jeg er ikke smart nok til å sette inn bilder. :(

Crocs, rosa klær, klovnebryn, beige tights, orange foundation og samme musikksmak som Busten. :haar:

Endret av Cathrine88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, begynner å bli interresant igjen. Beige tights og crocs på busty?

Forresten, forkortelse busty er så.. Uskikkelig :sjarmor:

Tenker litt sånn Dolly Parton jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...