Gjest Bond Skrevet 21. januar 2012 #1641 Del Skrevet 21. januar 2012 Nå skal jeg demonstrativt skrive noe UTEN en youtube video! Så, vampen, hvordan gikk det med klesvalg og sveis? Og hvilke planer har andre til helgen? Vil ha gossip og gode fyllehistorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1642 Del Skrevet 21. januar 2012 Nå skal jeg demonstrativt skrive noe UTEN en youtube video! Så, vampen, hvordan gikk det med klesvalg og sveis? Og hvilke planer har andre til helgen? Vil ha gossip og gode fyllehistorier Til tross for at jeg selvfølgelig ble svært fristet av tanken på å gå butt naked i -12, så tok jeg ihvertfall på meg klær. Ellers ble det til en ren jentefyllekveld. Vi kom på et eller annet tidspunkt på at ingen av oss var på sjekkeren uansett, så store mengder vin, godt selskap og interessante samtaler fristet mer enn å bevege seg ut i snøføyka. Og vi klarte å drikke oss skikkelig stupings i samme slengen, så det var sikkert like greit at vi holdt oss hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1643 Del Skrevet 21. januar 2012 På mitt verste dedikerte en kamerat følgende video til meg: Når skal vi ta oss en fest sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. januar 2012 #1644 Del Skrevet 21. januar 2012 Til tross for at jeg selvfølgelig ble svært fristet av tanken på å gå butt naked i -12, så tok jeg ihvertfall på meg klær. Ellers ble det til en ren jentefyllekveld. Vi kom på et eller annet tidspunkt på at ingen av oss var på sjekkeren uansett, så store mengder vin, godt selskap og interessante samtaler fristet mer enn å bevege seg ut i snøføyka. Og vi klarte å drikke oss skikkelig stupings i samme slengen, så det var sikkert like greit at vi holdt oss hjemme. Håper formen er da noen lunde levendes! Høøhh, når man gjør sånn er det også like greit å holde seg unna internett Evt burde FB og KG og slike andre steder få alkolås. *sier Bond, og åpner flasken rødvin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1645 Del Skrevet 21. januar 2012 Håper formen er da noen lunde levendes! Høøhh, når man gjør sånn er det også like greit å holde seg unna internett Evt burde FB og KG og slike andre steder få alkolås. *sier Bond, og åpner flasken rødvin* Det er den i grunn IKKE! Trang i hjelmen, litt nervekrøll og generelt klein. Jeg er også så heldig å være velsignet med en samboer som liker å påpeke nøyaktig hvor ubrukelig drita jeg var når han hentet meg hjem. Det er noen år siden jeg var skikkelig drita sist kan du si, så han benytter anledningen når han har den. Det at man vet at man burde la være å gjøre noe, er selvfølgelig ikke grunn god nok til ikke å gjøre det. Snarere tvertimot, de tingene man ikke burde gjøre er ofte de som frister mest. Så kjør på Bond, mulig jeg joiner deg med et glass for å få kontroll på nervene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. januar 2012 #1646 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Aaa, husker noen lignende følelser jeg og ikke så lenge siden. Jeg blir i tillegg ufattelig lettrørt dagen derpå. Blir smågråten bare jeg ser noen små valper eller et eller annet tull på tv. Og forstår samboeren din, det hadde jeg også gjort med mr.Bond. :gjeiper: Foreløpig er det meg som jevnlig står for underholdningen. Hmmm. Burdeburde. Livet er for kort å angre ting man ha gjort. Endret 21. januar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1647 Del Skrevet 21. januar 2012 Aaa, husker noen lignende følelser jeg og ikke så lenge siden. Jeg blir i tillegg ufattelig lettrørt dagen derpå. Blir smågråten bare jeg ser noen små valper eller et eller annet tull på tv. Og forstår samboeren, det hadde jeg også gjort med mr.Bond. Foreløpig er det meg som jevnlig står for underholdningen. Hmmm. Burdeburde. Livet er for kort å angre ting man ha gjort. Hehe, vel, jeg har det fra sikre kilder at jeg blir emo dagen derpå. Personlig tror jeg det er kode for superfantastisk sjarmtroll av ypperste klasse! Jeg foretrekker egentlig å være i den andre enden av underholdningen. Jeg mistenker nemlig at det faktum at han møtte bære meg fra bilen og inn i senga, muligens blir et topic i ukene fremover. Og jeg begynner ikke å gå lei allerede! Eventuelt må jeg blir underholdningen oftere, så ofte at det mister all sin underholdningsverdi! Og skål for den, og til helvete med burdeburde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. januar 2012 #1648 Del Skrevet 21. januar 2012 Til tross for at jeg selvfølgelig ble svært fristet av tanken på å gå butt naked i -12, så tok jeg ihvertfall på meg klær. Ellers ble det til en ren jentefyllekveld. Vi kom på et eller annet tidspunkt på at ingen av oss var på sjekkeren uansett, så store mengder vin, godt selskap og interessante samtaler fristet mer enn å bevege seg ut i snøføyka. Og vi klarte å drikke oss skikkelig stupings i samme slengen, så det var sikkert like greit at vi holdt oss hjemme. Sofadritings, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1649 Del Skrevet 21. januar 2012 Sofadritings, altså. Så til de grader også! Vi gjorde en forbanna god jobb med å drikke hverandre under bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1650 Del Skrevet 21. januar 2012 Forresten, hvem VI er det som ønsker oss buksene på toppen her? Jeg er ganske sikker på at jeg IKKE ønsker meg fargerike bukser fra Ellos. Busty? Luten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. januar 2012 #1651 Del Skrevet 21. januar 2012 Høh? Jeg ønsker buksene av, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. januar 2012 #1652 Del Skrevet 21. januar 2012 Ugh, hvis det er noe jeg ikke ønsker er det ferskenfargede bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1653 Del Skrevet 21. januar 2012 Høh? Jeg ønsker buksene av, jeg! Der kan jeg ikke hjelpe deg, jeg liker meg best i kjole og skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1654 Del Skrevet 21. januar 2012 Ugh, hvis det er noe jeg ikke ønsker er det ferskenfargede bukser. Ferskenfarget noe som helst egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 21. januar 2012 #1655 Del Skrevet 21. januar 2012 Forresten, hvem VI er det som ønsker oss buksene på toppen her? Jeg er ganske sikker på at jeg IKKE ønsker meg fargerike bukser fra Ellos. Busty? Luten? Nah.. Må være KF... (KatteFaen) Eller kanskje Cathrine.. Her er forøvrig en sang om bukser : :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. januar 2012 #1656 Del Skrevet 21. januar 2012 Nah.. Må være KF... (KatteFaen) Eller kanskje Cathrine.. Her er forøvrig en sang om bukser : :popcorn: Mnah, jeg synes de buksene lyser Busty lang vei! Du har ikke vurdert å demonstrere på samme måte som Bond? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. januar 2012 #1657 Del Skrevet 21. januar 2012 Hmm.. Vel, bustys avatar viset jo rn mann med noe ganske nærmt ferskenfafget. Så buksene hadde bare blitt en liten bonus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. januar 2012 #1658 Del Skrevet 21. januar 2012 Der kan jeg ikke hjelpe deg, jeg liker meg best i kjole og skjørt. Men da er jo buksene allerede av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 21. januar 2012 #1659 Del Skrevet 21. januar 2012 Mnah, jeg synes de buksene lyser Busty lang vei! Du har ikke vurdert å demonstrere på samme måte som Bond? Langt ifra.. De buksene lyser SV`er og følgelig stikk imot alt jeg anser som sunn fornuft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. januar 2012 #1660 Del Skrevet 21. januar 2012 Ferskenfarget noe som helst egentlig. Fersken kan godt være ferskenfarget! (Yummi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå