Gjest SummerJudith Skrevet 19. januar 2012 #1601 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har sendt deg en pm, men det er en ting jeg vil at du skal tenke på. Bla bakover i denne tråden. Hvor mange timer og sider har vi brukt på å skrive med deg her? Det er ganske mange. Betyr det at du som person ikke er bra nok til å fange oppmerksomheten vår? Jeg synes du har klart det ganske bra. Ellers signerer jeg bare Nimorna, om du sliter med noe, så må du få hjelp. Ikke fordi vi ikke vil hjelpe, men fordi vi ikke har kompetanse eller mulighet til å gjøre noe. takk (: <3
Gjest SummerJudith Skrevet 19. januar 2012 #1602 Skrevet 19. januar 2012 My candy van brings all the kids to my yard, and I'm like instantly hard. Damn right, I'm really fucking hard. I'd like to rape them but I might get charged! wtf? o.o
Gjest Bustenskjold Skrevet 19. januar 2012 #1603 Skrevet 19. januar 2012 I et forsøk på å få denne tråden tilbake on track...sparker jeg Busty som trådens DJ med umiddelbar virkning. Can not Du ga meg livstidskontrakt i et øyeblikk av rødvinsrus og ekstremt dårlig dømmekraft Såååå.... Her kommer en goooooood gammel julesang i ny språkdrakt : :popcorn:
Lutetium 71 Skrevet 20. januar 2012 #1604 Skrevet 20. januar 2012 Muntre opp tråden litt (gode gamle Monthy Python): http://www.youtube.com/watch?v=J_pC2ToILCs
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #1605 Skrevet 20. januar 2012 Can not Du ga meg livstidskontrakt i et øyeblikk av rødvinsrus og ekstremt dårlig dømmekraft Såååå.... Her kommer en goooooood gammel julesang i ny språkdrakt : :popcorn: Så full er jeg relativt sikker på at jeg aldri har vært! Det finnes ikke nok alkohol i verden Busty! Så, for å fortsette å sparke deg: http://www.youtube.com/watch?v=xi1ArEPKlu0
Gjest Bond Skrevet 20. januar 2012 #1606 Skrevet 20. januar 2012 Ok, skal vi snakke om moro og musikk.. Gamle greier, men får meg til å le like høyt hver gang! Ken Leee!!!!
Gjest Raindrops Skrevet 20. januar 2012 #1607 Skrevet 20. januar 2012 Jeg vil også poste sanger! (egentlig bare fordi jeg nettopp fant denne=
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #1608 Skrevet 20. januar 2012 Jeg trenger hjelp! Ut på byen, skinnyjeans og topp eller kjole? Pumps eller støvler? Rettet hår eller bølgete hår? Så mange avgjørelser!
Nimorna Skrevet 20. januar 2012 #1609 Skrevet 20. januar 2012 Hockeysveis er et must. Og BALL-genser!
Cathrine88 Skrevet 20. januar 2012 #1610 Skrevet 20. januar 2012 Jeg ville valgt skinnyjeans og topp, pumps og bølgete hår. Men kommer jo an på hva du skal gjøre. Jeg elsker å danse som en gal uten å måtte bekymre meg for at kjolen glir opp.
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #1611 Skrevet 20. januar 2012 Hockeysveis er et must. Og BALL-genser! Døh, skjerpings! Jeg drar ikke kunder da vøtt!
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #1612 Skrevet 20. januar 2012 Jeg ville valgt skinnyjeans og topp, pumps og bølgete hår. Men kommer jo an på hva du skal gjøre. Jeg elsker å danse som en gal uten å måtte bekymre meg for at kjolen glir opp. Hva jeg skal? Var ikke vi enig om at jeg skal sjekke deg opp? Jeg danser forresten sjelden. Det byr på for mange muligheter for uønsket kroppskontakt med raringer.
Nimorna Skrevet 20. januar 2012 #1613 Skrevet 20. januar 2012 Døh, skjerpings! Jeg drar ikke kunder da vøtt! Steike, jeg er dum. Du har rett, det mangler jo selvfølgelig noe vesentlig: Skulderputer!
Cathrine88 Skrevet 20. januar 2012 #1614 Skrevet 20. januar 2012 Hva jeg skal? Var ikke vi enig om at jeg skal sjekke deg opp? Jeg danser forresten sjelden. Det byr på for mange muligheter for uønsket kroppskontakt med raringer. Det tror jeg du klarer enten du velger skinnyjeans eller kjole. Det byr også på mange muligheter for å slå eller sparke ned innpåslitne raringer under påskudd av å prøve ut avanserte moves.
Gjest Bond Skrevet 20. januar 2012 #1615 Skrevet 20. januar 2012 Oooh, muøighetene er mange. Men jeg stemmer for en god dose alkohol først! Da går det fort å bestemme og legge på makeup!
Lutetium 71 Skrevet 20. januar 2012 #1616 Skrevet 20. januar 2012 Det tror jeg du klarer enten du velger skinnyjeans eller kjole. Det byr også på mange muligheter for å slå eller sparke ned innpåslitne raringer under påskudd av å prøve ut avanserte moves. Da velger du traktorsko med ståltå.
Cathrine88 Skrevet 20. januar 2012 #1617 Skrevet 20. januar 2012 Da velger du traktorsko med ståltå. Og store, tunge armbånd og ringer med masse skarpe kanter.
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #1618 Skrevet 20. januar 2012 Steike, jeg er dum. Du har rett, det mangler jo selvfølgelig noe vesentlig: Skulderputer! Huttemeituuuu, jeg tror det er like greit at du går for Katten, jeg tror han rocker skulderputer og hockey bedre enn meg!
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #1619 Skrevet 20. januar 2012 Det tror jeg du klarer enten du velger skinnyjeans eller kjole. Det byr også på mange muligheter for å slå eller sparke ned innpåslitne raringer under påskudd av å prøve ut avanserte moves. Prrrrrr, nå kosesnakker du bare med meg! Jeg pleier å få muligheten til å prøve ut moves allikevel. Det er alltid en luring eller to som tror overraskelsespenetrering is the way to go!
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #1620 Skrevet 20. januar 2012 Oooh, muøighetene er mange. Men jeg stemmer for en god dose alkohol først! Da går det fort å bestemme og legge på makeup! Åh nei du, du lurer ikke meg! Jeg har lært på den harde måten at rekkefølgen er dipliner først, og så vin! Det er så oppskrytt å være blind ei uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå