Gjest SummerJudith Skrevet 19. januar 2012 #1581 Del Skrevet 19. januar 2012 den er blodig ekte <3333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2012 #1582 Del Skrevet 19. januar 2012 Selvskading er ikke noe som tas lett på her i KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 19. januar 2012 #1583 Del Skrevet 19. januar 2012 Tråden endret seg fort fra å være reinhekla pølsevev til å bli (unnskyld uttrykket) blodig alvor. Hvis du trenger noen å snakke med, Aaleyah, så er nok ikke KGs snikksnakkforum stedet å gå. Vi har ikke de rette forutsetningene til å kunne hjelpe, og vi risikerer å si noe som kan gjøre situasjonen verre enn den er. Om signaturen din stammer fra selvskading, så kan du få noen å skrive med på sidetmedord.no, eller du kan ringe hjelpetelefonen 116 123. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 19. januar 2012 #1584 Del Skrevet 19. januar 2012 Blod <333 ddet kommmer rennner <3333 n_n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. januar 2012 #1585 Del Skrevet 19. januar 2012 Foreleseren er en utflytter fra bartebyen, en gammel 68'er med stort engasjement for samer, sivil ulydighet og allergi mot rammer. Han er glimrende, dessuten roser han meg hele tiden. Devaluering suger allikevel. Hvilket studie er dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. januar 2012 #1586 Del Skrevet 19. januar 2012 Å, faen Aaleyah !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 19. januar 2012 #1587 Del Skrevet 19. januar 2012 Håper dette bare er tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. januar 2012 #1588 Del Skrevet 19. januar 2012 Ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. januar 2012 #1589 Del Skrevet 19. januar 2012 Tråden endret seg fort fra å være reinhekla pølsevev til å bli (unnskyld uttrykket) blodig alvor. Hvis du trenger noen å snakke med, Aaleyah, så er nok ikke KGs snikksnakkforum stedet å gå. Vi har ikke de rette forutsetningene til å kunne hjelpe, og vi risikerer å si noe som kan gjøre situasjonen verre enn den er. Om signaturen din stammer fra selvskading, så kan du få noen å skrive med på sidetmedord.no, eller du kan ringe hjelpetelefonen 116 123. Enig med Nimorna, ring Mental Helse, 116 123! Svarte!! Jeg hadde en anelse om at noe var galt lenger bak i tråden her! (Det "Emo" innlegget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. januar 2012 #1590 Del Skrevet 19. januar 2012 Har en følelse av at det bare er fjas. Men man kan jo aldri være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. januar 2012 #1591 Del Skrevet 19. januar 2012 Har en følelse av at det bare er fjas. Men man kan jo aldri være sikker. Jeg tror ikke det. Jeg har en "bad feeling" for dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2012 #1592 Del Skrevet 19. januar 2012 Potensielt har vi bare, atter en gang, bevist at selvskading = oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. januar 2012 #1593 Del Skrevet 19. januar 2012 Tråden endret seg fort fra å være reinhekla pølsevev til å bli (unnskyld uttrykket) blodig alvor. Hvis du trenger noen å snakke med, Aaleyah, så er nok ikke KGs snikksnakkforum stedet å gå. Vi har ikke de rette forutsetningene til å kunne hjelpe, og vi risikerer å si noe som kan gjøre situasjonen verre enn den er. Om signaturen din stammer fra selvskading, så kan du få noen å skrive med på sidetmedord.no, eller du kan ringe hjelpetelefonen 116 123. Jeg håper du leser dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #1594 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Blod <333 ddet kommmer rennner <3333 n_n Hør her Aaleyah, jeg skal være seriøs i et par sekunder. Uansett hva du mener med dette, det er ikke noe morsomt. Jeg har sagt til deg flere ganger, før denne tråden, at jeg på ingen måte hater deg eller er sur på deg. Det er sant. Hvis det er slik at du liker å prate og tulle med meg og oss, så trenger du ikke å holde på sånn som dette for å få oppmerksomheten vår. Du trenger ikke å kaste YouTube videoer på oss. Du trenger ikke å bruke alle trådene her inne på å småkrangle med meg. Det holder at du er deg selv. Hvis du liker oss og det å tulle med oss så godt som du sier, så er du hjertelig velkommen til å gjøre det. Du kan til tider være riktig så morsom å skrive med. Men akkurat nå er du ikke morsom. Dette er bare ekkelt. Og forutsetningen for at jeg skal tørre og ha lyst til å skrive med deg, er at jeg føler meg trygg på at alle vet hva som er tull. Akkurat nå, så er ikke det tilfellet. Så, hvis dette ikke er tull, og du faktisk har det tøft og tenker på å skade deg selv, så er jeg enig med de andre her. Da trenger du hjelp, fra andre enn oss. Hvis det ER tull, og du bare vil ha oppmerksomheten vår, så må du slutte med det. Nå. Det er ikke morsomt. Det finnes bedre måter å få oppmerksomheten vår på, en av dem er rett og slett og bare være deg selv. Endret 19. januar 2012 av Vampen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #1595 Del Skrevet 19. januar 2012 MULTITASKING! I et forsøk på å få denne tråden tilbake on track, få ut noe av det som surrer i hodet mitt, gi Alja en sjanse til å fortelle meg at jeg hører på drittmusikk og gi tråden en heftig eksorsisme, så sparker jeg Busty som trådens DJ med umiddelbar virkning. Radio østenfor sol og vestenfor måne bringer dagens låt, til alle fjasere, tilskuere, brystfagre menn og en og annen hulder. (Crappy video, fin sang, og du, du ja, skal høre!) What a wicked game to play To make me feel this way What a wicked thing to do To let me dream of you What a wicked thing to say You never felt this way What a wicked thing you do To make me dream of you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #1596 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvilket studie er dette her? That would be samfunnsfag. Jeg rakk å feire i 5 sekunder at jeg er ferdig med geografihelvete, før det gikk opp for meg at det er byttet ut med samfunnsøkonomihelvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 19. januar 2012 #1597 Del Skrevet 19. januar 2012 Aaleyah, det er en stund siden du har vist deg her i tråden. Jeg håper det går bra med deg, og at du leser det Vampen skrev til deg både en og flere ganger. Kunne jeg gitt flere enn kun én pluss på det innlegget hun skrev, så skulle jeg gjort det. Om det er slik at du skader deg selv, så håper jeg at du finner noen å snakke med - hjelpetelefonen jeg nevnte tidligere, sidetmedord.no, eller noen du kjenner og stoler på. Tro ikke at vi ber deg ta kontakt med noen andre fordi vi ikke ønsker å hjelpe - vi ønsker å hjelpe, men vi har ikke forutsetninger og kunnskaper til å kunne gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 19. januar 2012 #1598 Del Skrevet 19. januar 2012 Hør her Aaleyah, jeg skal være seriøs i et par sekunder. Uansett hva du mener med dette, det er ikke noe morsomt. Jeg har sagt til deg flere ganger, før denne tråden, at jeg på ingen måte hater deg eller er sur på deg. Det er sant. Hvis det er slik at du liker å prate og tulle med meg og oss, så trenger du ikke å holde på sånn som dette for å få oppmerksomheten vår. Du trenger ikke å kaste YouTube videoer på oss. Du trenger ikke å bruke alle trådene her inne på å småkrangle med meg. Det holder at du er deg selv. Hvis du liker oss og det å tulle med oss så godt som du sier, så er du hjertelig velkommen til å gjøre det. Du kan til tider være riktig så morsom å skrive med. Men akkurat nå er du ikke morsom. Dette er bare ekkelt. Og forutsetningen for at jeg skal tørre og ha lyst til å skrive med deg, er at jeg føler meg trygg på at alle vet hva som er tull. Akkurat nå, så er ikke det tilfellet. Så, hvis dette ikke er tull, og du faktisk har det tøft og tenker på å skade deg selv, så er jeg enig med de andre her. Da trenger du hjelp, fra andre enn oss. Hvis det ER tull, og du bare vil ha oppmerksomheten vår, så må du slutte med det. Nå. Det er ikke morsomt. Det finnes bedre måter å få oppmerksomheten vår på, en av dem er rett og slett og bare være deg selv. jeg kødda ikke er ikke så dum å kødder om sånt.. jeg viste tråden var tull men trodde det var sannhet i det også og mye av det jeg skrev er sant siden jeg tok det tydeligvis litt mer seriøst enn dere men dere mente tydelivis ingenting.... grunnen til det med youtube videoene og alt det var fordi dere sa jeg var kjedelig og da måtte jeg jo finne på noe for ville prate med dere mer men jeg som person var ikke bra nok så måtte finne på noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. januar 2012 #1599 Del Skrevet 19. januar 2012 jeg kødda ikke er ikke så dum å kødder om sånt.. jeg viste tråden var tull men trodde det var sannhet i det også og mye av det jeg skrev er sant siden jeg tok det tydeligvis litt mer seriøst enn dere men dere mente tydelivis ingenting.... grunnen til det med youtube videoene og alt det var fordi dere sa jeg var kjedelig og da måtte jeg jo finne på noe for ville prate med dere mer men jeg som person var ikke bra nok så måtte finne på noe annet. Jeg har sendt deg en pm, men det er en ting jeg vil at du skal tenke på. Bla bakover i denne tråden. Hvor mange timer og sider har vi brukt på å skrive med deg her? Det er ganske mange. Betyr det at du som person ikke er bra nok til å fange oppmerksomheten vår? Jeg synes du har klart det ganske bra. Ellers signerer jeg bare Nimorna, om du sliter med noe, så må du få hjelp. Ikke fordi vi ikke vil hjelpe, men fordi vi ikke har kompetanse eller mulighet til å gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2012 #1600 Del Skrevet 19. januar 2012 My candy van brings all the kids to my yard, and I'm like instantly hard. Damn right, I'm really fucking hard. I'd like to rape them but I might get charged! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå