Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH DERE ER SÅ JÆVLA KJEDELIGE! ._____________. HVA I HULESTE HAR SKJEDD MED KATTEN OG DET ENESTE DU GJØR ER Å NERDE SKOLE!!!!!

Vel sugar, vi går raskt lei av lekene våre. :filer: Du må komme med noe litt mer spennende om vi skal gidde å leke med deg. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Vel sugar, vi går raskt lei av lekene våre. :filer: Du må komme med noe litt mer spennende om vi skal gidde å leke med deg. :lur:

ER PROBLEM AT JEG IKKE FORTELLER SVARET PÅ SPØRSMÅLET???? DERE KOMMER ALDRI TIL Å BLI KVITT MEG ALDRIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

:sovne:

FAEN I ******************************* HVA SKAL JEG SI DA?? AT JEG SKAL BANKE DEG GUL OG BLÅ AT DU HAVNER PÅ SYKEHUS ELLER HVA?? DERE GIDDER JO IKKE SI NO LENGER TROR KATTEN IKKE HAR LØPETID LENGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FAEN I ******************************* HVA SKAL JEG SI DA?? AT JEG SKAL BANKE DEG GUL OG BLÅ AT DU HAVNER PÅ SYKEHUS ELLER HVA?? DERE GIDDER JO IKKE SI NO LENGER TROR KATTEN IKKE HAR LØPETID LENGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hannkatter har alltid løpetid.. ellers :sovne: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Hannkatter har alltid løpetid.. ellers :sovne: .

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SLUTT MED DEN SOVINGA!!! D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SLUTT MED DEN SOVINGA!!! D:

Vi leker som sagt bare med artige leker. Vil du ha mer oppmerksomhet må du komme med noe bedre enn det der. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Vi leker som sagt bare med artige leker. Vil du ha mer oppmerksomhet må du komme med noe bedre enn det der. :sovne:

:sur: JA HVA DA???????? DERE GIDDER JO IKKE KOMME MED NOE DERE HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: JA HVA DA???????? DERE GIDDER JO IKKE KOMME MED NOE DERE HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi underholdt deg i hele går. Nå er det din tur til å komme med noe som gjøre oss interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...